Bankcheque
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Bankcheque
.
Laatst gewijzigd door etap28fw3 op 28 december 2019, 10:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Als mijn taal ongepast is of zou geweest zijn, zal de beheerder mij daar wel zelf van op de hoogte stellen.etap28fw3 schreef: ↑27 december 2019, 15:23 In mijn vorige reacties heb ik duidelijk beschreven hoe ik het al jaren doe.
Dat sommigen het daar lastig mee hebben, laat me siberisch koud.
Verder ga ik hier niet meer op in.
Geleuter en eindeloos ge-emmer zijn niet echt aan mij besteed!
** dit is een waarschuwing van de beheerder. Dergelijke taal hoort hier niet thuis **
Jij hoeft dat als "Newbie" zgz. niet in zijn naam te doen of dit te misbruiken, of heb ik iets niet goed begrepen in de tekst

Maar daarmee heb ik nog altijd geen sluitend antwoord van hoe je voor maart 2019 een overschrijving op één uurke voor elkaar hebt gekregen???
.
Laatst gewijzigd door etap28fw3 op 28 december 2019, 10:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Hij zegt het zelf van ING naar ING en dat hij misschien met 'flits' een verkeerde term gebruikte.
@Ludo, daarmee lijkt mij uw vraag beantwoord.
.
Laatst gewijzigd door etap28fw3 op 28 december 2019, 10:47, 1 keer totaal gewijzigd.
"Maar wat mij echt tegen de borst stoot, is dat iemand die zich voordoet als "de beheerder" zo maar mijn post kan binnendringen en wijzigen, daarbij de indruk aan anderen nalatend alsof ik dat zelf deed.
Dat vind ik echt niet kunnen en een serieus forum onwaardig.
Bah!
."
Klopt, dat viel mij ook op.
Spaargids gaat wat dat betreft sterk achteruit.
Je kan het eventueel bij een moderator melden, ( niet dat ik denk dat er veel van zal komen )
het is wel bijna weekend en dan komen dikwijls plots …………………..
Mogelijk zijn de moderators op zoek naar software, die iets kan opsporen …. ( of anders zijn ze gaan champagnelieren )
Dat vind ik echt niet kunnen en een serieus forum onwaardig.
Bah!
."
Klopt, dat viel mij ook op.
Spaargids gaat wat dat betreft sterk achteruit.
Je kan het eventueel bij een moderator melden, ( niet dat ik denk dat er veel van zal komen )
het is wel bijna weekend en dan komen dikwijls plots …………………..
Mogelijk zijn de moderators op zoek naar software, die iets kan opsporen …. ( of anders zijn ze gaan champagnelieren )
Kinderen , laat dit niet uit de hant lopen aub. Dit is een forum voor gelijkgestemden, financieel onafhankelijke onvermogenden. Dus houw het een beetje kuis! ja?