Alterfin ?
TIP
Re: Alterfin ?
Ik ben daaruit gestapt omdat er inderdaad in 2017 geen dividend was.. Een precedent, want dat was nog nooit gebeurd in de geschiedenis van Alterfin. Ergens begin 2016 ingestapt en had bijna twee jaar later nog altijd niks meer.. en hun twee cadeauchecks van 5€ mogen ze van mij houden.
Met het geld naar de beurs gestapt en sta nu negatief, dus ja, bleek ook niet de juiste keuze.. waar moet je op den duur nog naar toe. Een obligatie brengt ook nog steeds bijna niets op.
Met het geld naar de beurs gestapt en sta nu negatief, dus ja, bleek ook niet de juiste keuze.. waar moet je op den duur nog naar toe. Een obligatie brengt ook nog steeds bijna niets op.
De medewerkers krijgen een éénmalige premie van 1450 euro bruto.
Vennoten krijgen 0,50% dividend
Vennoten krijgen 0,50% dividend
Men crowdfund 7,7 % netto.
Wel iets anders risico natuurlijk.
Met maandelijkse rente-inkomsten.
Estate Guru believer.
- EarthNvstr1
- VIP member

- Contacteer:
Ik in ieder geval welEarthNvstr1 schreef: ↑4 mei 2021, 16:22Wie instapte, wist toch wat de doelstelling/ethiek was, neem ik aan ...
Is mijn goed doel (met belastingsvoordeel bij aanschaf)
goed doel, belastingsvoordeel en nog wat dividend. (En je kan je centen terugvragen.)
Ach voor de winst moet je er niet inzitten. Ik heb een kleine positie in alterfin, oikocredit en incofin.
Ik heb ook nog gedacht om te verkopen na 5 jaar en terug te kopen om dan zo terug dat belastingsvoordeel te krijgen. Maar dat is er niet van gekomen
Ach voor de winst moet je er niet inzitten. Ik heb een kleine positie in alterfin, oikocredit en incofin.
Ik heb ook nog gedacht om te verkopen na 5 jaar en terug te kopen om dan zo terug dat belastingsvoordeel te krijgen. Maar dat is er niet van gekomen
- JulusCesar
- VIP member

- Contacteer:
Je kan om de 5 jaar 'roteren' tussen de verschillende microkredieten en zo het belastingvoordeel maximaal eruit te halen.
Verder heb je ook nog http://www.brs.coop/nl/ die vanuit het management van KBC is ontstaan.
Verder heb je ook nog http://www.brs.coop/nl/ die vanuit het management van KBC is ontstaan.
Je kan bij Alterfin na 5 jaar in de eerste jaarhelft uitstappen, een tiental dagen later heb je het geld beschikbaar om opnieuw te investeren, en dat kan in nieuwe aandelen Alterfin om opnieuw een belastingvoordeel te krijgen.JulusCesar schreef: ↑5 mei 2021, 10:29 Je kan om de 5 jaar 'roteren' tussen de verschillende microkredieten en zo het belastingvoordeel maximaal eruit te halen.