Bpost gratis rekening
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Bpost gratis rekening
@ludo: we mogen niet over kernoorlogen, zichtrekeningen en corona babbelen. Zeg ons eens welke onderwerpen nog wel toegelaten zijn? Of misschien moeten we jou moderator of webmaster maken? Man man man.
Zijn 3 onderwerpen in zelfde post..
Men mag praten over wat men wil, maar een hele reeks posten om paar euro/jaar te besparen vindt ik de moeite ni om te lezen waard, maar het staat er, en automatisch lees je de post voor je door hebt dat het flauwe kul is.., is verloren tijd..
De qualiteit van de posten begint er op achteruit te gaan...
Als je zes of acht rekeningen hebt, zal je er wel een reden voor hebben, en kan je het wel betalen, anders moet je je beperken tot 2 als je wil besparen..
Ik heb ook rekeningen bij 5 verschillende banken, (Fortis--ING-Argenta-Belfius-KBC ) maar ik zeur ni over de kostprijs ..
Je had al eerder door dat het flauwe kul is en verloren tijd:
Maar toch ben je het draadje blijven volgen en post je nu opnieuw je gal. Hou dan op met het te volgen en laat de mensen die het wel interesseert er verder in posten.
Ok. We (en de banken) stellen het zeer op prijs dat je zo gul bent voor je bank, Ludo.
Maar ik heb voor mezelf al mijn eigen keuze gemaakt.
Ik hou mijn rekeningen (allemaal) en ik blijf zagen als er een kostprijs is of komt bij die waar ik het de kostprijs niet waard vind.
In het geval van bpost stort ik binnenkort elke maand 300 euro over en weer met iemand uit de familie.
Dat bespaart ons allebei kosten.
Bij de ene de mededeling 'cadeautje', bij de andere 'ik moet van u niets hebben'.
Na een (half) jaar kunnen we wisselen naar mededeling 'bpost bank is te duur, het zijn geldwolven' / 'ik geef u dit omdat ge het nog wat zou volhouden'. Voor 2023 moet ik nog eens nadenken...
We kunnen hier misschien een ethische commissie oprichten op Spaargids.
Ludo oordeelt dan of we over iets wel of niet mogen praten.
Moreorless kan zich buigen over hoelang twee mensen het oneens mogen zijn en voor wie hij dan partij trekt.. dan moet de andere stoppen met discussiëren.
Of als het over psychiatrische of psychologische vragen gaat kan de ethische commissie bij de mod vragen om het onderwerp op slot te zetten.

Maar ik heb voor mezelf al mijn eigen keuze gemaakt.
Ik hou mijn rekeningen (allemaal) en ik blijf zagen als er een kostprijs is of komt bij die waar ik het de kostprijs niet waard vind.
In het geval van bpost stort ik binnenkort elke maand 300 euro over en weer met iemand uit de familie.
Dat bespaart ons allebei kosten.
Bij de ene de mededeling 'cadeautje', bij de andere 'ik moet van u niets hebben'.
Na een (half) jaar kunnen we wisselen naar mededeling 'bpost bank is te duur, het zijn geldwolven' / 'ik geef u dit omdat ge het nog wat zou volhouden'. Voor 2023 moet ik nog eens nadenken...
We kunnen hier misschien een ethische commissie oprichten op Spaargids.
Ludo oordeelt dan of we over iets wel of niet mogen praten.
Moreorless kan zich buigen over hoelang twee mensen het oneens mogen zijn en voor wie hij dan partij trekt.. dan moet de andere stoppen met discussiëren.
Of als het over psychiatrische of psychologische vragen gaat kan de ethische commissie bij de mod vragen om het onderwerp op slot te zetten.
Laatst gewijzigd door haelewyn op 7 november 2020, 15:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Je stelde mij een vraag, ik heb de beleefdhijd om er op te antwoorden..
En het is automatisch dat je een post blijft opvolgen, .. De qualiteit van de posten begint er op achteruit te gaan...
Ludo : maak jei er dan een paar goeie bei...
Kwallitijd van de posten : Oud zeer. Daar klagen ze hier al over sinds ik er bij kwam. Of dat iets wil zeggen...?
@haelewyn: LOL
Had ik ook al aan gedacht. Ik vrees alleen dat Spaargids dan een saai forum gaat worden en sommige draadjes snel op slot gezet zullen worden.
-
anonymous
De verkiezing van die ethische commissie op zich kan zeer boeiend zijn. Met kandidaten die zich eerder links of rechts profileren, die hun standpunten rond onderwerpen bekendmaken, en hierrond campagne voeren.
We houden verkiezingen volgens een bepaald reglement. Een kiescommissie bepaalt het reglement. In die kiescommissie zit 1 persoon per Vlaamse provincie: wie meest stemmen heeft voor een provincie heeft, wint en zit in de kiescommissie. De manier waarop stemmen geteld worden, wordt per provincie bepaald door de persoon die voor die provincie in de kiescommissie zit.
Ik wil graag de spirituele leider zijn van Yaris en Haelewyn, voor zover ze van een andere provincie zijn en allebei verkozen kunnen worden in de ethische commissie.
Allee, nog een paar onnozele opmerkingen erbij,, maak het hier nog wat saaier , misschien een peuter forum van maken..
Ik probeer me al mijn ganse leven aan leiding te onttrekken en leiders te schofferen waar mogelijk opdat ze mij met rust zouden laten voor de rest van mijn leven. Maar de meesten blijven plakken als kleverige lak als je dat doet.. een Trumpke doen ?
Ik had gehoopt om in de oppositie te kunnen blijven. Dat is aangenamer, .... Gewoon kritiek hebben en stigmatiseren. En ondertussen veel lol hebben met de eigen zever en de domme achterban die het kopieert en herhaalt.
Nog iets voor de ethische commissie :
- Er mag niet gepraat worden over snelle overschrijvingen want daar heeft Ludo iets tegen. Traag is snel genoeg en wie anders zegt is een zeveraar !
- Als iemand één schrijffout maakt per halve zin en anderen simpel van geest noemt, mag je hem vooral niet op zijn eigen tekortkomingen wijzen. Want fouten schrijven is even normaal dan dat niet doen en het is een totaal fout idee dat dat iets over de intelligentie van de betrokkene zegt.
Zonder fouten schrijven is voor niets nodig en totaal overrated !
Ik denk dat de forumgebruiker die vierde staat in de lijst van meest geposte berichten, zich eens moet bezinnen of hij hier nog wil blijven als hij het toch een onnozel en saai forum vindt.
Is da alles wat je over mij te zeveren hebt?? Gedraag je eens als een volwassen kerel, als je dat bent natuurlijk.. En geen zinnen verdraaien die ik nooit gezegd hebt... kleutergastje.. Als je intelligent genoeg bent, moet je een zin met fouten probleemloos kunnen lezen, anders ben je maar ne sukkelaar.. Om iemand op een foutje te wijzen en daar een heel forum mee te gaan vullen,,haelewyn schreef: ↑7 november 2020, 16:50Ik had gehoopt om in de oppositie te kunnen blijven. Dat is aangenamer, .... Gewoon kritiek hebben en stigmatiseren. En ondertussen veel lol hebben met de eigen zever en de domme achterban die het kopieert en herhaalt.
- Er mag niet gepraat worden over snelle overschrijvingen want daar heeft Ludo iets tegen. Traag is snel genoeg en wie anders zegt is een zeveraar !
- Als iemand één schrijffout maakt per halve zin en anderen simpel van geest noemt, mag je hem vooral niet op zijn eigen tekortkomingen wijzen. Want fouten schrijven is even normaal dan dat niet doen en het is een totaal fout idee dat dat iets over de intelligentie van de betrokkene zegt.
Het ben jij die geen kritiek kunt verdragen, op de fouten waar ik je in het verleden op opmerkte.. anders zou je er nu niet over beginne, precies toch serieus in uw gat gebeten geweest.. man man
ludo schreef: ↑7 november 2020, 16:58Is da alles wat je over mij te zeveren hebt?? Gedraag je eens als een volwassen kerel, als je dat bent natuurlijk.. En geen zinnen verdraaien die ik nooit gezegd hebt... kleutergastje.. Als je intelligent genoeg bent, moet je een zin met fouten probleemloos kunnen lezen, anders ben je maar ne sukkelaar.. Om iemand op een foutje te wijzen en daar een heel forum mee te gaan vullen,,haelewyn schreef: ↑7 november 2020, 16:50
Ik had gehoopt om in de oppositie te kunnen blijven. Dat is aangenamer, .... Gewoon kritiek hebben en stigmatiseren. En ondertussen veel lol hebben met de eigen zever en de domme achterban die het kopieert en herhaalt.
Het ben jij die geen kritiek kunt verdragen, op de fouten waar ik je in het verleden op opmerkte.. anders zou je er nu niet over beginne, precies toch serieus in uw gat gebeten geweest.. man man
oei, oei , hij wordt kwaad
waar is de tijd dat er hier nog moderators zaten, die gooiden je met je klikken en klakken buiten
Ga samenwonen....
Ben al lid sinds 2008
Dan mag iemand zelfs koning - minister of precident zijn, Die is ni meer waard dan ik hoor...
Kwaad worden???? nog ni bekan.
Maar om mijn woorden te verdraaien en of ze in een vorm te gieten die ik niet gezegd heb, is laf, kleinburgerlijk en zielig, ...
Allééé, nu heb je weer iets om verder te zeveren.. Have Fun...
Laatst gewijzigd door ludo op 7 november 2020, 17:39, 3 keer totaal gewijzigd.