Banca Monte PaschiBelgio
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Banca Monte PaschiBelgio
Aion app werkt bij mij niet. Is er geen alternatief voor toegang. Bank antwoordt niet op mail.
Ik heb (in het Engels) een e-mail gestuurd naar info@aion.be , met de mededeling dat aanloggen via de aion app niet werkt. Ik heb mijn naam, e-mail adres en gsm nummer vermeld.
Een dag later werd ik (in het Frans) opgebeld dat alles zou in orde komen. (Wellicht wilden ze eerst checken of het gsm nummer bij de opgegeven persoon hoort).
Ik kon toen inderdaad onmiddellijk inloggen via de aion app.
Nb: de oude website is op dit ogenblik ook nog altijd beschikbaar (wel enkel ter consultatie).
Nb: in de documentatie stond dat men ter voorbereiding, in de oude website, eerst moest checken of e-mail en gsm nummer correct ingesteld staan, zo niet zou inloggen via aion niet lukken. Welnu, ik heb daar nergens een gsm nummer veld gevonden. Wellicht moet iedereen deze informatie toesturen vooraleer te kunnen aanloggen via de app.
Dank je voor de uitleg. Wel triest dat ze Nederlandstalige mailtjes niet beantwoorden. Ik heb vandaag nieuwe poging ondernomen. Ik kon inderdaad nergens gsm nummer controleren. Ook geen adresgegevens. Wel krijg ik de sms'jes via Aion. ze kennen dus wel mijn nummer.
https://www.vertalen.nu/zinnen/DCM78 schreef: ↑6 december 2019, 22:04 Dank je voor de uitleg. Wel triest dat ze Nederlandstalige mailtjes niet beantwoorden. Ik heb vandaag nieuwe poging ondernomen. Ik kon inderdaad nergens gsm nummer controleren. Ook geen adresgegevens. Wel krijg ik de sms'jes via Aion. ze kennen dus wel mijn nummer.
Android 8.1 en nog kan, zelfs met voldoende geheugen de app niet geïnteresseerd worden. Goed dat de bank gaat voor veiligheid maar uitsluitend met apps werken is niet klantvriendelijk. Je kan toch klanten niet verplichten nieuwe smartphone te kopen. Ik begrijp niet dat er geen alternatief is.
Hier is de transfer vlotteloos gegaan. Maar ik vind het ook niet klantvriendelijk dat je verplicht bent om met smartphone aan te loggen.
Ook al 2 x een mailtje gestuurd in het nederlands, maar nooit reactie gekregen.
En ook vooraf geen duideijke email gekregen dat je nu naar een betaald lidmaatschap gaat van 1,9 € per maand.
En aangezien ik paschi enkel gebruikte voor de termijnrekeningen is dit nu wel een verloren kost voor de komende jaren.
Ben dan ook niet echt gelukkig met de overnamen naar Aion, maar weinig aan te doen.
Ook al 2 x een mailtje gestuurd in het nederlands, maar nooit reactie gekregen.
En ook vooraf geen duideijke email gekregen dat je nu naar een betaald lidmaatschap gaat van 1,9 € per maand.
En aangezien ik paschi enkel gebruikte voor de termijnrekeningen is dit nu wel een verloren kost voor de komende jaren.
Ben dan ook niet echt gelukkig met de overnamen naar Aion, maar weinig aan te doen.
Geld maakt niet gelukkig, maar liever ongelukkig met, dan zonder
-
Johny_no_Money
- Newbie

- Contacteer:
Ben vandaag eindelijk nog eens naar Brussel gereden om mijn geld te transfereren en de rekeningen te sluiten. En inderdaad, zelfs omstreeks 0900Hr vanaf Koekelberg nog altijd even slecht om er binnen te geraken. Brussel is een ramp voor wie er met de auto moet rondrijden.
En bijna iedereen rijdt rond de 50Km/Hr in de tunnels. En zeggen dat ik 20 jaar geleden nog s'nachts door die tunnels scheurde aan +120Km/Hr. Waanzin.., maar ja, jong en testosteron. Ik heb het overleefd.
Hoe dan ook, best goed ontvangen door een perfect 2-talige.
Oh ja, niet langs de hoofdingang (draaideur) binnen gaan. De ingang is rechts via een magnetisch gesloten deur en de bel is ietswat links in de hoek verborgen. Formuliertje ingevuld en het geld zou volgende week op de transfer-rekening moeten staan. Bye bye, BMP, ik bedoel Aion.
Nog even wat extra info. Toen ik hem vertelde dat ik daar was om mijn rekeningen te sluiten bleef hij verbazendwekkend neutraal, alsof hij dit gewoon was. Het formulier diepte hij ook quasi ogenblikkelijk te voorschijn. Ik vroeg me daar al af, of dit niet bijna dagelijke kost was. Food for thought.
En bijna iedereen rijdt rond de 50Km/Hr in de tunnels. En zeggen dat ik 20 jaar geleden nog s'nachts door die tunnels scheurde aan +120Km/Hr. Waanzin.., maar ja, jong en testosteron. Ik heb het overleefd.
Hoe dan ook, best goed ontvangen door een perfect 2-talige.
Oh ja, niet langs de hoofdingang (draaideur) binnen gaan. De ingang is rechts via een magnetisch gesloten deur en de bel is ietswat links in de hoek verborgen. Formuliertje ingevuld en het geld zou volgende week op de transfer-rekening moeten staan. Bye bye, BMP, ik bedoel Aion.
Nog even wat extra info. Toen ik hem vertelde dat ik daar was om mijn rekeningen te sluiten bleef hij verbazendwekkend neutraal, alsof hij dit gewoon was. Het formulier diepte hij ook quasi ogenblikkelijk te voorschijn. Ik vroeg me daar al af, of dit niet bijna dagelijke kost was. Food for thought.