Baron de Ley
TIP
-
anonymous9
Re: Baron de Ley
Dus daar zit ge al met een schone onderwaardering van 20-30M op uw land.
May 10 (Reuters) - BARON DE LEY SA BDL.MC :
* Q1 PROFIT AFTER TAX 4.5 MILLION EUROS VERSUS 7.6 MILLION EUROS YEAR AGO
* Q1 NET SALES 22.1 MILLION EUROS VERSUS 20.5 MILLION EUROS YEAR AGO
* Q1 EBITDA 8.5 MILLION EUROS VERSUS 7.9 MILLION EUROS YEAR AGO
* Q1 PROFIT AFTER TAX 4.5 MILLION EUROS VERSUS 7.6 MILLION EUROS YEAR AGO
* Q1 NET SALES 22.1 MILLION EUROS VERSUS 20.5 MILLION EUROS YEAR AGO
* Q1 EBITDA 8.5 MILLION EUROS VERSUS 7.9 MILLION EUROS YEAR AGO
Hoe komt het dat dit aandeel niet meer beschikbaar is op Bolero? Andere brokers ook dit probleem?
Staat nog in mijn portefeuille, maar staat uitgevinkt en kan geen koers/informatie meer bekijken.
Staat nog in mijn portefeuille, maar staat uitgevinkt en kan geen koers/informatie meer bekijken.
-
BenjaminBuffett
- Sr. Member

- Contacteer:
Ik heb dit ook al voorgehad, hoofdzakelijk met buitenlandse aandelen (Britse, Poolse,...). Bolero past soms haar "waardenbestand" aan waardoor plotseling bepaalde effecten niet meer online verhandeld kunnen worden, tenzij je specifiek vraagt om het effect terug toe te voegen. Dus ik zou hen gewoon een mailtje sturen en de opmerking maken dat Baron de Ley niet meer kan verhandeld worden via het platform.
Sinds deze week is er ook een probleem met de watchlists bij Bolero, want plotseling zijn er een heleboel bedrijven uit mijn watchlists verdwenen.
Sinds deze week is er ook een probleem met de watchlists bij Bolero, want plotseling zijn er een heleboel bedrijven uit mijn watchlists verdwenen.
Dus Bolero maakt een aandeel, waarin je via HUN platform hebt gehandeld, plots zonder boe of ba onbeschikbaar? Wat een service. 
Als je ze mailt om het beschikbaar te maken (heb dit al met verschillende effecten gehad, wel enkel wanneer ik wil aankopen), duurt dat wel maar een paar uren (tijdens de werkdag) en dit is in orde.
72% aandelen, 18% obligaties, 10% cash
-
anonymous9
Met bedrijven zoals BDL of met minuscule miners in Angola, om maar iets te zeggen? (:
Heb na 24u toch nog altijd geen respons en BDL nog altijd niet beschikbaar. Topservice !
Ik vind dat gewoon onaanvaardbaar. Je hebt nog geluk dat het om een onbeweeglijk aandeel zoals BDL gaat. Wat is het nut hiervan voor KBC? Kosten besparen?
Dat weet ik niet. Indien ze ooit op één dag antwoorden, ga ik het eens vragen.
Ik kan het aandeel zelfs niet verkopen indien ik dit zou willen.
Zeker zonder bericht vind ik dit wel wat onaanvaardbaar. Ik denk niet dat ik de enigste ben met BDL in zijn portefeuille op Bolero...
De Tijd:
Elders:Volgens de Spaanse krant La Vanguardía verkoopt de familie Raventós tussen 55 en 60 procent van het bedrijf aan de Amerikaanse investeringsgroep Carlyle. De voorbije nacht zou daarover een akkoord zijn bereikt. De deal is wel nog niet definitief want Carlyle moet nog een due diligence-onderzoek uitvoeren.
Codorníu wordt naar verluidt gewaardeerd op 300 miljoen euro. Als de verkoop doorgaat, zou Carlyle 390 miljoen euro betalen omdat ook schulden worden overgenomen.
EV/EBITDA van 13! BDL noteert misschien aan 10x, wellicht single digit eind dit jaar.Codorníu played down concerns over profit losses stemming from the company’s restructure strategy, announcing that its financial results to June 2018 were expected to show the success of the strategy with a return to annual profits. “We expect to announce in June an Ebidta of €30m and (pre-tax) operating profits of €11m,” a spokesperson said.
Blijkbaar hebben ze BDL dan nog niet gevondenjens_dev schreef: ↑28 juni 2018, 10:38 De Tijd:Elders:Volgens de Spaanse krant La Vanguardía verkoopt de familie Raventós tussen 55 en 60 procent van het bedrijf aan de Amerikaanse investeringsgroep Carlyle. De voorbije nacht zou daarover een akkoord zijn bereikt. De deal is wel nog niet definitief want Carlyle moet nog een due diligence-onderzoek uitvoeren.
Codorníu wordt naar verluidt gewaardeerd op 300 miljoen euro. Als de verkoop doorgaat, zou Carlyle 390 miljoen euro betalen omdat ook schulden worden overgenomen.EV/EBITDA van 13! BDL noteert misschien aan 10x, wellicht single digit eind dit jaar.Codorníu played down concerns over profit losses stemming from the company’s restructure strategy, announcing that its financial results to June 2018 were expected to show the success of the strategy with a return to annual profits. “We expect to announce in June an Ebidta of €30m and (pre-tax) operating profits of €11m,” a spokesperson said.
Wat zou BDL eigenlijk doen met al hun cash?
-
anonymous9
Niet vergeten dat dergelijke bedrijven niet 'puur' op EBITDA gewaardeerd worden, maar ook op het land. Dus het is niet eenvoudig wijnbedrijven te vergelijken