Alleen een huis kopen:Doenbaar??
Re: Alleen een huis kopen:Doenbaar??
patrick1 schreef:lop
Ruwweg kan je stellen dat je woning bouwen, per vierkante meter ongeveer 2.500 € kost. De dure bouwgrond + de dure bouwkost nopen mensen aan tot kleiner wonen, niet van willens, maar van moetens.
De tijd van (overbodige) ruimte ligt definitief achter ons. Ruimte kost geld, verwarmen, onderhouden, we gaan weer met meer generaties gaan (moeten) samenwonen, dat drukt de kosten, en spaart een duur RVT voor oma/opa uit. Geen dure kinderopvang meer, allemaal voordelen. Je privacy is natuurlijk iets anders, maar, het zal van moetens zijn, kijk naar Spanje, Portugal, Griekenland, daar, is het al zo ver, wij volgen, met vertraging.
Een duur RVT voor oma/opa uitsparen en je job daarvoor opgeven dan ?
Lang leven de loopbaanonderbreking voor het zorgverlof :1 jaar loopbaanonderbreking zorgverlof + 1 jaar tijdskrediet zorgverlof + 2 jaar tijdskrediet zorgverlof ( indien de cao het toelaat ) + 1 jaar tijdskrediet zonder motief = 5 jaar thuis en stressloos van het leven genieten, en je werkgever een hartaanval bezorgen. Ik ga vanaf 1 februari mijn werkgever dit aan zijn been lappen.
Waarom zouden alleen bejaarden van hun oude dag mogen genieten?paul schreef:
Lang leven de loopbaanonderbreking voor het zorgverlof :1 jaar loopbaanonderbreking zorgverlof + 1 jaar tijdskrediet zorgverlof + 2 jaar tijdskrediet zorgverlof ( indien de cao het toelaat ) + 1 jaar tijdskrediet zonder motief = 5 jaar thuis en stressloos van het leven genieten, en je werkgever een hartaanval bezorgen. Ik ga vanaf 1 februari mijn werkgever dit aan zijn been lappen.
Doen Paul!
Bertrand Russell once said: "First, they fascinate the fools. Then, they muzzle the intelligent."
Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen.
It isn't that we can't meet the needs of the poor, we simply cannot meet the greed of the rich.
Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen.
It isn't that we can't meet the needs of the poor, we simply cannot meet the greed of the rich.
Spaarplan schreef:Waarom zouden alleen bejaarden van hun oude dag mogen genieten?paul schreef:
Lang leven de loopbaanonderbreking voor het zorgverlof :1 jaar loopbaanonderbreking zorgverlof + 1 jaar tijdskrediet zorgverlof + 2 jaar tijdskrediet zorgverlof ( indien de cao het toelaat ) + 1 jaar tijdskrediet zonder motief = 5 jaar thuis en stressloos van het leven genieten, en je werkgever een hartaanval bezorgen. Ik ga vanaf 1 februari mijn werkgever dit aan zijn been lappen.![]()
Doen Paul!
Vandaag de attesten aangetekend naar mijn werkgever opgezonden, 2013 zou voor mij al niet meer stuk kunnen
Als nieuwjaarsgeschenk kan dat tellen.
Cheers!
Cheers!
Bertrand Russell once said: "First, they fascinate the fools. Then, they muzzle the intelligent."
http://www.hln.be/hln/nl/943/Consument/ ... oper.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Een appartement word de norm voor de armere, een huis met tuin, de norm voor de rijkere klasse.
Een appartement word de norm voor de armere, een huis met tuin, de norm voor de rijkere klasse.