Beobank Q8 World Mastercard
Re: Beobank Q8 World Mastercard
Nog altijd niks gekregen van beobank, is dit normaal?
Hoe lang duurt da wel?
Hoe lang duurt da wel?
Chill... Denk dat ze contract etc. met de post opsturen, dus dat duurt wel een aantal dagen.
Er zijn mensen die mij laten weten dat zij gisteren hun persoonlijke aanvraagdossier gekregen hebben, de limiet die zij kregen niet 3000, maar 5000 euro is... De aanvraag van een bijkomende kaart zou pas kunnen nadat je klant bent via een apart formulier.
Dit ter info voor de geïnteresseerden.
Dit ter info voor de geïnteresseerden.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Heb die gisteren ook gekregen en vandaag verzonden.
Bedoelde nie 500 euro vaganzza?
Van mij stond er 500 euro op,maar als ge correct betaald heb je die kredietlijn toch niet nodig?
Kun je dan betalingen doen van meer dan 500 euro??
Bedoelde nie 500 euro vaganzza?
Van mij stond er 500 euro op,maar als ge correct betaald heb je die kredietlijn toch niet nodig?
Kun je dan betalingen doen van meer dan 500 euro??
Nog eens het bericht gecheckt en er staat duidelijk 5.000 euro...
Verstuurd van mijn GT-I8190
In de info staat er dat:
* je geen beobank zichtrekening nodig hebt
* je de keuze hebt tussen gespreid terugbetalen of elke maand het volledige bedrag
Daar ik mijn kredietkaart enkel gebruik als uitgestelde bankkaart (ik heb dus geen interesse in gespreid terugbetalen aan een hoge kost), wil ik dus maandelijks alles aflossen.
Is er iemand die weet of beobank die aflossing via domiciliering kan aanbieden? Of moet je elke maand zelf manueel die overschrijving doen?
* je geen beobank zichtrekening nodig hebt
* je de keuze hebt tussen gespreid terugbetalen of elke maand het volledige bedrag
Daar ik mijn kredietkaart enkel gebruik als uitgestelde bankkaart (ik heb dus geen interesse in gespreid terugbetalen aan een hoge kost), wil ik dus maandelijks alles aflossen.
Is er iemand die weet of beobank die aflossing via domiciliering kan aanbieden? Of moet je elke maand zelf manueel die overschrijving doen?
Met hun Visa kaart doe ik dat al jaren gewoon via domiciliering, dus ik vermoed dat het met de Mastercard ook wel zo zal lukken.
Heb mijn kaart en al papieren ontvangen van beobank ma nog geen pin code.
Heb een kredietopening van 750 euro gekregen.
Ik lees dat sommige 5000 euro krijgen,hoe wordt dit bedrag bepaald en kan je dit bedrag ook optrekken??
Heb een kredietopening van 750 euro gekregen.
Ik lees dat sommige 5000 euro krijgen,hoe wordt dit bedrag bepaald en kan je dit bedrag ook optrekken??
Hangt dat bedrag niet af van je inkomen? Enfin ik zou toch verwachten dat het daarvan afhangt :-)
ja amai,dan moeten mensen die 5000 euro krediet krijgen al héél erg véél verdienen, om dan nog maar de vraag te stellen of die mensen dat wel echt nodig hebben...
Dat is wel hun goed recht maar toch stel ik me de vraag...
Veel hangt ook af van je uitgavenpatroon.
Dat is wel hun goed recht maar toch stel ik me de vraag...
Veel hangt ook af van je uitgavenpatroon.
Er zijn hier mensen die een kredietkaartlijn van +5000€ (verhoogd na enkele jaren klant zijn bv) hebben bij een Citi Visa, nu dus Beobank. Verschiet dus van niets... Maar ik ken hun situatie natuurlijk niet, dus ik ga daar ook geen uitspraken over doen.
Wel opletten voor het addertje:
Deze kaarten van beobank zijn prima voor gebruik in de Eurozone. Maar let op als je internationaal op vakantie gaat:
Vergelijk goed de wisselkoerscommissie!
Bij deze beobank mastercard is die maar liefst 2,29%, terwijl bij de grootbanken (KBC, BNP, etc) het maar 1,60% is en bij anderen zelfs tot 1%.
Deze kaarten van beobank zijn prima voor gebruik in de Eurozone. Maar let op als je internationaal op vakantie gaat:
Bij deze beobank mastercard is die maar liefst 2,29%, terwijl bij de grootbanken (KBC, BNP, etc) het maar 1,60% is en bij anderen zelfs tot 1%.
Klopt. Ik gebruik in de eurozone mijn BEO Belgacom Mastercard, en daarbuiten mijn Argenta Mastercard.anonymous schreef:Wel opletten voor het addertje:
En die Q8 kaart: ik tank doorgaans zo'n 15 cent goedkoper dan de maximumprijs. Als ik nu bv. voor 50 euro tank aan een literprijs van 1,30 euro (ongeveer 38 liter) dan krijg ik 50 cent (1%) retour, wat mijn literprijs in dit voorbeeld nog eens 1,3 cent per liter goedkoper maakt.
Plus ik krijg 5 % op mijn GSM rekening cashback (wel zelf moeten voor bellen omdat het een abonnement is).
Die Beo MC kaart wordt hier overal gebruikt waar het kan.
De Dats 24 kaart heb ik ook, wordt zelden of nooit gebruikt, al is het dichtstbijzijnde station hier een Dats 24. Maar tussen 2 tankbeurten kom ik altijd wel ergens een pomp tegen die nog zo'n 3 à 4 cent goedkoper staat dan Dats 24.
Ik vind Colruyt een toffe winkel en een tof bedrijf, maar met dat tanken slaan ze een beetje de bal mis. Voor de Colruyt zelf passen ze hun prijzen aan naar de prijzen van de omliggende concurrentie. Vrij logisch. Hetzelfde doen ze met hun tankstations en dat is verkeerd: je gaat winkelen in je buurt, maar met je auto doe je allicht méér dan rondjes draaien rond de kerktoren.
Fout, je krijgt bij alle Q8 stations sowiezo 2%, dus in jouw voorbeeld krijg je 1 euro terug ipv 50 cent. De eerste 3 maanden krijg je zelfs 4% terug. Op de andere aankopen krijg je 1% terug.Nete schreef:En die Q8 kaart: ik tank doorgaans zo'n 15 cent goedkoper dan de maximumprijs. Als ik nu bv. voor 50 euro tank aan een literprijs van 1,30 euro (ongeveer 38 liter) dan krijg ik 50 cent (1%) retour, wat mijn literprijs in dit voorbeeld nog eens 1,3 cent per liter goedkoper maakt.
Inderdaad, maar ik tank waar ik wil en bij wie ik wil, aan de goedkoopste prijs.Vaganzza schreef:Fout, je krijgt bij alle Q8 stations sowiezo 2%, dus in jouw voorbeeld krijg je 1 euro terug ipv 50 cent. De eerste 3 maanden krijg je zelfs 4% terug. Op de andere aankopen krijg je 1% terug.Nete schreef:En die Q8 kaart: ik tank doorgaans zo'n 15 cent goedkoper dan de maximumprijs. Als ik nu bv. voor 50 euro tank aan een literprijs van 1,30 euro (ongeveer 38 liter) dan krijg ik 50 cent (1%) retour, wat mijn literprijs in dit voorbeeld nog eens 1,3 cent per liter goedkoper maakt.
Je redenering klopt enkel als ik bij Q8 even goedkoop kan tanken dan bij de stations waar ik nu meestal tank: Oeral in Ham en Esso in Willebroek. (momenteel 1,36 euro/l diesel)