BMPB wijziging voorwaarden
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: BMPB wijziging voorwaarden
Edward,
Op welke manier is het dan uiteindelijk in orde gekomen bij jou?
Ik intussen al vele malen gechat, al vaak te horen gekregen dat het binnen de 2 dagen of de dag erna in orde, maar intussen is dat nog steeds niet het geval..
Wat bedoel je overigens met 'ex-fedelta rekening'? De nieuwe rekening bij Aion dan toch?
Op welke manier is het dan uiteindelijk in orde gekomen bij jou?
Ik intussen al vele malen gechat, al vaak te horen gekregen dat het binnen de 2 dagen of de dag erna in orde, maar intussen is dat nog steeds niet het geval..
Wat bedoel je overigens met 'ex-fedelta rekening'? De nieuwe rekening bij Aion dan toch?
@Otto38
Het is ' in orde' gekomen in de zin dat ik nu:
- de aion app kan gebruiken (op een Motorola smartphone)
- geldafhalingen via de app heb kunnen uitvoeren
- zelfs mijn taal naar het Nederlands heb kunnen wijzigen
- via een serieuze omweg ook via de website heb kunnen inloggen, maar dat levert eigenlijk geen extra informatie op. (nb: je moet daarvoor eerst via de aion app inloggen, daar via persoonlijke instellingen een inlog code aanvragen, die code intypen in de website en dan op de app bevestigen dat je via de website wil inloggen)
- dat ondertussen ook de intresten van 1/1/2020 (in mijn geval correct) zijn uitbetaald
Ik bedoelde met 'ex-fedelta' gewoon dat de (getrouwheidspremie) eigenlijk van die oude BMPB rekening afkomstig is. Uiteraard noemt de nieuwe rekening gewoon 'gereglementeerde spaarrekening' van Aion.
Is daarmee alles ok? Zeker niet!
- het begrip 'valutadatum' ontbreekt. (ik zie niet dat de op 22/1/2020 gestorte intresten de valutadatum van 1/1/2020 hebben)
- er is geen detailrapport van de uitgekeerde intresten
- er is geen afhalingssimulatie voorzien
Persoonlijk ben ik van plan om bedragen waarvoor de getrouwheidspremie verworden is onmiddellijk af te halen.
Het is ' in orde' gekomen in de zin dat ik nu:
- de aion app kan gebruiken (op een Motorola smartphone)
- geldafhalingen via de app heb kunnen uitvoeren
- zelfs mijn taal naar het Nederlands heb kunnen wijzigen
- via een serieuze omweg ook via de website heb kunnen inloggen, maar dat levert eigenlijk geen extra informatie op. (nb: je moet daarvoor eerst via de aion app inloggen, daar via persoonlijke instellingen een inlog code aanvragen, die code intypen in de website en dan op de app bevestigen dat je via de website wil inloggen)
- dat ondertussen ook de intresten van 1/1/2020 (in mijn geval correct) zijn uitbetaald
Ik bedoelde met 'ex-fedelta' gewoon dat de (getrouwheidspremie) eigenlijk van die oude BMPB rekening afkomstig is. Uiteraard noemt de nieuwe rekening gewoon 'gereglementeerde spaarrekening' van Aion.
Is daarmee alles ok? Zeker niet!
- het begrip 'valutadatum' ontbreekt. (ik zie niet dat de op 22/1/2020 gestorte intresten de valutadatum van 1/1/2020 hebben)
- er is geen detailrapport van de uitgekeerde intresten
- er is geen afhalingssimulatie voorzien
Persoonlijk ben ik van plan om bedragen waarvoor de getrouwheidspremie verworden is onmiddellijk af te halen.
Aha, ok.
App werkte bij mij al (ook Motorola overigens).
Geldafhalingen lukten ook al. Er voor nieuwjaar nog gedaan waarvan ik wist dat de getrouwheidspremie verworven was.
Website lukte ook. Biedt inderdaad weinig nieuws ten opzichte van app zelf.
Interesten echter nog steeds niet in orde bij mij. Eerst voor gemaild, intussen vele malen gechat en altijd dezelfde onzin die ik te horen krijg. Dat er aan gewerkt wordt en dat ik nu met prioriteit hoog sta, maar tot hiertoe is het dus nog steeds niet in orde.
Ok, dacht al dat je het zo bedoelde van ex-fedelta, maar wou toch even checken.
Ja, ik ben hetzelfde van plan voor bedragen waarvoor de getrouwheidspremie verworven is. Vandaar dat ik voor nieuwjaar dat ook al gedaan heb omdat ik er dan zo al had.
Bedankt in alle geval voor de snelle en duidelijke reactie!
App werkte bij mij al (ook Motorola overigens).
Geldafhalingen lukten ook al. Er voor nieuwjaar nog gedaan waarvan ik wist dat de getrouwheidspremie verworven was.
Website lukte ook. Biedt inderdaad weinig nieuws ten opzichte van app zelf.
Interesten echter nog steeds niet in orde bij mij. Eerst voor gemaild, intussen vele malen gechat en altijd dezelfde onzin die ik te horen krijg. Dat er aan gewerkt wordt en dat ik nu met prioriteit hoog sta, maar tot hiertoe is het dus nog steeds niet in orde.
Ok, dacht al dat je het zo bedoelde van ex-fedelta, maar wou toch even checken.
Ja, ik ben hetzelfde van plan voor bedragen waarvoor de getrouwheidspremie verworven is. Vandaar dat ik voor nieuwjaar dat ook al gedaan heb omdat ik er dan zo al had.
Bedankt in alle geval voor de snelle en duidelijke reactie!
Het is schandalig dat dergelijke banken mogen. Ik kan nog steeds niet aan mijn geld. Ik krijg geen overzicht van de verworven intresten wat een wettelijke verplichtingen is. Ondanks meerdere mails met die vraag. Antwoorden is teveel gevraagd. Ik maak me echt kwaad dat zoiets kan. Is dit klantvriendelijk. Hopelijk leest Aion mee en beseffen ze dat ze schandalig slecht zijn.
Bij de financiële ombudsman https://www.ombudsfin.be/en/individuals ... titutions/ (naar beneden scrollen) vind je een lijst van aangesloten leden met hun contact info.
Aion
Secrétariat de Direction
Rue de la Loi 34
1040 Bruxelles
Fax: 02/219 94 91
Tel: 02/220 72 11
secretariat.direction@aion.be
Ikzelf heb een e-mail gestuurd naar bovenstaand e-mail adres.
Ik heb dan een antwoord gekregen van "Agence Web" <agence.web@aion.be>;
Enkele dagen later werden de intresten effectief op mijn rekening gestort.
Aion
Secrétariat de Direction
Rue de la Loi 34
1040 Bruxelles
Fax: 02/219 94 91
Tel: 02/220 72 11
secretariat.direction@aion.be
Ikzelf heb een e-mail gestuurd naar bovenstaand e-mail adres.
Ik heb dan een antwoord gekregen van "Agence Web" <agence.web@aion.be>;
Enkele dagen later werden de intresten effectief op mijn rekening gestort.
Ik denk dat dit voor velen het plan is. Het zal een reden hebben dat Aion geen opnamecalculator beschikbaar stelt (noch aflevert op aanvraag), hoewel dit volgens mij een wettelijke vereiste is. Nu goed, aan de huidige intresten levert het niet veel op, maar voor mij is het is een principe kwestie.
Dat is inderdaad verplicht. Hoe Aion daar weet aan te ontsnappen is niet te verstaan. Vermoedelijk zijn er niet zo veel klanten. Te klein om aan te pakken?