Baron de Ley
TIP
Re: Baron de Ley
Koers ging even 6% omhoog tot €100,95 onder zeer laag volume. Momenteel 7 aandelen aan de bid en 43 aan de ask, wat kan wijzen op een zeer dun orderboek.
Aandelenportefeuille netto met 1167% gestegen sinds opstart in Nov '08. YTD bruto excl dividenden: -7,7% (tem 11 jul '25)
Momenteel: 100% cash
Heb om het te vieren 10 flessen El Coto gekocht
72% aandelen, 16% obligaties, 12% cash
Was net van plan om bij te kopen ... leuk dat ze stijgen natuurlijk, maar had gehoopt rond €91 te kunnen kopen. Nog even wachten dan, is een paar maand geleden nog zo'n korte stijging geweest maar die was niet duurzaam.
"The man who begins to speculate in stocks with the intention of making a fortune usually goes broke, wheras the man who trades with a view of getting good interest on his money sometimes gets rich". - Charles Henry Dow
Koers staat nu op €103,25. Koop nog eens 10 flessen El Coto !reteiP schreef:Heb om het te vieren 10 flessen El Coto gekocht
Aandelenportefeuille netto met 1167% gestegen sinds opstart in Nov '08. YTD bruto excl dividenden: -7,7% (tem 11 jul '25)
Om zoiets te vieren kunt ge toch beter iets kwalitatievers drinken, en die 10 flessen weggeven voor kerstmis 

Nog 1,65 euro erbij en ik sta op +100% ermee. Niet slecht, sinds september 2013

Ge hebt ons nooit verteld dat gij al in BdL zat ? Wel heel straf en toevallig dat wij allebei op zo'n onooglijk aandeel gevallen zijn.
Sinds 2 september 2013. Heb er toen zelfs een email naar gestuurd. Screenshot in bijlage als bewijs. Email had een vraag over hun exposure tov Noord-Amerika, en hun 3 verkoopspunten in Canada in den tijd.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
In plaats van dat hier te delen, Polder!
Zo'n pareltje.

Bwah, toen was het interessant, maar geen no-brainer. Ik rekende op ongeveer 70 euro als eerste doel, maar dan zijn ze hun prestaties beginnen verbeteren. Maar in Spanje hebt ge dat vaak, van die bedrijven die twee jaar slapen en dan plots wakker worden. Gamesa is ook zoeentje
Edit: ik denk trouwens wel dat ik morgen 60-75% ervan ga verkopen om mijn cashpositie een beetje op te krikken
Edit: ik denk trouwens wel dat ik morgen 60-75% ervan ga verkopen om mijn cashpositie een beetje op te krikken
Smaken verschillen, is echt oprecht één van mijn favoriete wijnen (en zeker hun rosé).Poldermol schreef:Om zoiets te vieren kunt ge toch beter iets kwalitatievers drinken, en die 10 flessen weggeven voor kerstmis
Maar ben een bierkenner, geen wijnkenner.
Binnenkort voor oudejaarsavond beginnen organiseren, zal de El Coto toch opnieuw voorstellen

72% aandelen, 16% obligaties, 12% cash
Goed gevonden GPV1, zou dit pareltje zelf nooit gevonden hebben. Na wat eigen onderzoek ben ik toen ook direct ingestapt.
Dus nu ook een mooie (virtuele) winst. Zal de wijn ook eens gaan kopen voor de feestdagen.
Dus nu ook een mooie (virtuele) winst. Zal de wijn ook eens gaan kopen voor de feestdagen.

De rosé, zwijg stil. Ik heb tijdens de zomer de hele voorraad van mijn plaatselijke Colruyt verzetreteiP schreef:Smaken verschillen, is echt oprecht één van mijn favoriete wijnen (en zeker hun rosé).

De rosé is inderdaad heel lekker, één van mijn favorietjes ... vind persoonlijk de witte wel een stuk minder eigenlijk.jens_dev schreef: De rosé, zwijg stil. Ik heb tijdens de zomer de hele voorraad van mijn plaatselijke Colruyt verzet
"The man who begins to speculate in stocks with the intention of making a fortune usually goes broke, wheras the man who trades with a view of getting good interest on his money sometimes gets rich". - Charles Henry Dow
Ge gaat inderdaad al hard mogen zoeken om echt een 'goeie' spaanse witte te vinden. Ik ken er maar een paar die in aanmerking komen