Bank die niet zo laks omgaat met administratie gezocht
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
-
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Bank die niet zo laks omgaat met administratie gezocht
Vanwaar de afkeer voor Keytrade? Heb hier in 10 jaar tijd nog nooit problemen mee gehad ...haelewyn schreef: ↑1 december 2018, 09:19Bij Argenta moet je je bijna naakt laten fouilleren en door een kruisverhoor gaan om een rekening te openen.
Verder de vragen juist beantwoorden en op alle vragen naar extra producten die je wil openen moet je "ja" antwoorden.
Men vertrekt daar vanuit de vraag : "gaan we aan deze klant wel genoeg verdienen" en dat moet eerst redelijk vast komen te staan.
De pest of de cholera.... ik zou het niet weten. De pest dan maar in een zeer vroeg stadium. Lijkt mij makkelijker te genezen.Jiraisking schreef: ↑30 november 2018, 18:32 Als ik zou mogen kiezen tussen Argenta en Keytrade is het duidelijk: Keytrade.
Ik zal het je even laten weten in PB want ik heb daar al te vaak over 'doorgezaagd' 

[quote=haelewyn post_id=374646 tim
[/quote]
Ik ben eigenlijk ook wel eens nieuwsgierig naar ervaringen met Keytrade. Stuur dat ook eens door naar mij
Iemand anders ervaringen met afsluiten kredieten? Hoe verloopt heel dat boeltje
[/quote]
Ik ben eigenlijk ook wel eens nieuwsgierig naar ervaringen met Keytrade. Stuur dat ook eens door naar mij
Iemand anders ervaringen met afsluiten kredieten? Hoe verloopt heel dat boeltje
Welk soort krediet ... en wat zijn je voornaamste vragen.
Op jouw verzoek PB gestuurd met wat ik er zoal over denk...
Op jouw verzoek PB gestuurd met wat ik er zoal over denk...

Nu ben ik ook benieuwd :-)