Belfius Pulse: gratis zichtrekening met 2 betaalkaarten
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Belfius Pulse: gratis zichtrekening met 2 betaalkaarten
Het gaat wel op direct net. (Heb ook arcopar)
Je moet niet kiezen voor aanpassen van je rekening maar een nieuwe rekening openen. Als je aanpassen kiest kan je enkel je rekening upgraden, niet downgraden.
Klik je op een nieuwe rekening openen dan zal hierna zal het systeem vragen om de bestaande rekening te vervangen.
Het omschakelen ging zeer snel. Denk dat ik 30 seconden nodig had
.
Nadeel > Bij het openen kan je niet afvinken dat je een spaarrekening wil. Er word dus automatisch een spaarrekening aangemaakt. Deze kan je enkel annuleren in het kantoor (Navraag klantendienst). Deze rekening is wel kostenloos dus ga hier niet teveel tam tam rond maken.
Je moet niet kiezen voor aanpassen van je rekening maar een nieuwe rekening openen. Als je aanpassen kiest kan je enkel je rekening upgraden, niet downgraden.
Klik je op een nieuwe rekening openen dan zal hierna zal het systeem vragen om de bestaande rekening te vervangen.
Het omschakelen ging zeer snel. Denk dat ik 30 seconden nodig had
Nadeel > Bij het openen kan je niet afvinken dat je een spaarrekening wil. Er word dus automatisch een spaarrekening aangemaakt. Deze kan je enkel annuleren in het kantoor (Navraag klantendienst). Deze rekening is wel kostenloos dus ga hier niet teveel tam tam rond maken.
-
gast9876
heb er mij ook 1 geopend. EINDELIJK hebben ze het door..Ik wilde een GRATIS zichtrekening (alhoewel het nooit gratis is....de gratis visa bij keytrade, de 5 cent/per verrichting loopt aardig op.
Ze zijn ook open tot 22.00 u. (van wie hebben ze dat afgekeken
)
Bij keytrade gaat opening nog niets vlotter, gewoon documenten inscannen en doormailen...Daar wagen ze zich niet aan bij een grootbank....
Heb daar een fonds samen met mijn zus van een behoorlijk bedrag, en kan zo alles netjes opvolgen...
overweeg belfius Pension Fund Balanced Plus (evenwaardig met Rabobank Pension Balanced, ook geen instapkosten & zelfs bij negatief 0,5% terug).
Om nu mijn weddes over te brengen, zie ik niet direct zitten....omdat ik dan al die extra kwijt ben (visa van Atos + 5 cent)
Eerst even kijken...
P.S. op het einde van de bevestigingsmail stond er:
"u kiest om uw startpakket thuis via de post te ontvangen
of u kiest om uw startpakket in een Belfius-kantoor overhandigd te krijgen."
Ik heb die keuze toch niet gehad tijdens het registratieproces.
Ze zijn ook open tot 22.00 u. (van wie hebben ze dat afgekeken
Bij keytrade gaat opening nog niets vlotter, gewoon documenten inscannen en doormailen...Daar wagen ze zich niet aan bij een grootbank....
Heb daar een fonds samen met mijn zus van een behoorlijk bedrag, en kan zo alles netjes opvolgen...
overweeg belfius Pension Fund Balanced Plus (evenwaardig met Rabobank Pension Balanced, ook geen instapkosten & zelfs bij negatief 0,5% terug).
Om nu mijn weddes over te brengen, zie ik niet direct zitten....omdat ik dan al die extra kwijt ben (visa van Atos + 5 cent)
Eerst even kijken...
P.S. op het einde van de bevestigingsmail stond er:
"u kiest om uw startpakket thuis via de post te ontvangen
of u kiest om uw startpakket in een Belfius-kantoor overhandigd te krijgen."
Ik heb die keuze toch niet gehad tijdens het registratieproces.
Eindelijk ook tijd gemaakt om over te schakelen naar een gratis zichtrekening bij Belfius. Ging verrassend vlot, ik ben verplicht om er een zichtrekening te hebben door mijn woonkrediet dus dat is jaarlijks weeral wat euro's uitgespaard.
Ik denk dat KBC nu de enige bank is zonder gratis zichtrekening?
Ik denk dat KBC nu de enige bank is zonder gratis zichtrekening?
Ik moet mij verdorie naar een kantoor wenden om mijn rekening (classic-rekening) te kunnen laten omzetten en het is er nog niet van kunnen komen.
Ik zal het eens vragen per mail, eens zien hoe ze reageren.
Betreft KBC: 1 maand geleden een (gratis) Key-to-KBC aangevraagd; zouden contact opnemen binnen de zeven werkdagen; nog niks van gehoord. Ze kunnen het voor mijn part steken in hun.....
Ik zal het eens vragen per mail, eens zien hoe ze reageren.
Betreft KBC: 1 maand geleden een (gratis) Key-to-KBC aangevraagd; zouden contact opnemen binnen de zeven werkdagen; nog niks van gehoord. Ze kunnen het voor mijn part steken in hun.....
Een gezamelijke rekening, Lukske?
Ik begrijp niet goed waarom een gezamelijke rekening ook niet omgezet kan worden via internet. Het vergt toch gewoon een 2de login en als die goedkeurt, is de kous af...
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Inderdaad, een gezamelijke rekening...
Blijkbaar een te groot probleem voor de informatici van Belfius.
Blijkbaar een te groot probleem voor de informatici van Belfius.
je krijgt ook wel 2 spaarrekeningen. Bij de ene krijg je de laagste rente die er is en bij de andere moet elke maand geld storten (of via doorlopende opdracht) tot een maximum van ....
Zolang die gluiperds mijn Arcopar geld niet terugstorten doe ik nooit nog zaken met die bank.
Ik wil enkel nog zo'n pulse rekening omdat dat mij maandelijks 1,2 euro bespaart. iedere euro die ik aan die lui geef is er één teveel.
Belfius en KBC: partners in crime.
Ik wil enkel nog zo'n pulse rekening omdat dat mij maandelijks 1,2 euro bespaart. iedere euro die ik aan die lui geef is er één teveel.
Belfius en KBC: partners in crime.
Laatst gewijzigd door Lukske op 28 januari 2014, 08:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Volgens mij hoort BNP ook bij dit lijstje. Zij hebben ook geen gratis rekening bij mijn weten.Lukske schreef:Belfius en KBC: partners in crime.
anonymous klopt, maar is alleen een rekening voor smartphone of tablet. Niet bijvoorbeeld via internetbankieren.
Vind dit toch een essentieel verschil met belfius pulse of andere gratis rekening.
Vind dit toch een essentieel verschil met belfius pulse of andere gratis rekening.
Ter info: voor de mensen die graag geld zouden willen storten via self service banking in de kantoren. Zelfs na openen van de rekening gaat dit niet. Je gaat eerst een kantoor moeten binnen gaan en je e-id laten inlezen want anders is de functie "storten" niet geactiveerd in het self service banking-menu. Tot zover het gebruiksgemak van een online rekening...
Bij mij werkt dat zonder problemen. Zowel bij de White als nu bij de Pulse.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
-
gast9876
bij de eerste maal dat ik Pulse kaart in automaat stopte VR wijziging code, vroeg hij ook id-kaart...
sent from my xperia z, using tapatalk 4
sent from my xperia z, using tapatalk 4
morgen ook eens overstappen