Bank die niet zo laks omgaat met administratie gezocht
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Bank die niet zo laks omgaat met administratie gezocht
of misschien gaat het over een "thailands"-filiaal ?
Zou foto herkenning al bestaan hebben ten tijde van onze Thai?
Ik sloot 12 jaar geleden mijn rekeningen af bij ING toen hadden ze mijn kop al om hun scherm. Bij Argenta trekken ze zelfs een foto bij het aansluiten.
Er komt een dag dat je het kantoor niet binnenraakt zonder dat ze je vingerafdrukken lezen.
Ik sloot 12 jaar geleden mijn rekeningen af bij ING toen hadden ze mijn kop al om hun scherm. Bij Argenta trekken ze zelfs een foto bij het aansluiten.
Er komt een dag dat je het kantoor niet binnenraakt zonder dat ze je vingerafdrukken lezen.
normaal als je identiteitskaart in de computer inlezen hebben ze ook al een foto.
Want niet iedereen zal het even leuk vinden als ze zomaar een foto van je maken
Want niet iedereen zal het even leuk vinden als ze zomaar een foto van je maken
"HONDA4life of HONDAfan"
als men de trollennaamgeschiedenis wat kent, kan men daar al veel uit afleiden
de trol wil altijd gevangen worden
als men de trollennaamgeschiedenis wat kent, kan men daar al veel uit afleiden
de trol wil altijd gevangen worden
Het is dat dat ik zeg hé Paul, dat stat op de id fiche samen met de foto. Ik vind dit altijd zo grappig zo'n post. Alsof een bank zomaar gaat geld overschrijven zonder de id van de eigenaar te checken.
Als je belt naar een callcenter zeggen ze aan de andere kant. Spreek ik met Mijnheer Despaarder. Dan zegt Mijnheer Despaarder achteraf, hoe weten die dat, allez dat is straf.
Ps ik ben er nog niet helemaal van overtuigd dat het een trol is ze, misschien ben je wel een beetje paranoia?
Maarja, sommigen zoeken overal problemen in zeker om iets of iemand te kunnen blameren
[/quote]
Een praktijk vb waar de grote banken( kantoren ) nog steeds falen.
Men heeft een volmacht op een rekening van iemand minder dan 18 j oud.
Dus geen probleem.
Nu bvb 3/12/18 wordt die minderjarige 18 j.
Ge gaat dan op bvb 5/12/18 naar de grootbank , en vraagt de rekening uitreksels , worden u gewoon overhandigd.
Ge neemt met uw volmacht ook geld van die rekening op.
Dus die overhandiging en die geldafname is onwettelijk gezien betrokkene meerder jarig.
En dan stapt ge op diezelfde datums een Argenta kantoor binnen , zal een heel kale reis worden hoor.
Maar ja problemen zoeken om te kunnen blameren.
ps : volg antwoord maar eens van Me direct op mijn vraag contact helpdesk.
Diegene die u het geld overhandigd kan het gemakkelijk nagaan of het nog mag ,kan.
Maar ja ............te druk zeker .....
Routine , routine , routine
[/quote]
Een praktijk vb waar de grote banken( kantoren ) nog steeds falen.
Men heeft een volmacht op een rekening van iemand minder dan 18 j oud.
Dus geen probleem.
Nu bvb 3/12/18 wordt die minderjarige 18 j.
Ge gaat dan op bvb 5/12/18 naar de grootbank , en vraagt de rekening uitreksels , worden u gewoon overhandigd.
Ge neemt met uw volmacht ook geld van die rekening op.
Dus die overhandiging en die geldafname is onwettelijk gezien betrokkene meerder jarig.
En dan stapt ge op diezelfde datums een Argenta kantoor binnen , zal een heel kale reis worden hoor.
Maar ja problemen zoeken om te kunnen blameren.
ps : volg antwoord maar eens van Me direct op mijn vraag contact helpdesk.
Diegene die u het geld overhandigd kan het gemakkelijk nagaan of het nog mag ,kan.
Maar ja ............te druk zeker .....
Routine , routine , routine
Estate Guru believer.
Loketwerk is mijn inziens naast routine ook iets van klantenkennis en krantenredalies ... zeker en vast worden er daardoor ook fouten gemaakt. Maar wil je dan als alternatief bij elk bezoek je vingerafdrukken geven ?
Tjonge altijd alles zo serieus nemen, je neemt hier echt de fun weg ...
We kaarten hier gewoon aan dat sommigen uit onwetendheid overal gaan over klagen.
Maar het is je vergeven, er zijn geen fouten gemaakt de bankier had zij id op zijn scherm
We kaarten hier gewoon aan dat sommigen uit onwetendheid overal gaan over klagen.
Maar het is je vergeven, er zijn geen fouten gemaakt de bankier had zij id op zijn scherm
Bij Argenta moet je je bijna naakt laten fouilleren en door een kruisverhoor gaan om een rekening te openen.
Verder de vragen juist beantwoorden en op alle vragen naar extra producten die je wil openen moet je "ja" antwoorden.
Men vertrekt daar vanuit de vraag : "gaan we aan deze klant wel genoeg verdienen" en dat moet eerst redelijk vast komen te staan.
De pest of de cholera.... ik zou het niet weten. De pest dan maar in een zeer vroeg stadium. Lijkt mij makkelijker te genezen.Jiraisking schreef: ↑30 november 2018, 18:32 Als ik zou mogen kiezen tussen Argenta en Keytrade is het duidelijk: Keytrade.
Laatst gewijzigd door haelewyn op 1 december 2018, 09:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Er werd nergens gezegd of ze bankkaart en / of identiteitskaart hebben gevraagd.
Misschien heeft die bediende ook je foto op zijn scherm (edit : reeds gezegd). Dat hoort tegenwoordig zo te gaan na het verplicht inlezen, ooit, van je identiteitskaart.
Je moet een code intikken die alleen jij kent.. dat is ook een identificatie.
Naar welke rekening moet het geld gestort worden : je gaf hen waarschijnlijk een bankkaart met dezelfde naam op.
Dan is er nog de commerciële verplichting om een vertrekkende klant het leven niet zuur te maken maar gewoon efficiënt te doen wat er gevraagd wordt..
Platin : volmacht op de rekening ? Liep die niet gewoon door...?
Dat is dan toch heel kantoor afhankelijk. Bij ons stellen ze geen lastige vragen, geen kruisverhoor, geen opdringen van producten,...haelewyn schreef: ↑1 december 2018, 09:19 Bij Argenta moet je je bijna naakt laten fouilleren en door een kruisverhoor gaan om een rekening te openen.
Verder de vragen juist beantwoorden en op alle vragen naar extra producten die je wil openen moet je "ja" antwoorden.
Men vertrekt daar vanuit de vraag : "gaan we aan deze klant wel genoeg verdienen" en dat moet eerst redelijk vast komen te staan.
Twee jaar terug ben ik eens 1x op de koffie mogen gaan. Ik heb toen heel duidelijk gezegd dat ik hun minimale instap van 2500 euro te hoog vind. Sindsdien hebben ze me nooit nog gecontacteerd, geen producten voorgesteld enz.
De enige mails die ik krijg zijn diegene die alle klanten krijgen.
In mijn regio zijn ze allemaal getraind. Na afloop van hun examen krijgen nieuwe bedienden een paar botten en een zweep.
Ieder kantoor werkt hier zo....
Maar iets verder van hier kan het anders zijn natuurlijk.
Ieder kantoor werkt hier zo....
Maar iets verder van hier kan het anders zijn natuurlijk.
Nee gewoon correct de wet volgen is toch niet moeilijk.
Al de rest is voor de mooie ogen.
Klanten relaties voor wat ? gewoon bulshit , als ge met een probleem zit , is het plots gedaan met de klanten kennis.
Ja dan proberen ze gewoon alles af te schuiven op de klant.
En dan zou ik niet kritisch mogen zijn op hun werking ?
Estate Guru believer.
Kan me bij bovenstaande wat Argenta betreft gewoon aansluiten.annetje schreef: ↑1 december 2018, 09:36Dat is dan toch heel kantoor afhankelijk. Bij ons stellen ze geen lastige vragen, geen kruisverhoor, geen opdringen van producten,...haelewyn schreef: ↑1 december 2018, 09:19 Bij Argenta moet je je bijna naakt laten fouilleren en door een kruisverhoor gaan om een rekening te openen.
Twee jaar terug ben ik eens 1x op de koffie mogen gaan. Ik heb toen heel duidelijk gezegd dat ik hun minimale instap van 2500 euro te hoog vind. Sindsdien hebben ze me nooit nog gecontacteerd, geen producten voorgesteld enz.
De enige mails die ik krijg zijn diegene die alle klanten krijgen.
Kordaat neen wordt aanvaard zonder problemen.
Er zullen wel andere visjes zijn die bijten zeker.
Estate Guru believer.
Ik niet. Ik ben een vis zonder tanden. Dus eentje dat niet bijt.
Wel een visje met een scherp toetsenbord.
Wel een visje met een scherp toetsenbord.