Beleggen als 16 jarige
TIP
Beleggen als 16 jarige
Hallo,
Ik ben een 16 jarige student economie en zou graag beginnen met beleggen.
Het zou om een bedrag van maximaal 2000-3000 EUR gaan.
Wat kunnen jullie me aanraden?
Peeklak
Ik ben een 16 jarige student economie en zou graag beginnen met beleggen.
Het zou om een bedrag van maximaal 2000-3000 EUR gaan.
Wat kunnen jullie me aanraden?
Peeklak
Re: Beleggen als 16 jarige
Weet niet of een 16 jarige toegelaten is op de beurs. Denk dat je 18+ moet zijn.
Port: 48% IWDA /8% CEMU /16% ZPRS/ 8% EMIM / 20% cash
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Vraag aan uw ouders of het mag
En stel uzelf eerst deze vragen
Voor een 16-jarige is dat nog moeilijker, maar daar begint het
is-het-nu-het-moment-om-aandelen-in-te- ... ml#p337139
Als u voor aandelen zou willen gaan
Hamish Maertens was er maar 12 toen hij begon
Google hem maar eens
Bijv. veertienjarige is beursgenie
Hij is een expert op het gebied van de Discounted Cash Flow methode
Misschien is hij hier ook wel actief...
Google hem maar eens
Conservatieve belegger. Geloof in zelfkennis om de eigen beleggingsstrategie vast leggen. Doe zelf huiswerk en geloof zelfs geen vertalingen. Wel speculeren met optiestrategieën, is fun en maar 10% portefeuille. Voormalig believer in de Omega Mixer ;-)
Wordt dat dan als inkomen aanzien door fiscus? Wat met het kindergeld van zijn ouders?AlbertIV schreef: ↑13 februari 2018, 06:18 Vraag aan uw ouders of het mag
Google hem maar eens
@Nairo,
Geen idee.
Vraag het aan bijv. Hamish Maertens
Voor zover ik weet was het met een rekening van zijn ouders zelf dat hij begon en natuurlijk met hun toelating, maar op hun naam
Zelf ben ik een pak ouder en ik heb geen kinderen die ooit met de beurs ook maar iets te maken wilde hebben
Veel te gevaarlijk, is hun mening, liever een spaarrekening, zelfs al brengt die niets meer op