Beleggen in goud of zilver
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
- MarciaHoefmans
- Newbie

- Contacteer:
-
the_bishop
- Sr. Member

- Contacteer:
Re: Beleggen in goud of zilver
Je moet niet gaan rondzeulen met beleggingsgoud, dan kunnen er ook geen krassen op komen.MarciaHoefmans schreef: ↑Gisteren 20:29Daarom koop je best Krugerrands. Die bevatten koper en zijn daardoor krasbestendiger.
Heb een kruger gehad, maar die is tegen een hoge prijs nu de deur uit. Was 1 van de eerste die verkocht zijn.
Weinig moois aan, .999 zijn veel mooier.
Enige bijzondere aan zo’n kruger vond ik altijd dat de gewone man die niet eens herkent als een gouden munt die zeer veel waard is. Wie niks van goud kent (de meesten) zullen niet eens een briefje van 50 euro ruilen voor uw krugerrand, de meesten weten niet eens wat een krugerrand is.
Ook van een sovereign denk bijna iedereen die het ziet dat het een koperen muntje is. Er gaan er niet veel uw 1000 euro goud willen wisselen voor een briefje van 10
- MarciaHoefmans
- Newbie

- Contacteer:
Een expert! Ik trek mijn snavel in!
De Kruger doet mij altijd denken aan de munten/schijven van de pietjesbak. Dwz wil je scoren op café, speel dan pietjesbak met Krugers. De meesten zullen het niet merken (?).
Ooit lang geleden 1 Kruger gekocht. Mooi stuk maar verloor elk jaar waarde. Na x jaar terug verkocht, met verlies.
Ooit lang geleden 1 Kruger gekocht. Mooi stuk maar verloor elk jaar waarde. Na x jaar terug verkocht, met verlies.