Beleggen in goud of zilver
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: Beleggen in goud of zilver
maak van die 27 000 000 000,00 maar ruim 32 000 000 000,00
Of ze moeten zelf in ieder geval 10% meerwaarde betalen om het verschil tussen werken en niet werkenden te vergroten.
- PotjeVickx
- Jr. Member
- Contacteer:
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Hollandgold.nl zit hartje Rotterdam, Coolsingel 104 op de 5de verdiep van een kantoortoren.
Beneden aanmelden... hebt u een afspraak ? Jazeker. Eventjes wachten ze nemen contact op... gaat u maar, meneer. Op de 5de zwaait iemand de deur voor u open... komt u maar binnen meneer met de rugzak

Dan kunt ge uw goud en zilver op tafel leggen. Of een colt 45, hangt ervan af of ge een volle rugzak komt leveren of een lege komt vullen

-
- Sr. Member
- Contacteer:
.
Laatst gewijzigd door the_bishop op 17 oktober 2025, 01:18, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Op 4 dagen tijd van net 4000 naar 4370$.PotjeVickx schreef: ↑Gisteren 00:22Intussen al 4379$/Oz. 120.000€/kg.
Gaat snel, heel snel, te snel(?)
Vrees eerder voor het fiat dan voor goud.
370$ per muntje erbij op enkele dagen, nog niet meegemaakt.
Jaren mogen lezen op die goudkeverfora, terwijl het net die jaren amper vooruitging.
Nooit gedacht dat dat gepaard zou gaan met records op de beurzen en die gasten zeker niet, beurs in mekaar klappen, goud skyhigh was het bij die mannen.
Ik beschouw dit meer als een inhaalslag moet ik zeggen.
Vooral dan zilver. Van 2014 tot 2020 verzamelt en na die 6 jaar nog altijd op verlies tijdens de daling in de coronacrisis, gelukkig allemaal fysiek een tracker zou ik er waarschijnlijk allang uitgestampt hebben

Geduld wordt beloond blijkbaar.
Schulden zijn natuurlijk wel hoog in 't Westen hier. En dan nog 100-den miljarden gaan weggooien aan wapentuig dat nooit gebruikt gaat worden.
Maar fiat... voor een paar duizend euro mag je een hele maand travakken en dat tot 67, voor dan nog wat jaren 1,5 - 2 k pensioen. Gratis geld is er niet voor de gewone mens.