Beginnen beleggen in ETF's - DeGiro kernselectie
TIP
Re: Beginnen beleggen in ETF's - DeGiro kernselectie
In principe wel; maar:
fonds heeft een jaarlijkse kost van 0.29%
is geen ETF, is niet beursgenoteerd, is een gewoon indexfonds, niet duidelijk hoe je dit fonds kan kopen.
Minimum instap is blijkbaar 1.000.000 Euro.
https://www.vanguard.nl/portal/instl/nl ... /?overview
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
B7H4long schreef: ↑11 september 2020, 15:19In principe wel; maar:
fonds heeft een jaarlijkse kost van 0.29%
is geen ETF, is niet beursgenoteerd, is een gewoon indexfonds, niet duidelijk hoe je dit fonds kan kopen.
Minimum instap is blijkbaar 1.000.000 Euro.
https://www.vanguard.nl/portal/instl/nl ... /?overview
€1.000.000 is beetje teveel.
Dan is misschien Kempen International Funds - Kempen (Lux) Global Small-Cap Fund Class BN een betere optie.
Wel kost van 1% maar of dat opweegt tegen de goede resultaten.
Dat zijn de jaarlijkse beheerskosten.
Bekijk ook de instapkosten, uitstapkosten en transactietaksen.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
ETF kernselectie van Degiro is tof. Biedt ook mogelijkheden aan mensen die met kleine bedragen werken. Als je 25 tot 50 Euro per maand belegd is het best dat je geen €10 transactiekosten moet betalen bij wijze van spreken :p
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer: