bij welke banken zijn de intresten reeds zichtbaar
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: bij welke banken zijn de intresten reeds zichtbaar
KBC ok
Rabobank ok
Moneyou ok
NIBC direct ok
Argenta op sommige rekeningen wel; op andere nog niet, dus batch is aan het verwerken :-D
Rabobank ok
Moneyou ok
NIBC direct ok
Argenta op sommige rekeningen wel; op andere nog niet, dus batch is aan het verwerken :-D
BMPB : ok
BKCP : ok
Rabo : ok
DB : ok
Moneyou : ok
NIBC : ok
Record :1/2
Credit Europe : ?
Keytrade : NOK
Argenta : NOK
DHB : NOK
Fortis : NOK
BKCP : ok
Rabo : ok
DB : ok
Moneyou : ok
NIBC : ok
Record :1/2
Credit Europe : ?
Keytrade : NOK
Argenta : NOK
DHB : NOK
Fortis : NOK
Ooit was "Europa" een mooi project!
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
argenta is nu ok. 

Juist Geertje,
Daarnet even gecheckt...
Daarnet even gecheckt...
Keytrade nu ook zichtbaar met een heel mooi en duidelijk overzicht van berekening zowel van basisrente als GP.
Rabobank kan daar nog een puntje aan zuigen!
Rabobank kan daar nog een puntje aan zuigen!

Ik zag net bij Argenta de interest van mijn zichtrekening -14,95 euro.
Die rekening staat nooit in het rood en er wordt steeds mijn loon opgestort hoe kan het dan dat ik 14,95 euro moet bijbetalen ?
Die rekening staat nooit in het rood en er wordt steeds mijn loon opgestort hoe kan het dan dat ik 14,95 euro moet bijbetalen ?
Bij mij ook -1€ op de zichtrekening. Zou dit de fout van de intresten van het jaar worden?
EDIT: gelieve voor deze Argenta materie verder te gaan in dit topic: argenta-intrestfout-van-dit-jaar-t14308.html" onclick="window.open(this.href);return false;
EDIT: gelieve voor deze Argenta materie verder te gaan in dit topic: argenta-intrestfout-van-dit-jaar-t14308.html" onclick="window.open(this.href);return false;
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Als ik in 2012 20.000 euro op een spaarrekening heb staan en ik haal er in december 2012 5000 euro af dan krijg ik toch nog de getrouwheidspremie of valt deze dan helemaal weg ?
dus getrouwheid op 15000 hé ...met die andere 5000 was je niet 12 maanden trouw ...
Bieden alle banken gewillig een intrestberekening aan of moet je daar bij sommige banken zelf om vragen?
Jaja, bij Argenta is alles gratis zeggen ze dan 

Fortis ook ok
Joepie 2014 is in zicht 

Ook bij Keytrade en dan nog door middel van een dynamisch grafiekje...Yaris schreef:Bij Rabobank zijn de interesten al zichtbaar die we binnen een jaar zullen krijgen.
net als bij keytrade en NIBC en moneyou en ...Yaris schreef:Bij Rabobank zijn de interesten al zichtbaar die we binnen een jaar zullen krijgen.
Tegenwoordig niet echt meer zo een "wow-erlebnis" dus