Beobank goed? Deutsche bank goed? Ervaringen?
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Beobank goed?
Had ik nog niet gelezen, maar op hun site lees ik dit :Filip285 schreef: Heb even gekeken naar die zichtrekening en toch een klein addertje gevonden op de tarievenkaart:
Indien geen loondomicilie op de rekening zijn de kaarten niet (langer)gratis.
'De voorwaarden van uw huidige kredietovereenkomst blijven geldig. Voor uw nieuwe Beobank kredietkaart betaalt u dezelfde jaarlijkse bijdrage. Uw kredietlijn blijft dezelfde als die op uw oude Citibank kredietkaart.'
Mijn jaarlijkse bijdragen zijn nu 0 euro dus zou zo moeten blijven ?
Re: Beobank goed? Deutsche bank goed? Ervaringen?
Ja dat kan.TNTim schreef:Ik herinner me vorig jaar toen mijn broertje van onze nonkel zijne Nieuwjaar kreeg met de woorden. 'Ik heb het overgeschreven'. Brrrrr...![]()
Dan doet men de moeite niet om iets te kopen en dan zijn ze zelfs ook nog te tam om cash geld af te halen. Sommige mensen doen inderdaad graag alles met overschrijvingen.
(resultaat: rekening wordt beheerd door ouders en met dat geld kan hij tot achttien niets mee)
Ontopic:
Ik heb ook mijn Deutsche Bank-rekening geopend als student, was geen enkel probleem.
Alles is daar gratis, kredietkaart ook, tot ik denk de rekeninguittreksels toe. Als je cash wil/moet storten, geef het aan uw ouders en laat ze het overschrijven naar jouw rekening?
Als voordeel bij DB: je kan er makkelijk fysiek naartoe. (keytrade heeft 1 kantoor in heel België?)
Mama heeft het liever in onze handen, weet ook niet waarom.
Als ik vraag om het over te schrijven is het van je krijgt het elk jaar cash en ik ga niet beginnen met al die dingen over te schrijven.. Ze vindt het teveel werk...mijn ma kan trouwens niet met homebanking

Mijn rekeningen worden niet meer beheerd door mijn ouders

Ik ben om het overwegen om bij deutsche bank te gaan.
Want ik weet er een zijn en is dicht bij mij thuis

Ik heb gelezen in de positieve/negatieve commentaren dat deutsche bank duur is voor uittreksels naar je toe te sturen?
Kan je ze dan niet zelf afprinten?
dries944 schreef:Het klinkt mss raar maar ik werk liever met digitaal geld. Als het kon zou ik overal met de kaart betalen,geen gezeul met briefjes en muntjes.
Als jobstudent storten ze je geld naar een rekening die je moet opgeven bij de werkgever.Bij keytrade bvb.
Vraag aan je zus da ze da doet via overschrijving, je kan ma zo gemakkelijk zijn. Jij moet nie elke keer na de bank en zij moet niks afhalen aan de automaat.
Aangezien je een gratis bankkaart hebt bij keytrade of je kan dit nog gratis aanvragen dan is dit probleem toch geen probleem.
Of zie ik iets over het hoofd?
Het is kwestie als ik geld krijg vb van de oma en meme..
Die kunnen zich niet goed verplaatsen voor overschrijvingen te doen.
En homebanking is niet van hun tijd

Ik zit bij record en keytrade.
Keytrade is goed maar kan je niet storten
Record tegen dat ik thuis ben is het al toe dat kantoor

Vandaar dat ik iets zoek vb deutsche bank.
freetotax2005 schreef:Heb onlangs gebruik gemaakt van de 200,00€ actie toen nog bij citibank. Ik vind het eerlijk gezegd niet slecht, maar de netbanking is wel archaïsch .... Zeker als je bv Keytrade of ING al gebruikt hebt .... Ook de mogelijkheid dat je persoonlijk geen domicilëringen kan inbrengen vind ik persoonlijk een klein minpunt, moet je bv steeds naar je kantoor bellen -... De mensen zijn wel steeds vriendelijk en hulpzaam ...
Dat is nu nog die €200 , maar je moet een beroepsinkomen hebben van 1250 euro hebben per maand.
Dat heb ik nog niet aangezien ik student ben..
Wat ik raar vindt aan citibank(Beobank) er staat bij de voordeel plus zichtrekening niet gekoppeld aan zichtrekening..
Ik wérk nu met keytrade en vroeger ook met ING...
geengeld schreef:Zeker niet Deutsche bank, zijn erg traag en heb er slechte ervaringen mee kwa inlichtingen en belegingen.
Bij beobank heb ik enkel ervaring met hun kredietkaart, maar ben er erg tevreden van en zelfs toen ik op een fout maakte hebben ze dit op hun kosten rechtgezet.
Keytrade is bij mij de zichtrekening en goede ervaringen mee, ook hebben ze de 5 cent actie en 30 voor nieuwe klanten.
Meer info stuur gerust een privee berichtje.
Is deutsche bank dan zo slecht?
Dat hangt af van welk kantoor je hebt..
Het ene kantoor is het andere niet,
Ikzelf ben bij keytrade en ik heb een vriend overtuigd dus ik van de 30€ ook wel leuk

Doe mijn meeste verrichtingen via keytrade vanwege de 5 cent

Zoek nu een bank in plaats van record , omdat record altijd toe is als ik thuis ben..
En als ik bv geld moet storten vindt ik dat vervelend...
Zo slecht is deutsche bank niet, de overschrijvingen verlopen nie zo snel zoals bij keytrade maar das mss omda na 16h er geen uitgaande batches meer zijn. Dan gebeurd da de werkdag erna.
Uittreksels kun je printen op papier ma da vind ik een heel gedoe en al da papier pfff. Gewoon de documenten bewaren op je harde schijf en nog een back up op een usb stick bvb. En als je een mail stuurt na de klantendienst bellen ze meestal! Kan ambetant zijn.
Ik zit nu al enkele jaren bij hun en heb geen grote problemen gehad bij hun,een tevreden klant dus
Naar een kantoor ga ik bijna nooit dus ja
Uittreksels kun je printen op papier ma da vind ik een heel gedoe en al da papier pfff. Gewoon de documenten bewaren op je harde schijf en nog een back up op een usb stick bvb. En als je een mail stuurt na de klantendienst bellen ze meestal! Kan ambetant zijn.
Ik zit nu al enkele jaren bij hun en heb geen grote problemen gehad bij hun,een tevreden klant dus

Als ik het goed lees zoek je vooral een bank waar je gemakkelijk cash geld kan gaan storten? An sich geen probleem bij Deutsche Bank, (al jaren mijn hoofdbank, en zeer tevreden overigens) maar de openingsuren zijn nu ook niet bepaald beter dan bij een ander.
Misschien ben je beter af iets à la ING Lion Account waarbij je -gratis- via een automaat stortingen kan doen? Voor de rest geen grote fan van ING, maar als je Keytrade als hoofdrekening blijft gebruiken en je enkel een gemakkelijke oplossing zoekt om je cash geld te storten is het misschien nog zo slecht niet...
Misschien ben je beter af iets à la ING Lion Account waarbij je -gratis- via een automaat stortingen kan doen? Voor de rest geen grote fan van ING, maar als je Keytrade als hoofdrekening blijft gebruiken en je enkel een gemakkelijke oplossing zoekt om je cash geld te storten is het misschien nog zo slecht niet...
Net even gekeken, rekeninguittreksels bedragen portkosten + 10 cent.phineke17 schreef: Ik ben om het overwegen om bij deutsche bank te gaan.
Want ik weet er een zijn en is dicht bij mij thuis![]()
Ik heb gelezen in de positieve/negatieve commentaren dat deutsche bank duur is voor uittreksels naar je toe te sturen?
Kan je ze dan niet zelf afprinten?
Als je ze enkel elektronisch neemt en evt erna afprint, dan kost het niets.
Bedankt voor de infodries944 schreef:Zo slecht is deutsche bank niet, de overschrijvingen verlopen nie zo snel zoals bij keytrade maar das mss omda na 16h er geen uitgaande batches meer zijn. Dan gebeurd da de werkdag erna.
Ik zit nu al enkele jaren bij hun en heb geen grote problemen gehad bij hun,een tevreden klant dus![]()

Zal eens gaan informeren naar deutsche bank..
Ik heb neem nogal vaak met de klantendienst , dus ik denk dat ze veel telefoons gaan mogen verspillen aan mij

Ik druk eerlijk gezegd ook nooit iets af ben ook niet aan da papierwerk

tettekop schreef:Als ik het goed lees zoek je vooral een bank waar je gemakkelijk cash geld kan gaan storten? An sich geen probleem bij Deutsche Bank, (al jaren mijn hoofdbank, en zeer tevreden overigens) maar de openingsuren zijn nu ook niet bepaald beter dan bij een ander.
Ja dat zoek ik inderdaad.
Ik ben bij ING geweest maar was er eerlijk gezegd niet tevreden mee, naar de klanten en service toe

Deutsche bank heeft toch self automaten, waar je jou geld kan storten? Bv zoals KBC, ING..
Deutsche bank heeft bij mij weten zelf geen automaten,dus ook geen self automaten!
Wel kan je aan iedere automaat bij gelijk welke bank geld afhalen zonder enige kost.
Bij ing moet je 70 cent dokken als je bvb bij kbc geld afhaalt
Wel kan je aan iedere automaat bij gelijk welke bank geld afhalen zonder enige kost.

Is niet zo bij de lion account.
dries944 schreef:Deutsche bank heeft bij mij weten zelf geen automaten,dus ook geen self automaten!
Wel kan je aan iedere automaat bij gelijk welke bank geld afhalen zonder enige kost.![]()
Ik ken deutsche bank niet echt.. Maar het is toch 24 u/ 24 u open? Dus in principe kan je er geld afhalen/ storten wanneer je wilt?
Of is dit niet zo?
Nee hoor, ze hebben geen (self)automaten,alleen bankfilialen in de grote steden die maar overdag open zijn.
Geld afhalen kan je overal maar geld cash storten kan je alleen maar in de bankfilialen.
https://www.deutschebank.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Geld afhalen kan je overal maar geld cash storten kan je alleen maar in de bankfilialen.
https://www.deutschebank.be" onclick="window.open(this.href);return false;
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Deutsche bank blijft mij iets erg gevaarlijks, hun hoge leverage en hun blootstelling aan derivatenrisico's is wel héél extreem hoog. En daarom zou ik ze aan niemand aanraden. Beobank (citygroup) is eigenlijk in hetzelfde bedje ziek, het is ook één van de grootbanken (op wereldniveau) die alle regels met de voeten treedt.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!