Banx
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Banx
Zonder dat ik dit wil laten klinken als een aanval : ik vind (opnieuw) dat je enorm veel blabla verkoopt die nergens toe leidt en je gelijk in het voorgaande niet aantoont.
Ik hou er ernstig rekening mee dat je in een andere, hogere intelligentiedimensie vertoeft dan mezelf en dan begrijp ik het (natuurlijk) daarom niet.
Ik geloof niet dat het samenbrengen van de woorden peristaltiek en perineummassage in één zin van de verteller een slimmerik maken.
Het is moeilijk te blijven lezen tot de essentie van je verhaal.
Bij banx word ik geen klant want ik ben al gratis klant bij Belfius... Why bother.. ik zou het niet weten.
Maar eender welke bank die kosten aanrekent onder voorwaarden : lees en volg / ontwijk de voorwaarden en het is misschien opgelost.
Ik hou er ernstig rekening mee dat je in een andere, hogere intelligentiedimensie vertoeft dan mezelf en dan begrijp ik het (natuurlijk) daarom niet.
Ik geloof niet in de 'verspreiden van eindeloos veel woorden die je verstandig moeten doen lijken - benadering', als die geen samenhangend en ter zake doend verhaal vormen.

Ik geloof niet dat het samenbrengen van de woorden peristaltiek en perineummassage in één zin van de verteller een slimmerik maken.

Het is moeilijk te blijven lezen tot de essentie van je verhaal.
Bij banx word ik geen klant want ik ben al gratis klant bij Belfius... Why bother.. ik zou het niet weten.
Maar eender welke bank die kosten aanrekent onder voorwaarden : lees en volg / ontwijk de voorwaarden en het is misschien opgelost.
Dat is een zeer kinderachtige reactie, haelewyn. Dat jij enkel wil nadenken binnen de grenzen van wat je vanzelfsprekend vindt, betekent niet dat de ander ongelijk heeft. Mijn betoog is altijd heel helder geweest: achterpoortjes gaan op termijn gedicht worden, dus een voordeel dat je via achterpoortjes bekomt is in feite geen voordeel.
En “ik ga X niet doen, maar bij deze X”, is een retorisch trucje dat men in de tijd van de Romeinen al door had. Er smileys bijzetten om het knullig schalks te doen lijken camoufleert dat niet.
En “ik ga X niet doen, maar bij deze X”, is een retorisch trucje dat men in de tijd van de Romeinen al door had. Er smileys bijzetten om het knullig schalks te doen lijken camoufleert dat niet.
En zo krijgt een zichtrekening een andere dimensie ....
Et voila..
https://www.tijd.be/ondernemen/banken/b ... 38075.html