Bankrun 7/12/2010 ?
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Bankrun 7/12/2010 ?
De nagel op de kop denk ikNightwolf schreef:Lazy schreef:Iets zegt me dat de organisatoren niet bepaald spaarders zijn en eigenlijk niets af te halen hebben.
-
JurgenG
Mmm even tellen, als ik mijn €17 euro afhaal die ik in maart vorig jaar gestort heb en ik sluit mijn spaarrekening onmiddellijk af, krijg ik dan ook meteen mijn getrouwheidspremie?Stijn1234 schreef:De nagel op de kop denk ikNightwolf schreef:
-
JurgenG
Net voor de deur van 3 grootbanken gepasseerd... geen lange rijen wachten te zien.

"Sorry meneer, maar u kan maximum 12 500 EUR cash opnemen per week, u dient grotere afhalingen ook minimum 3 dagen op voorhand aan te vragen... Kan ik u een plezier doen met 500 EUR?" Helaas pindakaas 
België is wel het laatste land in Europa waar gevolg zal worden gegeven aan zo'n oproep. Er zijn hier veel te veel volgzame, bange, conservatieve mensen.
Dat weet ik nog niet. Stijn Meurice had ook publiek verteld dat hij niet ging stemmen. Hij stelde wel duidelijk dat hij niet opriep om niet te gaan stemmen. Uiteindelijk is 10% van de stemplichtigen thuisgebleven !Wook schreef:België is wel het laatste land in Europa waar gevolg zal worden gegeven aan zo'n oproep. Er zijn hier veel te veel volgzame, bange, conservatieve mensen.
Stel dat Koen Wouters zou oproepen dat een bankrun, wees maar gerust dat dat gevolg zou hebben. Dit is ook het beeld dat Paul d'Hoore gebruikte in Reyers laat.
Stel dat Koen Wouters zou oproepen dat een bankrun, wees maar gerust dat dat gevolg zou hebben. Dit is ook het beeld dat Paul d'Hoore gebruikte in Reyers laat.
ja hetzelfde in de politiek zangers zetten zich op een lijst (koen C ) mensen stemmen er op ,en een jaartje later is hij gewoon terug verdwenen uit de politiek,
er lopen nu eenmaal meer zotten rond dan dat er vast zitten zeker,is ook een gedeelde spreuk zeker !!!!!
phase schreef:"Sorry meneer, maar u kan maximum 12 500 EUR cash opnemen per week, u dient grotere afhalingen ook minimum 3 dagen op voorhand aan te vragen... Kan ik u een plezier doen met 500 EUR?" Helaas pindakaas
Grote cashafhalingen mag tegenwoordig ook niet zomaar, ik dacht dat er ergens een beperking van 10 000 euro ( anti wit was praktijken ) op stond, en ook cashstortingen van meer dan 10 000 zou ook al niet meer mogen.
Bij sommige banken moet je niet afkomen met cashafhalingen van meer dan 1250 euro zonder een dag op voorhand te verwittigen.
Er is geen enkele wettelijke beperking op cash afhalingen. De modaliteiten verschillen inderdaad van bank tot bank. Je mag wel maar 10.000 € cash over de grens meenemen, hogere bedragen moet je eerst aangeven.paul schreef:phase schreef:"Sorry meneer, maar u kan maximum 12 500 EUR cash opnemen per week, u dient grotere afhalingen ook minimum 3 dagen op voorhand aan te vragen... Kan ik u een plezier doen met 500 EUR?" Helaas pindakaas
Grote cashafhalingen mag tegenwoordig ook niet zomaar, ik dacht dat er ergens een beperking van 10 000 euro ( anti wit was praktijken ) op stond, en ook cashstortingen van meer dan 10 000 zou ook al niet meer mogen.
Bij sommige banken moet je niet afkomen met cashafhalingen van meer dan 1250 euro zonder een dag op voorhand te verwittigen.