Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Netbeheerders Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Netbeheerders
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Betalen & Kaarten Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Bpost gratis rekening

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
81 berichten
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Volgende
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen - Simulator zichtrekeningen
Yaris
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Yaris
Verstuur privébericht

Re: Bpost gratis rekening

• Citeer

Bericht door Yaris » 7 november 2020, 11:15

@ludo: we mogen niet over kernoorlogen, zichtrekeningen en corona babbelen. Zeg ons eens welke onderwerpen nog wel toegelaten zijn? Of misschien moeten we jou moderator of webmaster maken? Man man man.

ludo
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer ludo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door ludo » 7 november 2020, 15:05

Yaris schreef: ↑7 november 2020, 11:15 @ludo: we mogen niet over kernoorlogen, zichtrekeningen en corona babbelen. Zeg ons eens welke onderwerpen nog wel toegelaten zijn? Of misschien moeten we jou moderator of webmaster maken? Man man man.
Zijn 3 onderwerpen in zelfde post..
Men mag praten over wat men wil, maar een hele reeks posten om paar euro/jaar te besparen vindt ik de moeite ni om te lezen waard, maar het staat er, en automatisch lees je de post voor je door hebt dat het flauwe kul is.., is verloren tijd..
De qualiteit van de posten begint er op achteruit te gaan...

Als je zes of acht rekeningen hebt, zal je er wel een reden voor hebben, en kan je het wel betalen, anders moet je je beperken tot 2 als je wil besparen..
Ik heb ook rekeningen bij 5 verschillende banken, (Fortis--ING-Argenta-Belfius-KBC ) maar ik zeur ni over de kostprijs ..

Yaris
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Yaris
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Yaris » 7 november 2020, 15:16

ludo schreef: ↑7 november 2020, 15:05 Men mag praten over wat men wil, maar een hele reeks posten om paar euro/jaar te besparen vindt ik de moeite ni om te lezen waard, maar het staat er, en automatisch lees je de post voor je door hebt dat het flauwe kul is.., is verloren tijd..
Je had al eerder door dat het flauwe kul is en verloren tijd:
ludo schreef: ↑24 oktober 2020, 14:53 Wat een gedoe om een rekening.
Maar toch ben je het draadje blijven volgen en post je nu opnieuw je gal. Hou dan op met het te volgen en laat de mensen die het wel interesseert er verder in posten.

haelewyn
Tijdelijk Verbannen
Tijdelijk Verbannen
Contacteer:
Contacteer haelewyn
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door haelewyn » 7 november 2020, 15:27

Ok. We (en de banken) stellen het zeer op prijs dat je zo gul bent voor je bank, Ludo.

Maar ik heb voor mezelf al mijn eigen keuze gemaakt.
Ik hou mijn rekeningen (allemaal) en ik blijf zagen als er een kostprijs is of komt bij die waar ik het de kostprijs niet waard vind.

In het geval van bpost stort ik binnenkort elke maand 300 euro over en weer met iemand uit de familie.
Dat bespaart ons allebei kosten.
Bij de ene de mededeling 'cadeautje', bij de andere 'ik moet van u niets hebben'.
Na een (half) jaar kunnen we wisselen naar mededeling 'bpost bank is te duur, het zijn geldwolven' / 'ik geef u dit omdat ge het nog wat zou volhouden'. Voor 2023 moet ik nog eens nadenken...

We kunnen hier misschien een ethische commissie oprichten op Spaargids.
Ludo oordeelt dan of we over iets wel of niet mogen praten.

Moreorless kan zich buigen over hoelang twee mensen het oneens mogen zijn en voor wie hij dan partij trekt.. dan moet de andere stoppen met discussiëren.
Of als het over psychiatrische of psychologische vragen gaat kan de ethische commissie bij de mod vragen om het onderwerp op slot te zetten.
;D :D >:D
Laatst gewijzigd door haelewyn op 7 november 2020, 15:27, 1 keer totaal gewijzigd.

ludo
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer ludo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door ludo » 7 november 2020, 15:27

Yaris schreef: ↑7 november 2020, 15:16
ludo schreef: ↑7 november 2020, 15:05 Men mag praten over wat men wil, maar een hele reeks posten om paar euro/jaar te besparen vindt ik de moeite ni om te lezen waard, maar het staat er, en automatisch lees je de post voor je door hebt dat het flauwe kul is.., is verloren tijd..
Je had al eerder door dat het flauwe kul is en verloren tijd:
ludo schreef: ↑24 oktober 2020, 14:53 Wat een gedoe om een rekening.
Maar toch ben je het draadje blijven volgen en post je nu opnieuw je gal. Hou dan op met het te volgen en laat de mensen die het wel interesseert er verder in posten.
Je stelde mij een vraag, ik heb de beleefdhijd om er op te antwoorden..
En het is automatisch dat je een post blijft opvolgen, .. De qualiteit van de posten begint er op achteruit te gaan...

haelewyn
Tijdelijk Verbannen
Tijdelijk Verbannen
Contacteer:
Contacteer haelewyn
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door haelewyn » 7 november 2020, 15:29

ludo schreef: ↑7 november 2020, 15:27 Je stelde mij een vraag, ik heb de beleefdhijd om er op te antwoorden..
En het is automatisch dat je een post blijft opvolgen, .. De qualiteit van de posten begint er op achteruit te gaan...
Ludo : maak jei er dan een paar goeie bei...

Kwallitijd van de posten : Oud zeer. Daar klagen ze hier al over sinds ik er bij kwam. Of dat iets wil zeggen...? ;D ;D

Yaris
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Yaris
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Yaris » 7 november 2020, 15:32

@haelewyn: LOL
haelewyn schreef: ↑7 november 2020, 15:27 We kunnen hier misschien een ethische commissie oprichten op Spaargids.
Had ik ook al aan gedacht. Ik vrees alleen dat Spaargids dan een saai forum gaat worden en sommige draadjes snel op slot gezet zullen worden.

anonymous

• Citeer

Bericht door anonymous » 7 november 2020, 15:55

Yaris schreef: ↑7 november 2020, 15:32 @haelewyn: LOL
haelewyn schreef: ↑7 november 2020, 15:27 We kunnen hier misschien een ethische commissie oprichten op Spaargids.
Had ik ook al aan gedacht. Ik vrees alleen dat Spaargids dan een saai forum gaat worden en sommige draadjes snel op slot gezet zullen worden.
De verkiezing van die ethische commissie op zich kan zeer boeiend zijn. Met kandidaten die zich eerder links of rechts profileren, die hun standpunten rond onderwerpen bekendmaken, en hierrond campagne voeren.

We houden verkiezingen volgens een bepaald reglement. Een kiescommissie bepaalt het reglement. In die kiescommissie zit 1 persoon per Vlaamse provincie: wie meest stemmen heeft voor een provincie heeft, wint en zit in de kiescommissie. De manier waarop stemmen geteld worden, wordt per provincie bepaald door de persoon die voor die provincie in de kiescommissie zit.

Ik wil graag de spirituele leider zijn van Yaris en Haelewyn, voor zover ze van een andere provincie zijn en allebei verkozen kunnen worden in de ethische commissie.

ludo
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer ludo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door ludo » 7 november 2020, 16:07

Yaris schreef: ↑7 november 2020, 15:32 @haelewyn: LOL
Allee, nog een paar onnozele opmerkingen erbij,, maak het hier nog wat saaier , misschien een peuter forum van maken..

haelewyn
Tijdelijk Verbannen
Tijdelijk Verbannen
Contacteer:
Contacteer haelewyn
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door haelewyn » 7 november 2020, 16:50

Weverke schreef: ↑7 november 2020, 15:55 Ik wil graag de spirituele leider zijn van Yaris en Haelewyn, voor zover ze van een andere provincie zijn en allebei verkozen kunnen worden in de ethische commissie.
Ik probeer me al mijn ganse leven aan leiding te onttrekken en leiders te schofferen waar mogelijk opdat ze mij met rust zouden laten voor de rest van mijn leven. Maar de meesten blijven plakken als kleverige lak als je dat doet.. een Trumpke doen ?

Ik had gehoopt om in de oppositie te kunnen blijven. Dat is aangenamer, .... Gewoon kritiek hebben en stigmatiseren. En ondertussen veel lol hebben met de eigen zever en de domme achterban die het kopieert en herhaalt.

Nog iets voor de ethische commissie :
- Er mag niet gepraat worden over snelle overschrijvingen want daar heeft Ludo iets tegen. Traag is snel genoeg en wie anders zegt is een zeveraar !
- Als iemand één schrijffout maakt per halve zin en anderen simpel van geest noemt, mag je hem vooral niet op zijn eigen tekortkomingen wijzen. Want fouten schrijven is even normaal dan dat niet doen en het is een totaal fout idee dat dat iets over de intelligentie van de betrokkene zegt.
Zonder fouten schrijven is voor niets nodig en totaal overrated !

Yaris
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Yaris
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Yaris » 7 november 2020, 16:56

ludo schreef: ↑7 november 2020, 16:07 Allee, nog een paar onnozele opmerkingen erbij,, maak het hier nog wat saaier , misschien een peuter forum van maken..
Ik denk dat de forumgebruiker die vierde staat in de lijst van meest geposte berichten, zich eens moet bezinnen of hij hier nog wil blijven als hij het toch een onnozel en saai forum vindt.

ludo
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer ludo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door ludo » 7 november 2020, 16:58

haelewyn schreef: ↑7 november 2020, 16:50
Weverke schreef: ↑7 november 2020, 15:55 Ik wil graag de spirituele leider zijn van Yaris en Haelewyn, voor zover ze van een andere provincie zijn en allebei verkozen kunnen worden in de ethische commissie.
Ik had gehoopt om in de oppositie te kunnen blijven. Dat is aangenamer, .... Gewoon kritiek hebben en stigmatiseren. En ondertussen veel lol hebben met de eigen zever en de domme achterban die het kopieert en herhaalt.

- Er mag niet gepraat worden over snelle overschrijvingen want daar heeft Ludo iets tegen. Traag is snel genoeg en wie anders zegt is een zeveraar !
- Als iemand één schrijffout maakt per halve zin en anderen simpel van geest noemt, mag je hem vooral niet op zijn eigen tekortkomingen wijzen. Want fouten schrijven is even normaal dan dat niet doen en het is een totaal fout idee dat dat iets over de intelligentie van de betrokkene zegt.
Is da alles wat je over mij te zeveren hebt?? Gedraag je eens als een volwassen kerel, als je dat bent natuurlijk.. En geen zinnen verdraaien die ik nooit gezegd hebt... kleutergastje.. Als je intelligent genoeg bent, moet je een zin met fouten probleemloos kunnen lezen, anders ben je maar ne sukkelaar.. Om iemand op een foutje te wijzen en daar een heel forum mee te gaan vullen,,
Het ben jij die geen kritiek kunt verdragen, op de fouten waar ik je in het verleden op opmerkte.. anders zou je er nu niet over beginne, precies toch serieus in uw gat gebeten geweest.. man man

paul
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer paul
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door paul » 7 november 2020, 17:15

ludo schreef: ↑7 november 2020, 16:58
haelewyn schreef: ↑7 november 2020, 16:50

Is da alles wat je over mij te zeveren hebt?? Gedraag je eens als een volwassen kerel, als je dat bent natuurlijk.. En geen zinnen verdraaien die ik nooit gezegd hebt... kleutergastje.. Als je intelligent genoeg bent, moet je een zin met fouten probleemloos kunnen lezen, anders ben je maar ne sukkelaar.. Om iemand op een foutje te wijzen en daar een heel forum mee te gaan vullen,,
Het ben jij die geen kritiek kunt verdragen, op de fouten waar ik je in het verleden op opmerkte.. anders zou je er nu niet over beginne, precies toch serieus in uw gat gebeten geweest.. man man

oei, oei , hij wordt kwaad
waar is de tijd dat er hier nog moderators zaten, die gooiden je met je klikken en klakken buiten

Yaris
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Yaris
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Yaris » 7 november 2020, 17:28

haelewyn schreef: ↑7 november 2020, 16:50 ...
...
Wat een taaltje van een ancien tegenover een gewaardeerd forumlid.

ludo
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer ludo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door ludo » 7 november 2020, 17:33

Yaris schreef: ↑7 november 2020, 17:28
...
Wat een taaltje van een ancien tegenover een gewaardeerd forumlid.
Ga samenwonen....
Ben al lid sinds 2008
Dan mag iemand zelfs koning - minister of precident zijn, Die is ni meer waard dan ik hoor...
Kwaad worden???? nog ni bekan.
Maar om mijn woorden te verdraaien en of ze in een vorm te gieten die ik niet gezegd heb, is laf, kleinburgerlijk en zielig, ...

Allééé, nu heb je weer iets om verder te zeveren.. Have Fun...
Laatst gewijzigd door ludo op 7 november 2020, 17:39, 3 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

81 berichten
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Volgende

Terug naar “Zichtrekeningen & Bankkaarten”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Sitemap
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy