Ahold-Delhaize
TIP
Re: Ahold-Delhaize
Jaren voor de "fusie" dan toch (:
Delhaize was in de periode vóór de fusie nog veel sterker gestegen
Eerste aandeel dat ik kocht!
Delhaize was in de periode vóór de fusie nog veel sterker gestegen
LOL. In 2012 kocht ik Ablynx voor 7,2€ per aandeel. Ik verkocht mijn positie aan een prijs van 12€. Ik dacht toen ook dat ik een mooie winst had opgestreken.
FYI: Ablynx noteert vandaag aan 44,68€...
'Moest', 'zou', 'wanneer'.. het telt niet, we hebben gewoon te vroeg verkocht.
Stond eens in een beleggers boekje ik quote de persoon. "Ik heb al meer geld verloren door aandelen veel te vroeg te verkopen dan aan crashs zoals lernaut en houspie"Maxwell35 schreef: ↑22 april 2018, 21:18LOL. In 2012 kocht ik Ablynx voor 7,2€ per aandeel. Ik verkocht mijn positie aan een prijs van 12€. Ik dacht toen ook dat ik een mooie winst had opgestreken.
FYI: Ablynx noteert vandaag aan 44,68€...![]()
'Moest', 'zou', 'wanneer'.. het telt niet, we hebben gewoon te vroeg verkocht.![]()
Logisch eigenlijk. Een aandeel kan vele keren vermenigvuldigen, terwijl je nooit meer kan kwijtraken dan je inleg.
Die 20 komt nu echt dichtbij. Vandaag slot op 19,95, zit in een mooie geleidelijke flow.
Portefeuille: Kinepolis, Tinc, Ageas, GBL, Solvay, AD, Sofina, Sippef, Biocartis, Sioen.
Jup leuke mentale grens.
Bovendien hield de adviesverlaging de stijging niet tegen wat ook positief signaal is.
Bovendien hield de adviesverlaging de stijging niet tegen wat ook positief signaal is.
Portefeuille: Kinepolis, Tinc, Ageas, GBL, Solvay, AD, Sofina, Sippef, Biocartis, Sioen.
Resultaten zien er ook goed uit
Omzet en winstmarge beter dan consensus.
En weer groei in belgie, 4% organiscche groei tov verwachting van 2,2%.
Omzet en winstmarge beter dan consensus.
En weer groei in belgie, 4% organiscche groei tov verwachting van 2,2%.
Zouden we de 20 euro achter ons laten?
Ahold Delhaize verlengt beschermingsconstructie
Terug naar 19. (gok)
Terug naar 19. (gok)
Supergoeie cijfers en de grootste daler (-2,48%) op de AEX. 
Laten de aandeelhouders stemmen over de verlenging van de beschermprocedure.
Sorry, ben niet mee.
Iemand?
Sorry, ben niet mee.
Iemand?
-
contextbinder
- Hero Member

- Contacteer:
De beschermprocedure heeft geen zin als de aandeelhouders daar over kunnen stemmen.
Investering fondsen kopen de aandelen op, wetende dat van zodra de beschermingsmuur gesloopt is het aandeel een overname prooi zal zijn van de grote.
Bij een stemming zal ik als kleine aandeelhouder niet gaan stemmen. Kosten zijn te hoog. Met mij een heel deel andere aandeelhouders. Allen die geloven in het bedrijf zoals het nu is. Aandeelhouders die tevreden zijn met een beetje dividend.
De grote aandeelhouders gaan voor de sloop van de muur. Van zodra een overname bod. Kassa kassa.