AXA versus RABO
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: AXA versus RABO
Gesloten zeker niet maar wellicht wel onderbemand zoals alle bedrijven momenteel.Coike schreef:Is Rabobank.be gesloten tijdens en tussen de feestdagen ? Ik heb alle nodige papieren doorgestuurd en wacht al meer dan 8 dagen op de digipass en de rekeningnummers ?
Ik heb ondertussen mijn geld ook weggehaald van de Axa Spaarplusrekening en op een Rabo Plus Account gestort .Alles goed verlopen !petraskeZ schreef:Hoe het verliep:
Vandaag Rabo nagekeken en de totale som staat reeds op de plusaccount.
Dus: vlot verlopen en zonder gezever.
Bedankt aan degene die mij wegwijs holpen op dit forum.
Vidar , je had gelijk ! Ik ben erachter gekomen dat ik een getrouwheidspremie ben misgelopen , door het van die rekening te halen . Ik weet dus niks af van bankzaken ! Gelukkig was die getrouwheidspremie ook geen vette pot , maar het is spijtig natuurlijk . Door spaargids.be en de reacties op de berichten leer ik elke dag bij....Ik heb van u geleerd , waarvoor dankvidar schreef: Zal je dan de getrouwheidspremie niet verliezen op de rekening waar het geld nu staat?

Bedankt Yaris , bedankt voor de informatie . Het geld staat nu bij Rabobank waar het moet staanYaris schreef:Gesloten zeker niet maar wellicht wel onderbemand zoals alle bedrijven momenteel.Coike schreef:Is Rabobank.be gesloten tijdens en tussen de feestdagen ? Ik heb alle nodige papieren doorgestuurd en wacht al meer dan 8 dagen op de digipass en de rekeningnummers ?