Brandverzekering bij Argenta of Axa?
Re: Brandverzekering bij Argenta of Axa?
problemen met een kuisvrouw Walt0009?
Mijn vrouw is er één en als je over boertigheid spreekt zij kan het weten. Wat zij moet opkuisen van die zogezegd geleerde mensen wil je niet weten. Want dat bedoel je toch he. Poetsvrouwen zijn dom en is een job voor de lagere klasse.
Wat zit je hier die kantoorhouders te verwijten eigenlijk terwijl jezelf boertig en respectloos bent?
We zouden gemakkelijk kunnen leven van mijn inkomen maar ze wil toch werken en niet profiteren van de maatschappij. Misschien kun je best gaan zagen tegen zij die het geld zo krijgen.
Mijn vrouw is er één en als je over boertigheid spreekt zij kan het weten. Wat zij moet opkuisen van die zogezegd geleerde mensen wil je niet weten. Want dat bedoel je toch he. Poetsvrouwen zijn dom en is een job voor de lagere klasse.
Wat zit je hier die kantoorhouders te verwijten eigenlijk terwijl jezelf boertig en respectloos bent?
We zouden gemakkelijk kunnen leven van mijn inkomen maar ze wil toch werken en niet profiteren van de maatschappij. Misschien kun je best gaan zagen tegen zij die het geld zo krijgen.
De 'beschuldiging' over boertigheid bij de kantoorhouders kwam van mij. Ik heb er die naam op geplakt, niet Walt.
Ik ben me er wel van bewust dat ik geen volledig beeld heb over Argenta door de 3 dichtste kantoorhouders te vergelijken.
Eentje van de 3 was trouwens een stuk minder boertig dan de anderen.
Alles hangt af van je kantoor en je kantoorhouder. Dat lijkt me duidelijk. Maar bij Argenta (zeker in deze streek) een pak meer dan bij andere banken.
En ik heb niets tegen poetsvrouwen, vuilnismannen, arbeiders, etc.
Iedere job is voor deze maatschappij relatief even nodig. Waarom zouden we trouwens met enige hoogmoed denken dat ons menselijk ras een zegen is voor deze planeet.
Ik ben me er wel van bewust dat ik geen volledig beeld heb over Argenta door de 3 dichtste kantoorhouders te vergelijken.
Eentje van de 3 was trouwens een stuk minder boertig dan de anderen.
Alles hangt af van je kantoor en je kantoorhouder. Dat lijkt me duidelijk. Maar bij Argenta (zeker in deze streek) een pak meer dan bij andere banken.
En ik heb niets tegen poetsvrouwen, vuilnismannen, arbeiders, etc.
Iedere job is voor deze maatschappij relatief even nodig. Waarom zouden we trouwens met enige hoogmoed denken dat ons menselijk ras een zegen is voor deze planeet.
Ik heb bij argenta dit eens meegemaakt : ik had een doorlopende opdracht om telenet te betalen. Op zekere dag krijg ik een aanmaning van telenet, met de bijbehorende boete van 7€, wegens onbetaalde rekening. En inderdaad, ik keek dat na, en die doorlopende opdracht was gewoonweg niet uitgevoerd, ondanks genoeg saldo. Daarom ging ik naar het kantoor om te vragen of ze die 7€ wilden terugbetalen. De kantoorhouder zei dat hij daarvoor kontakt moest opnemen met het hoofdkantoor. Zogezegd zogedaan, en na enkele dagen kreeg ik een mailtje van die kantoorhouder, waarin ik de over-en-weer mails tussen hém en het hoofdkantoor kon lezen. Die wimpelden die 7€ af, en ik kon lezen dat ze letterlijk tegen die kantoorhouder zeiden, dat ik een slechte klant was, en dat ze mij beter zouden missen.
Ik was daarvoor zo razend dat ik op enkele dagen tijd àlles wat ik had bij argenta weggehaald heb. Ik begrijp nog steeds niet waarom ze mij een slechte klant vonden. Mijn loon kwam bij hen, ik had een hypo-lening, brandverzekering enz. Echter geen spaargeld.
Ik denk dat ze die mails express tot bij mij lieten komen, opdat ik zou vertrekken.
Boertigheid ten top!
Ik was daarvoor zo razend dat ik op enkele dagen tijd àlles wat ik had bij argenta weggehaald heb. Ik begrijp nog steeds niet waarom ze mij een slechte klant vonden. Mijn loon kwam bij hen, ik had een hypo-lening, brandverzekering enz. Echter geen spaargeld.
Ik denk dat ze die mails express tot bij mij lieten komen, opdat ik zou vertrekken.
Boertigheid ten top!
Ik ben onlangs bij Argenta geweest voor onze gezamelijke rekening.
Zeer goed contact gehad met de bediende daar, hebben mij geen 1 ander product voorgesteld noch opdringerig geweest.
Tevens een goede en volledige uitleg gekregen ivbm het kredietkaart-gebeuren wat daar gratis is.
Om ff on topic te blijven: Wat de brandverzekering betreft is de cosymax(cosymo niet aan te raden) van axa niet slecht, Argenta is hierin ook niet slecht.
Ze zijn beiden vaak zelfstandig kantoorhouder dus kan je eens luisteren hoe ze te werk gaan bij schade.
Komen ze mee om uw belangen te verdedigen, laten ze u alles zelf regelen via de hoofdzetel enz enz...
Hierop zou ik mijn beslissing baseren.
Zeer goed contact gehad met de bediende daar, hebben mij geen 1 ander product voorgesteld noch opdringerig geweest.
Tevens een goede en volledige uitleg gekregen ivbm het kredietkaart-gebeuren wat daar gratis is.
Om ff on topic te blijven: Wat de brandverzekering betreft is de cosymax(cosymo niet aan te raden) van axa niet slecht, Argenta is hierin ook niet slecht.
Ze zijn beiden vaak zelfstandig kantoorhouder dus kan je eens luisteren hoe ze te werk gaan bij schade.
Komen ze mee om uw belangen te verdedigen, laten ze u alles zelf regelen via de hoofdzetel enz enz...
Hierop zou ik mijn beslissing baseren.
Als je het juist geopende draadje van 'kan dit' leest hier op het forum, zie je onmiddellijk wat je tegenkomt met Argenta.
Brandverzekering bij argenta is een scam.... Doe het niet. Ik had goede voorwaarde bij argenta voor mijn woonkrediet. Maar als er iets misloopt, en je hebt hun verzekering nodig.... Dan vinden ze altijd wel iets in hun algemene voorwaarden, om je niet te moeten helpen of vergoeden. Zelfs mijn advocaat had dit nog nooit gezien. Wees voorzichtig...
Graag wat meer uitleg. Er moet toch wel iets serieus zijn misgelopen als je speciaal een account maakt om hier je beklag te doen.luc1969 schreef: ↑11 maart 2020, 00:46 Brandverzekering bij argenta is een scam.... Doe het niet. Ik had goede voorwaarde bij argenta voor mijn woonkrediet. Maar als er iets misloopt, en je hebt hun verzekering nodig.... Dan vinden ze altijd wel iets in hun algemene voorwaarden, om je niet te moeten helpen of vergoeden. Zelfs mijn advocaat had dit nog nooit gezien. Wees voorzichtig...