Bitcoin - De Morgen
TIP
Re: Bitcoin - De Morgen
Tuur Demeester misschien?
Facebook, Twitter, Myspace, ... allemaal problemen oplossingen voor problemen die niet bestonden.
Facebook, Twitter, Myspace, ... allemaal problemen oplossingen voor problemen die niet bestonden.
Re: Bitcoin - De Morgen
In 2013 wat geïnvesteerd, nog steeds blij mee, nog steeds gefascineerd (technologie en toepassing), maar al het gedoe door hypers en doemdenkers er rond al lang beu.
Re: Bitcoin - De Morgen
Sorry, vraag niet goed gelezen. Je vroeg om investeerders niet niet om een expert (volgens Geert Noels toch).
Tja, mensen die grote winsten gemaakt hebben (en misschien niet aangegeven hebben) en mensen die grote verliezen geleden hebben, vragen om te getuigen in de krant. Succes.
Re: Bitcoin - De Morgen
Schrijf eens een artikel over de hoge kosten van beleggen in Europa ten opzichte van de US. Dat ze hier eens eindelijk wakker worden! Al die brave Vlamingen met hun fondskes.
Re: Bitcoin - De Morgen
Idd!
Mss eens de mensen wat kennis bijbrengen of tenminste economie en beleggen volwaardig te belichten.
Mss eens de mensen wat kennis bijbrengen of tenminste economie en beleggen volwaardig te belichten.
Portefeuille: Kinepolis, Tinc, Ageas, GBL, Solvay, AD, Sofina, Sippef, Biocartis, Sioen.


