Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Maandelijks sparen Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening
     
      Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Maandelijks sparen
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Beleggen Fondsen en aandelen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Registreer
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Beleggen voor dummies

Gesloten
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
71 berichten
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende
TIP
Vergelijk via onze tools Effectenrekening - Fondsen - Beleggingsplannen
Investor86
Full Member
Full Member
Berichten: 157
Lid geworden op: 19 nov 2013
Contacteer:
Contacteer Investor86
Verstuur privébericht

Re: Beleggen voor dummies

  • Citeer

Bericht door Investor86 » 30 augustus 2014, 12:40

Persoonlijk ben ik begonnen met fondsen via Rabobank.be, puur omwille van de transactiekosten (of het gebrek daaraan). En zo met lage bedragen te kunnen werken. Met aandelen zit je al meteen met pakweg €10 kosten voor aan/verkoop en dan kan je niet met €250 iets kopen.
Omhoog

Booi
Newbie
Newbie
Berichten: 14
Lid geworden op: 29 aug 2014
Contacteer:
Contacteer Booi
Verstuur privébericht

Re: Beleggen voor dummies

  • Citeer

Bericht door Booi » 30 augustus 2014, 13:06

Bij binckbank was dat ook het geval, tot ze plots beslisten dat je bij verkoop 12.5 euro moest betalen ipv een percentage op de waarde van je fonds. Als je dan een fonds hebt van 250 euro, dan betaal je plots wel 5 procent uitstapkosten.
Omhoog

Investor86
Full Member
Full Member
Berichten: 157
Lid geworden op: 19 nov 2013
Contacteer:
Contacteer Investor86
Verstuur privébericht

Re: Beleggen voor dummies

  • Citeer

Bericht door Investor86 » 30 augustus 2014, 13:17

Klopt, naar Binck heb ik ook nog gekeken want ik ben wel sterk geïnteresseerd in het aankopen van trackers op de beurs en ook wat aandelen (voornamelijk holdings maar ook een paar speculatieve dingen). Maar door de transactiekosten moet ik al veel geluk hebben om nog maar de kosten te dekken. En zoveel geld kan ik ook niet missen (of ik moet maar 1 of 2 keer per jaar een aandeel kopen).
Omhoog

Gebruikersavatar
Spruitekop
VIP member
VIP member
Berichten: 5965
Lid geworden op: 07 apr 2008
Contacteer:
Contacteer Spruitekop
Verstuur privébericht Website

Re: Beleggen voor dummies

  • Citeer

Bericht door Spruitekop » 30 augustus 2014, 15:03

Enige reden waarom men de TS nu plots in trackers wil pushen? Het gaat hem om een beginnend belegger...
Kent waarschijnlijk nog niet eens het verschil tussen een fysieke tracker (met onderliggende waarde) en een synthetische tracker (zonder onderliggende waarde) Het is niet omdat je nog nooit met de fiets bent ten val gekomen dat je niet kan vallen. Het blijft 'n risico waaraan je je gaat blootstellen. ;)
Ook trackers dragen risico's met zich mee
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Omhoog

Farailde
Newbie
Newbie
Berichten: 28
Lid geworden op: 29 aug 2014
Contacteer:
Contacteer Farailde
Verstuur privébericht

Re: Beleggen voor dummies

  • Citeer

Bericht door Farailde » 31 augustus 2014, 07:59

Spruitekop schreef:Enige reden waarom men de TS nu plots in trackers wil pushen? Het gaat hem om een beginnend belegger...
Kent waarschijnlijk nog niet eens het verschil tussen een fysieke tracker (met onderliggende waarde) en een synthetische tracker (zonder onderliggende waarde) Het is niet omdat je nog nooit met de fiets bent ten val gekomen dat je niet kan vallen. Het blijft 'n risico waaraan je je gaat blootstellen. ;)
Bedankt voor de waarschuwing! Ik ken inderdaad niet het verschil tussen fysieke en synthetische tracker, vermits ik (zoals ik hier ergens vermeld heb) nog nooit van trackers had gehoord. Maar het is wel goed te weten dat er meerdere mogelijkheden zijn zo kan ik ze opzoeken en vergelijken.
Omhoog

Gebruikersavatar
gpv1
VIP member
VIP member
Berichten: 3047
Lid geworden op: 21 aug 2007
Beste antwoorden: 1
Contacteer:
Contacteer gpv1
Verstuur privébericht

Re: Beleggen voor dummies

  • Citeer

Bericht door gpv1 » 31 augustus 2014, 12:24

Farailde schreef:Ik ben een beginnende belegger met slechts een klein kapitaal. Ik wil niet te veel risico nemen, maar voordeel is wel dat ik mijn geld de eerste jaren niet ga nodig hebben, dus dat ik kan kijken op lange termijn.
Ik ben op gesprek geweest bij mijn bank (Argenta) en daar stelde ze voor om te investeren in een fonds met risico 4 (geen idee of dat voor alle banken hetzelfde is).
Het klonk wel oké, maar ik wil niet zomaar holderdebolder ergens geld ingooien terwijl ik niet begrijp wat ik doe. Ik heb nooit economie gehad en ben dus een echte dummie als het op bankzaken aankomt.
Ik ben al wat op het internet aan het gelezen geweest (en zo ook hier terecht gekomen), maar ik moet eerlijk toegeven dat ik momenteel de bomen door het bos niet zie.
Kan er iemand mij handige sites ofzo aanraden waar ik wat wijzer kan worden? Of heeft er iemand hier de moed om mij wat uitleg en tips te geven?

Alvast bedankt!
Ik zou aanraden om gewoon een boek te kopen. Je hebt dan een overzicht van de beleggingsinstrumenten die er bestaan (voor de beginneling: fondsen, trackers, aandelen en obligaties), de begrippen die er verband mee houden, en de risico's die er aan vasthangen. Aangezien ik al jaren geen Nederlandstalige boeken over beleggen meer gelezen heb, weet ik niet welk boek ik concreet zou moeten aanbevelen. Het allereerste boek dat ik over beleggen gelezen heb was "De tien Beurswetten" van Paul D'Hoore uit 2002 (enkel nog tweedehands verkrijgbaar).
Aandelenportefeuille netto met 1164% gestegen sinds opstart in Nov '08. YTD bruto excl dividenden: -7,9% (tem 31 dec '25)
Momenteel: 100% cash
Omhoog

Farailde
Newbie
Newbie
Berichten: 28
Lid geworden op: 29 aug 2014
Contacteer:
Contacteer Farailde
Verstuur privébericht

Re: Beleggen voor dummies

  • Citeer

Bericht door Farailde » 31 augustus 2014, 15:07

Ik heb toevallig net een boek over beleggen in de boekenkast van mijn ouders gevonden. Het noemt 'Beleggen vandaag' en is van Test Aankoop. Het boek is wel al oud (1998), maar ik vermoed dat de begrippen nog wel hetzelfde zijn, dus ik denk dat ik daar inderdaad mee ga beginnen en dan de sites ga uitpluizen die hier als tip gegeven zijn voor de meer recentere informatie.
Ik zal ook eens kijken of ze dat boek van Paul D'Hoore in mijn bibliotheek hebben.

Ik heb mij ondertussen ook ingeschreven op de gratis nieuwsbrief van De Tijd en de financiele nieuwsbrieven van De Standaard en Het Laatste Nieuws. Kwestie van beetje bij beetje wat meer inzicht te krijgen in de financiele wereld. Als iemand goede gratis financiele mail nieuwsbrieven weet, mag je het mij altijd laten weten.
En mijn ouders zijn geaboneerd op budget en recht, dus misschien moet ik dat ook maar eens beginnen lezen.

Waar ben ik aan begonnen? ;) ;D
Omhoog

Gebruikersavatar
fc101002
Newbie
Newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: 13 feb 2014
Contacteer:
Contacteer fc101002
Verstuur privébericht

Re: Beleggen voor dummies

  • Citeer

Bericht door fc101002 » 31 augustus 2014, 15:34

Beste Farailde

Ga eens kijken op de site van VFB rubriek aanbod boeken
Omhoog

Farailde
Newbie
Newbie
Berichten: 28
Lid geworden op: 29 aug 2014
Contacteer:
Contacteer Farailde
Verstuur privébericht

Re: Beleggen voor dummies

  • Citeer

Bericht door Farailde » 31 augustus 2014, 15:56

fc101002 schreef:Beste Farailde

Ga eens kijken op de site van VFB rubriek aanbod boeken

Ben direct eens gaan kijken, bedankt voor de link! Ik wist niet eens dat er een Vlaamse Federatie voor Beleggers was, dus dat is meteen mooi bijgeleerd :)
Omhoog

Gebruikersavatar
Spruitekop
VIP member
VIP member
Berichten: 5965
Lid geworden op: 07 apr 2008
Contacteer:
Contacteer Spruitekop
Verstuur privébericht Website

Re: Beleggen voor dummies

  • Citeer

Bericht door Spruitekop » 31 augustus 2014, 16:01

Omdat Farailde mogelijk maandelijks 100€ wil gaan beleggen heeft die wekelijks 20 uur leersvoer aan het been. ;D
Misschien beter toch over de balk gooien? :D
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Omhoog

zeverare
Hero Member
Hero Member
Berichten: 747
Lid geworden op: 13 jul 2008
Contacteer:
Contacteer zeverare
Verstuur privébericht

Re: Beleggen voor dummies

  • Citeer

Bericht door zeverare » 31 augustus 2014, 16:04

Farailde schreef:Ik heb toevallig net een boek over beleggen in de boekenkast van mijn ouders gevonden. Het noemt 'Beleggen vandaag' en is van Test Aankoop. Het boek is wel al oud (1998), maar ik vermoed dat de begrippen nog wel hetzelfde zijn, dus ik denk dat ik daar inderdaad mee ga beginnen en dan de sites ga uitpluizen die hier als tip gegeven zijn voor de meer recentere informatie.
Ik zal ook eens kijken of ze dat boek van Paul D'Hoore in mijn bibliotheek hebben.
Ik heb onlangs nog de versie van de jaren 80 van dat boek gered uit het oud papier.
Leuk om eens in te bladeren, de principes blijven inderdaad wel geldig maar met de cijfers is het wel opletten: 4% rendement zonder risico dat wel teniet gedaan werd door inflatie, 8% beperkt risico in obligaties en 12% via aandelen als ik me niet vergis.
Vandaag ligt dat helemaal anders vooral het middenstuk: met beperkt risico toch rendement halen, lijkt met heel moeilijk.
en dat is waarschijnlijk net wat je zoekt...
Omhoog

Farailde
Newbie
Newbie
Berichten: 28
Lid geworden op: 29 aug 2014
Contacteer:
Contacteer Farailde
Verstuur privébericht

Re: Beleggen voor dummies

  • Citeer

Bericht door Farailde » 31 augustus 2014, 21:07

Spruitekop schreef:Omdat Farailde mogelijk maandelijks 100€ wil gaan beleggen heeft die wekelijks 20 uur leersvoer aan het been. ;D
Misschien beter toch over de balk gooien? :D
Lol, ik hoef het niet allemaal in 1 keer te lezen hé. En ik heb er zelf om gevraagd, ik wil me erin verdiepen. Ik ben nu inderdaad misschien nog een kleine spaarder, maar ik wil toch het maximale uit mijn kleine kapitaal halen :). En wat nog niet is, kan nog komen hé, je kan altijd dromen dat je plots rijk wordt en dan weet ik meteen hoe ik het moet beleggen :D
zeverare schreef: Ik heb onlangs nog de versie van de jaren 80 van dat boek gered uit het oud papier.
Leuk om eens in te bladeren, de principes blijven inderdaad wel geldig maar met de cijfers is het wel opletten: 4% rendement zonder risico dat wel teniet gedaan werd door inflatie, 8% beperkt risico in obligaties en 12% via aandelen als ik me niet vergis.
Vandaag ligt dat helemaal anders vooral het middenstuk: met beperkt risico toch rendement halen, lijkt met heel moeilijk.
en dat is waarschijnlijk net wat je zoekt...
Ja, ik ben er juist in begonnen en het is wel even wennen om terug in Belgische Frank te lezen :P . En ik had ook al gemerkt dat de percentages niet meer klopt (dus er is toch al iets blijven hangen van wat ik de vorige dagen heb gelezen :) ). Maar ik denk wel dat ik, vermits ik echt een newby ben op gebied van beleggen, wat kan leren van dat boek. De cijfertjes zal ik dan wel ergens anders halen.

Ik zou inderdaad graag met een beperkt risico rendement willen halen, maar ik ben ook wel realistisch genoeg om te beseffen dat er momenteel niet veel winst te halen valt. Echter, alle kleine beetjes helpen en dan ben ik alvast voorbereid voor als er ooit terug mooiere rendementen komen.
Omhoog

hansv
Hero Member
Hero Member
Berichten: 598
Lid geworden op: 23 feb 2009
Contacteer:
Contacteer hansv
Verstuur privébericht

Re: Beleggen voor dummies

  • Citeer

Bericht door hansv » 31 augustus 2014, 23:25

Dankzij Farailde heb ik hier eigenlijk links voorbij zien komen die ik zelf nog niet kende, hoewel in al 10 jaar beleg :)

Ivm dat boek is het idd opletten! Ik ben onlangs enkele boeken gaan halen in de bib (oa van frida deceuninck). Bij thuis komst gezien dat het best oude boeken zijn, waardoor cijfers niet echt meer kloppen (bv ivm roerende voorheffing).

In ieder geval, dankzij het enthousiasme van Farailde leer ik ook nog iets.
Succes!
Omhoog

Gebruikersavatar
Maarten
VIP member
VIP member
Berichten: 2414
Lid geworden op: 05 jan 2009
Contacteer:
Contacteer Maarten
Verstuur privébericht

Re: Beleggen voor dummies

  • Citeer

Bericht door Maarten » 1 september 2014, 11:36

Belca2 schreef: Wat dan wel? Holdings, mijn beste. Ze beleggen zelf gespreid in aandelen van meerdere al dan niet beursgenoteerde bedrijven. Ze zijn winstgedreven en kunnen een mooi track record voorleggen (dat weinig traditionele fondsen zullen evenaren). Ze kunnen eigen aandelen inkopen wat dividend per aandeel ten goede komt. Worden iedere dag genoteerd op de beurs en dus is de koers volledig transparant. En meestal noteren ze met een serieuze korting op hun intrinsieke waarde.
Mijn raad: als startende belegger, proef eens van de holdings. Keuze genoeg op de Belgische markt: Ackermans & v Haren, Brederode, GIMV, Sofina om er maar enkele te noemen. Of Europees zoals Bolloré (FR) en HAL (NL) of Berkshire (US, Buffet zelf). Hou bij deze laatste wel rekening met dubbele RV
Awel, daar ben ik het volmondig mee eens!
Omhoog

Gebruikersavatar
kazavubu
Full Member
Full Member
Berichten: 204
Lid geworden op: 09 dec 2010
Contacteer:
Contacteer kazavubu
Verstuur privébericht

Re: Beleggen voor dummies

  • Citeer

Bericht door kazavubu » 1 september 2014, 15:09

Inderdaad: Belgische holdings zo goed als beste fondsen.
Omhoog

Gesloten
  • Afdrukweergave

71 berichten
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende

Terug naar “Fondsen en aandelen”

Ga naar
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Berekeningen rentes/premies
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan ABN AMRO
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan BKCP
  • ↳   Vraag het aan Credimo
  • ↳   Vraag het aan Delta Lloyd Bank
  • ↳   Vraag het aan DHB Bank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan Fortuneo Bank
  • ↳   Vraag het aan Goffin bank
  • ↳   Vraag het aan KBC Bank & Verzekering
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Onesto-woonkrediet
  • ↳   Vraag het aan Optima Bank
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • ↳   Beleggers nieuws
  • ↳   Spaargids RSS feed nieuws
  • ↳   Algemeen nieuws
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Forumoverzicht
 

 

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

  • Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

  • Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy