binckbank-fortuneo
TIP
Re: binckbank-fortuneo
Ik heb een rekening bij binck en argenta. Bink voor hun interface en voor transacties Amerikaanse aandelen. Argenta voor gewone transacties.
-
- Full Member
- Contacteer:
de helpdesk van binck bank is superieur, alsook die van Keytrade.
Deze twee banken blijven me telkens blij verrassen. Argenta geen ervaring mee.
Fortuneo
Deze twee banken blijven me telkens blij verrassen. Argenta geen ervaring mee.
Fortuneo

-
- Full Member
- Contacteer:
geen idee, wie heeft telkens de helpdesk nodig?
Laatst gewijzigd door radixconvertor op 16 februari 2013, 21:21, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Full Member
- Contacteer:
zeer juist, vandaar mijn interventie hier.Yaris schreef:Je hebt er blijkbaar ervaring mee.
nochtans niet moeilijk te verstaan
- Tonijnbelegger
- Hero Member
- Contacteer:
Dat lijkt me een rationele aanpak. Immers, en ik citeer Binckbank: Minder kosten, is meer geld voor unuyttie schreef:Ik heb een rekening bij binck en argenta. Bink voor hun interface en voor transacties Amerikaanse aandelen. Argenta voor gewone transacties.
-
- Hero Member
- Contacteer:
En een Amerikaanse effectenrekening kiezen, is dat geen optie? Die zijn nog véél goedkoper voor transacties. Echter geen ervaring mee.
Amai Yaris, moeten we ons al schuldig voelen als we de goedkoopste broker zoeken? Is dit niet spaargids voor iets?
Er zijn wel degelijk mensen die weten wat ze doen op de beurs en lagere transactiekosten betekent sneller en meer winst.
Lynx is de goedkoopste, ik ben zelf klant van binckbank (lynx was in mijne tijd nog niet opgekomen). Bij banken die meerdere keren transactiekosten aanrekenen wanneer het order in verschillende schijven uitgevoerd wordt, zou ik zeker niet klant worden. Ik heb al meerdere keren gehad dat mijn order over verschillende dagen uitgevoerd werd.
Er zijn wel degelijk mensen die weten wat ze doen op de beurs en lagere transactiekosten betekent sneller en meer winst.
Lynx is de goedkoopste, ik ben zelf klant van binckbank (lynx was in mijne tijd nog niet opgekomen). Bij banken die meerdere keren transactiekosten aanrekenen wanneer het order in verschillende schijven uitgevoerd wordt, zou ik zeker niet klant worden. Ik heb al meerdere keren gehad dat mijn order over verschillende dagen uitgevoerd werd.
- Tonijnbelegger
- Hero Member
- Contacteer:
Dit slaat nergens op. Precies of bij een dure broker de aandelen meer zullen opbrengen.Yaris schreef:Als het maar goedkoop is. Voor de rest kopen ze de meest riskante beleggingen. Dat ze daar geld aan kunnen verliezen kan hen niet schelen, als de transactie maar goedkoop was.
Maarten, ook voor mij is dit een breekpunt. Brokers die extra kosten daarvoor aanreken, hoef ik ook niet.Maarten schreef: Bij banken die meerdere keren transactiekosten aanrekenen wanneer het order in verschillende schijven uitgevoerd wordt, zou ik zeker niet klant worden. Ik heb al meerdere keren gehad dat mijn order over verschillende dagen uitgevoerd werd.
Volgens mijn info vraagt Lynx wel extra kosten voor deeluitvoeringen over meer dan 1 handelsdag.
Ik ben klant bij Binckbank en zeer tevreden.
Geen deelkosten.
Geen deelkosten.