Besparen algemeen
Re: Besparen algemeen
Fantastisch, ik doe dat ook: zo gezond mogelijk koken voor een voordelige prijs...ik vrees echter dat dit 'verantwoordelijk' gedrag een slag van jewelste zal krijgen...maar misschien ben ik rijp voor het kerkhof?...njah, zo diep zit ik niet 
- KleineSpaarder
- VIP member

- Contacteer:
Goede poging. Helaas ben je in januari al als Vincent Vega nick door de mand gevallen.
KleineSpaarder schreef: ↑18 januari 2026, 09:10 Je hebt je bericht snel aangepast maar niet snel genoeg, VincentVega
Nu hoeven je excuses nietSurya schreef: ↑18 januari 2026, 09:33
Bij deze mijn oprechte excuses voor het bericht waarin ik je oppertrol en meester topic-vervuiler heb genoemd. Dat bericht heeft hier 15 seconden gestaan.
(Ook excuses aan de rest van het forum voor deze vervuiling)
Als iedereen die vindt dat je een forumtrol bent, in werkelijkheid VincentVega is, dan heeft die misschien wel 50% van de accounts op het forum aangemaakt...![]()
- KleineSpaarder
- VIP member

- Contacteer:
@Vincent Vega
Ik moet mij constant verdedigen omdat jij mij constant aanvalt.
Als je stopt met mij constant aan te vallen, kan ik stoppen met mij constant te verdedigen.
Your choice.
Als je stopt met mij constant aan te vallen, kan ik stoppen met mij constant te verdedigen.
Your choice.
En bij deze is dit vooral een zelf referentieel forum, voor de goede verstaanders...
KnettergekKleineSpaarder schreef: ↑Vandaag 17:35 @Vincent Vega
Your choice.
Vertel mij wat nieuws.Surya schreef: ↑53 minuten geledenKnettergekKleineSpaarder schreef: ↑Vandaag 17:35 @Vincent Vega
Your choice.![]()