Argenta: intrestfout van dit jaar?
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Argenta: intrestfout van dit jaar?
Ik refereer naar dit topic: bij-welke-banken-zijn-de-intresten-reed ... ml#p143435" onclick="window.open(this.href);return false;
Daar het zichtrekeningen betreffen dit nieuwe topic.
Daar het zichtrekeningen betreffen dit nieuwe topic.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
-
christofgh
- Sr. Member

- Contacteer:
bij welke banken zijn de intresten reeds zichtbaar
Bij mij ook negatieve interesten op mijn zichtrekening van argenta, nochtans ook nooit negatief gestaan.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
Sebastiaan1985
- VIP member

- Contacteer:
Re: bij welke banken zijn de intresten reeds zichtbaar
Bij ING -0,40€ debet interesten op een lion account. Ik dacht nochtans dat ik expliciet gevraagd had om "in het rood te gaan" onmogelijk te maken maar blijkbaar kan het dan tochchristofgh schreef:Bij mij ook negatieve interesten op mijn zichtrekening van argenta, nochtans ook nooit negatief gestaan.
EDIT : argenta -0,14€ lol hoe komen ze er toch aan
Laatst gewijzigd door Sebastiaan1985 op 1 januari 2013, 13:02, 1 keer totaal gewijzigd.
-
jawadde001
- Sr. Member

- Contacteer:
Re: Argenta: intrestfout van dit jaar?
Op mijn zichtrekening -0.11€.
Iemand die weet wat dit zou kunnen zijn?
Iemand die weet wat dit zou kunnen zijn?
-
Sebastiaan1985
- VIP member

- Contacteer:
4 cent interest min 15 cent zegelrecht zou ik denken
Een bank met een beetje respect voor zijn klanten laat in zo'n gevallen dat zegelrecht vallen.
Hogere renten geven hebben ze al laten vallen; hun gierigheid daarentegen nog niet.
Hogere renten geven hebben ze al laten vallen; hun gierigheid daarentegen nog niet.
Bij mij was het 10 cent dit jaar en 4 cent vorig jaar.
Mijn kantoorhoudster evenwel heeft verleden jaar met veel plezier 1 Euro uit eigen beurs op mijn zichtrekening geplaatst zodat ik nu nog voor een tijdje wegkan...
Mijn kantoorhoudster evenwel heeft verleden jaar met veel plezier 1 Euro uit eigen beurs op mijn zichtrekening geplaatst zodat ik nu nog voor een tijdje wegkan...
Ooit was "Europa" een mooi project!
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
-
Sebastiaan1985
- VIP member

- Contacteer:
Tja ik had vorig jaar zo minstens 15 rekening in vreemde valuta waar telkens 15 cent zegelrecht van werd afgetrokken omdat ik er gemiddeld 2 keer een verrichting op gedaan had met kleine bedragen. Dat hebben ze toen gelukkig wel gecorrigeerd... Dat was bij ING ter informatie.Lukske schreef:Een bank met een beetje respect voor zijn klanten laat in zo'n gevallen dat zegelrecht vallen.
Meen je nu dat je voor 1 euro bent gaan zeuren in dat kantoor...vlo schreef:Bij mij was het 10 cent dit jaar en 4 cent vorig jaar.
Ik ken het antwoord al: het gaat me niet om die euro, het gaat om het principe
Bij een bank gaat het niet om het princiepe maar om het geld.
Stabilo...
Jij doet wel veel moeite om mijn tekst te citeren en dan toch niet te begrijpen...
Hangover of is dit je gewone zelf?
Jij doet wel veel moeite om mijn tekst te citeren en dan toch niet te begrijpen...
Hangover of is dit je gewone zelf?
Ooit was "Europa" een mooi project!
Leg het me dan eens uit? 
Stel er staat gemiddeld 100 euro op je zichtrekening over het ganse jaar gezien. De intrest is 0,1 %. Je krijgt dus 0,10 euro intrest, min 0,15 euro zegelrecht = - 0,05 euro! Zo simpel is het leven en de bank. Je moet helemaal niet in het rood gestaan hebben.
-
Frisse Freddy
- VIP member

- Contacteer:
Dat is natuurlijk het risico van overal rekeningen te openen of aan te houden met een heel laag saldo, je ziet op de duur door de bomen het bos niet meer.
Het gaat hier niet over dat zegelrecht, maar over een bedrag van bijna 15€ (zie het bericht van Karine). Het verhaal van het zegelrecht is niets nieuw bij Argenta.
vaganzza[at]spaargids[punt]be