Beleggen in assistentiewoningen
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
- WildeHilde
- Newbie

- Contacteer:
Re: Beleggen in assistentiewoningen
Ik zie de meerwaarde niet van de assistentie.De verpleegster komt overal, winkels zijn er in elke dorpskern,
...,met een smartphone is elk appartement een serviceflat en stukken goedkoper.
...,met een smartphone is elk appartement een serviceflat en stukken goedkoper.
Dat is nu ook een beetje kort door de bocht.
Zo een assistentiewoning is voorzien om het leven van minder mobiele mensen een stuk comfortabeler en veiliger te maken: aangepast sanitair, noodknoppen overal, eetzaal met warme maaltijden die toch een stuk beter zijn dat dan de 'bakskes' die aan huis worden geleverd. Bovendien is er een 'assistent' die je voor alle dagelijkse probleempjes kan aanspreken.
En ook niet te onderschatten: sociaal contact, indien gewenst. (Je kan je ook perfect buiten de gemeenschap houden)
Zo een assistentiewoning is voorzien om het leven van minder mobiele mensen een stuk comfortabeler en veiliger te maken: aangepast sanitair, noodknoppen overal, eetzaal met warme maaltijden die toch een stuk beter zijn dat dan de 'bakskes' die aan huis worden geleverd. Bovendien is er een 'assistent' die je voor alle dagelijkse probleempjes kan aanspreken.
En ook niet te onderschatten: sociaal contact, indien gewenst. (Je kan je ook perfect buiten de gemeenschap houden)
Geen ervaring mee, maar het lijkt me alleszins een veel beter plan dan assistentiewoningen. De kans dat bouwgrond waarde verliest, lijkt me klein. En je hebt geen gedoe met huurders ...
Wel goed informeren of er geen kans bestaat dat de bestemming van de grond zou kunnen veranderen..