Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Netbeheerders Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Netbeheerders
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Beleggen Fondsen en aandelen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Argenta fondsen

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
110 berichten
  • Pagina 3 van 8
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • …
  • 8
  • Volgende
TIP
Vergelijk via onze tools Effectenrekening - Fondsen - Beleggingsplannen
piripi
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer piripi
Verstuur privébericht

Re: Argenta fondsen

• Citeer

Bericht door piripi » 22 december 2017, 11:10

Ik heb mijn maandelijkse stortingen tot de Argenta fondsen ook even on-hold gezet en een rekening bij BinckBank geopend om zelf voorzichtig te beleggen.

Uit de ervaring die ik heb, december 2016 ingestapt in een korf van 4 diverse fondsen
- Carmignac Patro
- Argenta Utilities
- Argenta Longer Life
- Argenta Technologie.

Initiele instap 5K + maandelijks 200€, momenteel een rendement van 0.32% voor mezelf (rekening houdend met allerhande transactiekosten)

Ik ga het geld er niet weghalen, want ik heb het niet dringend nodig.

B7H4long
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer B7H4long
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door B7H4long » 22 december 2017, 11:43

1/ Inderdaad, op het eerste zicht zijn de aangekochte beleggingen niet de gebruikelijke voor iemand van 70 jaar.
In deze thread zou het kunnen dat het MIFID profile niet korrekt opgesteld te zijn.
Merk op dat in andere threads word er gesproken hoe men het MIFID profiel toch kan omzeilen om aankopen te doen die nite overenkomen met profiel en kennis.

2/ Of de fondsen voor iemand anders aangewezen zijn is ook een goede vraag.
In andere threads word small/mid caps, robotics, emerging markets fondsen besproken, zonder eenduidige
Of de fondsen van deze thread dan de goede zijn om in die domeinen te beleggen is een vraag die zeker gesteld moet worden
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.

Crassus
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Crassus
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Crassus » 22 december 2017, 12:31

Daar heb je een punt.

-) Gezien de leeftijd lijkt de looptijd te lang om mifid compliant te zijn.

-) wat betreft kosten moet men WEL duidelijk alles meegeven en overlopen volgens de regelgeving
Portefeuille: Kinepolis, Tinc, Ageas, GBL, Solvay, AD, Sofina, Sippef, Biocartis, Sioen.

vortex
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer vortex
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door vortex » 22 december 2017, 13:03

Crassus schreef: ↑22 december 2017, 12:31 -) wat betreft kosten moet men WEL duidelijk alles meegeven en overlopen volgens de regelgeving
Dat valt onder de informatie plicht ja, maar dat gaat niet over hoeveel kosten een bank mag aanrekenen. Een bank die 5% instapkost aanrekent en dat correct informeert (doen ze altijd) valt op dat punt niks te verwijten ook al is het schandalige afzetterij.

Crassus
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Crassus
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Crassus » 22 december 2017, 14:05

Ik snap zeker je punt en ik kan me inbeelden dat men niet altijd even correct omgegaat met de info over kosten. Hoewel de schrik voor fouten tegen mifid er wel inzit.

Wat ik soms niet snap is dat mensen dingen tekenen en direct beslissen. Ik denk dat veel mensen ook niet echt aandachtig de dingen doornemen.

Vind het wel straf dat mensen vb alles vergelijken qua kosten voor pakweg boodschappen of kledij,... Maar. Oor financiele beslissingen met een potentieel enorme impact weinig moeite en tijd nemen.
Portefeuille: Kinepolis, Tinc, Ageas, GBL, Solvay, AD, Sofina, Sippef, Biocartis, Sioen.

annetje
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer annetje
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door annetje » 22 december 2017, 15:12

Crassus schreef: ↑22 december 2017, 14:05 Wat ik soms niet snap is dat mensen dingen tekenen en direct beslissen. Ik denk dat veel mensen ook niet echt aandachtig de dingen doornemen.
Ik snap dat heel goed. 2,5 jaar geleden zelf meegemaakt (hoogtepunt medio april 2015).
Je hebt geld dat vrijkomt, gaat goedgelovig naar de bank, en daar pushen ze.
Het ging bij mij zelfs zo ver, dat ze ook nog wilden dat ik alle vastrentende producten verkocht, om zo nog meer dakfondsen (in mijn geval) te kunnen laten kopen. Hier heb ik voet bij stuk gehouden, en gezegd dat ik deze wenste te behouden.
Pas toen ik in de bus zat, op weg naar huis, ben ik gaan beseffen hoeveel instapkosten ik had, en hoeveel procent winst er al gemaakt moest worden om dat goed te maken.
Het is alleen maar bergaf gegaan. 'k Heb ze met veel verlies verkocht, en toen ik onlangs nog eens wou kijken, bestonden ze zelfs niet meer. Veelzeggend !
Het enige voordeel is, dat ik me erin gaan verdiepen ben en nu bewust keuzes maak. Als alles van het begin af aan had gestegen en was blijven stijgen, waarom zo ik me dan verdiepen in beleggen ?

Edit: het was in mijn geval niet Argenta.

Crassus
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Crassus
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Crassus » 22 december 2017, 16:01

annetje schreef: ↑22 december 2017, 15:12
Crassus schreef: ↑22 december 2017, 14:05 Wat ik soms niet snap is dat mensen dingen tekenen en direct beslissen. Ik denk dat veel mensen ook niet echt aandachtig de dingen doornemen.
Ik snap dat heel goed. 2,5 jaar geleden zelf meegemaakt (hoogtepunt medio april 2015).
Je hebt geld dat vrijkomt, gaat goedgelovig naar de bank, en daar pushen ze.
Het ging bij mij zelfs zo ver, dat ze ook nog wilden dat ik alle vastrentende producten verkocht, om zo nog meer dakfondsen (in mijn geval) te kunnen laten kopen. Hier heb ik voet bij stuk gehouden, en gezegd dat ik deze wenste te behouden.
Pas toen ik in de bus zat, op weg naar huis, ben ik gaan beseffen hoeveel instapkosten ik had, en hoeveel procent winst er al gemaakt moest worden om dat goed te maken.
Het is alleen maar bergaf gegaan. 'k Heb ze met veel verlies verkocht, en toen ik onlangs nog eens wou kijken, bestonden ze zelfs niet meer. Veelzeggend !
Het enige voordeel is, dat ik me erin gaan verdiepen ben en nu bewust keuzes maak. Als alles van het begin af aan had gestegen en was blijven stijgen, waarom zo ik me dan verdiepen in beleggen ?

Edit: het was in mijn geval niet Argenta.
Het goede is dat je niet bij de pakken bent blijven zitten en de dingen in handen nam. Waarvoor alle respect! Echt.

Op dat vlak blijft het ook problematisch dat dit soort zaken niet meer aan bod komen in onderwijs. Iedereen komt wel in aanraking met financiele zaken maar me. Is er niet op voorbereid. Tegelijk worden op school nog heel wat dingen aangeleerd waar je later praktisch gezien niets aan hebt.

Cronos
VIP member
VIP member

• Citeer

Bericht door Cronos » 22 december 2017, 16:27

Het is bon ton om tegenwoordig alles door te schuiven naar het onderwijs.
Krijgen kinderen thuis dan geen opvoeding meer?
Ze kunnen wel uren per dag op hun smartphone surfen. Misschien ook eens naar nuttige info?
Je kan je tegenwoordig echt niet meer verschuilen achter de drogreden dat bepaalde info je onbekend was.
Informatie was nog nooit zo gemakkelijk te verkrijgen.

Cydox
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Cydox
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Cydox » 22 december 2017, 17:09

Crassus schreef: ↑22 december 2017, 14:05 Vind het wel straf dat mensen vb alles vergelijken qua kosten voor pakweg boodschappen of kledij,... Maar. Oor financiele beslissingen met een potentieel enorme impact weinig moeite en tijd nemen.
Lijkt me nogal typisch eigenlijk. Denk aan een huis kopen, een auto, de leningen ervoor of zelfs een reis of tv.
Any man whose errors take ten years to correct is quite a man.
Rookie investor

Crassus
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Crassus
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Crassus » 22 december 2017, 17:37

Niet enkel in het onderwijs idd, ook binnen veel families praat men er wss te weinig over. Is eerder een breedmaatschappelijk probleem van gebrek aan kennis.

Anderzijds snap ik het soms niet. Zoveel mensen zijn enorm negatief over banken, kritisch en zelfs achrerdochtig. In veel gevallen begrijpelijk.

Maar op het moment dat ze een geldbeslissing nemen kopen ze toch gewoon van diezelfde banken dingen zonder ze te begrijpen. ???

platin
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer platin
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door platin » 22 december 2017, 19:38

Crassus schreef: ↑22 december 2017, 17:37 Niet enkel in het onderwijs idd, ook binnen veel families praat men er wss te weinig over. Is eerder een breedmaatschappelijk probleem van gebrek aan kennis.

Anderzijds snap ik het soms niet. Zoveel mensen zijn enorm negatief over banken, kritisch en zelfs achrerdochtig. In veel gevallen begrijpelijk.

Maar op het moment dat ze een geldbeslissing nemen kopen ze toch gewoon van diezelfde banken dingen zonder ze te begrijpen. ???
+25

och ja een goedkoop flesje op het einde van het jaar.
AMAAI wat een geste.
Estate Guru believer.

Crusty
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Crusty
Website

• Citeer

Bericht door Crusty » 22 december 2017, 19:46

Crassus schreef: ↑22 december 2017, 16:01 Tegelijk worden op school nog heel wat dingen aangeleerd waar je later praktisch gezien niets aan hebt.
En dat gaat niet veranderen. Keep them dumb and poor.

Wanneer het op geld beslissingen aankomt gaan ze ons echt niet onderwijzen. Helaas is onze samenleving niet echt liefdevol. Wel behulpzaam.
Port: 48% IWDA /8% CEMU /16% ZPRS/ 8% EMIM / 20% cash

Maxwell35
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer Maxwell35
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Maxwell35 » 22 december 2017, 22:40

vortex schreef: ↑22 december 2017, 10:58 Banken zijn tegenwoordig verplicht om het beleggersprofiel en de kennis en ervaring van hun klanten te bepalen alvorens ze ook maar één belegging mogen adviseren. Je kan je dus afvragen of dat hier gebeurd is en of het op een objectieve manier gedaan is. Kan mij niet voorstellen dat een 70 plusser zonder veel financiële achtergrond tot een dynamisch profiel met lange beleggingshorizon komt. Het feit alleen al dat de klant met producten buiten komt die hij totaal niet begrijpt is al een overtreding van de MiFID regels, banken zijn immers verplicht hun klanten te informeren over hun aangeboden rommel. Let op, MiFID gaat niet over de kosten (instapkosten enz...) die een bank aanrekent.
Inderdaad Vortex, bedankt voor dit inzicht. Ik heb veel zin om eens samen met dat familielid terug naar dat Argenta-kantoor te gaan, gewapend met wat kennis van zaken om eens mijn gedacht te gaan zeggen. Of misschien een klachtenbrief/mail sturen naar het kantoor of klantendienst van Argenta. Maakt misschien niet veel uit maar als iedereen zwijgt over zulke praktijken gebeurt er nooit wat. Bestaat er eigenlijk zo een zo een soort onafhankelijk controle-orgaan voor de banken? Ik denk dan bijvoorbeeld aan Wikifin of FSMA waar je zulke praktijken kunt aankaarten? Het moet toch mogelijk zijn om te melden dat sommige bankkantoren de MiFID richtlijnen regelrecht aan hun laars lappen.

Op hun eigen website staat het volgende geschreven over de MiFID richtlijn:
2.3. Ken-uw-cliënt beginsel
De ken-uw-cliënt (of “know your customer”) -vereisten variëren in functie van de omstandigheden. De vraag welke ken-uw-cliënt-vereisten precies van toepassing zijn in de relatie tussen een bemiddelaar in Beleggingsdiensten en een cliënt is vooral afhankelijk van de vraag welke beleggingsdienst verlangd of verstrekt wordt. In de context van Vermogensbeheer en Beleggingsadvies dienen de bemiddelaars in beleggingdiensten een “geschiktheidsbeoordeling” (suitability test) te doen. In de context van de andere Beleggingsdiensten dienen zij slechts een beperktere “passendheidsbeoordeling” (appropriateness test) te verrichten, tenzij – indien zogenaamde “execution only”-diensten worden verricht (nl. het uitvoeren van orders van cliënten en/of het ontvangen en doorgeven van deze orders, met of zonder nevendiensten) – de voorwaarden vervuld zijn waaronder ook deze test niet moet gebeuren.

Ze is 75, gans haar leven niks anders gehad als een spaarboekje of verschillende spaarboekjes (hoe ze het ook noemen bij Argenta, waar ze ook sterk in zijn, hoe heet Maxi-rekening, of Groei-rekening you pick it). Ze gaat naar het kantoor met de verwachting voor een kennismakingsgesprek met de kantoorhouder en een leuk babbeltje. Enkel in die optiek was ze naar het kantoor gegaan, zeker niet om beleggingsfondsen te gaan kopen waar ze geen snars van begrijpt. Door slinkse verkoopstruken zijn ze er natuurlijk in geslaagd om een half zieke oude mens te laten tekenen voor hun brolfondsen. Onvoorstelbaar en ik vraag me af hoe ze 's avonds in slaap geraken, wetende dat ze nog maar eens mensen geld afgetroggeld hebben en hun bank nog wat rijker hebben gemaakt.
Ik ga dit zeker ergens melden, het debat hier in the thread heeft me daartoe gesterkt.

sofienemie
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer sofienemie
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door sofienemie » 22 december 2017, 23:06

Maxwell35 schreef: ↑22 december 2017, 09:39
cp1234 schreef: ↑10 oktober 2009, 01:56

Dit hangt af van kantoor tot kantoor en van persoon tot persoon.
Toen ik nog bij een bank werkte, waren er bepaalde doelgroepen aan wie je ZEKER moest proberen bepaalde producten te slijten. ( de ouderen of zij waarvan je weet dat ze niets van geld afweten )

Toen ik pas klant was bij argenta hebben ze mij ook een paar keer iets proberen aan te smeren. Heb ze daar toen zeer vriendelijk voor bedankt en sindsdien hebben ze nooit meer iets voorgesteld tenzij ik er natuurlijk zelf om vroeg en zo hoort dat.
Een echte schande vind ik dit. Een ouder familielid van me vertrouwde het me onlangs toe wat ze meegemaakt had. Ze is ook een stuk in de zeventig, sukkelt wat met haar gezondheid, dus ook niet meer zo scherp van geest. Men nodigde haar uit voor een zogenaamd 'een kennismakingsgesprek'. Op dat moment hebben ze haar 6 fondsen aangesmeerd!
Onder andere het Argenta Fund Actions Européennes High Value R Inc:
http://www.morningstar.be/be/funds/snap ... F00000Z623
5% instapkosten!!! Ik viel bijna achterover toen ze me het vertelde.. Inderdaad op de zwakheid van oudere mensen spelen en proberen hun dure, weinig opbrengende fondsen te slijten. Een echte schande vind ik zulke pratkijken. Bah! >:(
Wie zegt dat ze 5% hebben gerekend?
Want instapkosten op de argentafondsen zijn standaard 2% bij argenta.

B7H4long
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer B7H4long
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door B7H4long » 22 december 2017, 23:17

Maxwell35 schreef: ↑22 december 2017, 22:40 Inderdaad Vortex, bedankt voor dit inzicht. Ik heb veel zin om eens samen met dat familielid terug naar dat Argenta-kantoor te gaan, gewapend met wat kennis van zaken om eens mijn gedacht te gaan zeggen. Of misschien een klachtenbrief/mail sturen naar het kantoor of klantendienst van Argenta. Maakt misschien niet veel uit maar als iedereen zwijgt over zulke praktijken gebeurt er nooit wat. Bestaat er eigenlijk zo een zo een soort onafhankelijk controle-orgaan voor de banken? Ik denk dan bijvoorbeeld aan Wikifin of FSMA waar je zulke praktijken kunt aankaarten? Het moet toch mogelijk zijn om te melden dat sommige bankkantoren de MiFID richtlijnen regelrecht aan hun laars lappen.
...
Ik ga dit zeker ergens melden, het debat hier in the thread heeft me daartoe gesterkt.
Dit lijkt inderdaad totaal onaanvaardbaar.
Ik dank dat je heel sterk staat om de ontbinding van deze aankopen te vragen, met dan nog een commerciële jeste erbovenop zou ik zeggen.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

110 berichten
  • Pagina 3 van 8
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • …
  • 8
  • Volgende

Terug naar “Fondsen en aandelen”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Sitemap
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy