Beleggen op de dood van een Amerikaan
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
-
mpeeters007
- Sr. Member

Re: Beleggen op de dood van een Amerikaan
Hopelijk is hij zijn job of bijverdienste bij BFD niet kwijt!

zie ook
viewtopic.php?f=5&t=10219&p=84291#p83973" onclick="window.open(this.href);return false;
en nu even mijn alter ego terug bovenhalen
viewtopic.php?f=5&t=8475&start=15#p67778" onclick="window.open(this.href);return false;
[spaarblobvis]: zeg robotkat, het is nogal wat met die fraude met die levensverzekeringsproducten. Betekent dat nu dat jij gelijk had ?
[robokat]: goed gezien spaarblobvis, trouwens lang geleden dat ik nog van je gehoord heb. Het blijkt nu dat de eigenaar van Quality Investments als voor de derde maal bij een groot fraudegeval betrokken is.
[spaarblob]: amaai, robokat, en wat betekent dat nu voor de investeerders, werden die niet beschermd door de toezichtshouders van de overheid?
[robokat]: neen spaarblobvis, zoals ik al eerder in deze topic heb uitgelegd, vallen investeringen boven 50.000 euro niet onder de controle van de CBFA of het Nederlandse AFM. Quality investments had dus de handen vrij om ongecontroleerd te werken.
[spaarblobvis]: dus beter van dat soort beleggingen te mijden ?
[robotkat]: inderdaad, beleggingen met superhoge rendementen en een minimum instap van 50.000 euro moet alle waarschuwingsbelletjes bij je doen afgaan. Of het nu beleggingen zijn in teakhout, kunstvoorwerpen, levensverzekeringen enz ...
[spaarblobvis]: dank je robotkat voor je uitleg.
viewtopic.php?f=5&t=10219&p=84291#p83973" onclick="window.open(this.href);return false;
en nu even mijn alter ego terug bovenhalen
viewtopic.php?f=5&t=8475&start=15#p67778" onclick="window.open(this.href);return false;
[spaarblobvis]: zeg robotkat, het is nogal wat met die fraude met die levensverzekeringsproducten. Betekent dat nu dat jij gelijk had ?
[robokat]: goed gezien spaarblobvis, trouwens lang geleden dat ik nog van je gehoord heb. Het blijkt nu dat de eigenaar van Quality Investments als voor de derde maal bij een groot fraudegeval betrokken is.
[spaarblob]: amaai, robokat, en wat betekent dat nu voor de investeerders, werden die niet beschermd door de toezichtshouders van de overheid?
[robokat]: neen spaarblobvis, zoals ik al eerder in deze topic heb uitgelegd, vallen investeringen boven 50.000 euro niet onder de controle van de CBFA of het Nederlandse AFM. Quality investments had dus de handen vrij om ongecontroleerd te werken.
[spaarblobvis]: dus beter van dat soort beleggingen te mijden ?
[robotkat]: inderdaad, beleggingen met superhoge rendementen en een minimum instap van 50.000 euro moet alle waarschuwingsbelletjes bij je doen afgaan. Of het nu beleggingen zijn in teakhout, kunstvoorwerpen, levensverzekeringen enz ...
[spaarblobvis]: dank je robotkat voor je uitleg.
@robokat , nooit getwijfeld aan je uitleg inzake beleggingen die je hier op het forum plaatst . Persoonlijk vond ik 50K ook al veel voor in te leggen !
+1 van mij
+1 van mij
Honderden Belgen belegden in Quality Investments
http://www.tijd.be/nieuws/ondernemingen ... 7-3097.art" onclick="window.open(this.href);return false;
ik heb mij laten overpraten door mijn bankdirecteur om te beleggen bij "Private insurer", nu zit daar een fraude op, ik zoek anderen die hier ook hebben belegt, contact: manon.greet@advalvas.be
Nog meer nieuws over Private Ensurer en QI gedupeerden, hoe het schoentje past! kan gevolgd worden op face book onder imagazine!
Ook op de Financelab site komt een volledig dossier uit. Hopen leesvoer en erg interessant!
Ik zou zeggen (schrijven): zegge het door, voor allen die het hun aanbelangen.
Ook op de Financelab site komt een volledig dossier uit. Hopen leesvoer en erg interessant!
Ik zou zeggen (schrijven): zegge het door, voor allen die het hun aanbelangen.