Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Maandelijks sparen Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Maandelijks sparen
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Beleggen Fondsen en aandelen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Registreer
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Buffett-barometer voorspelt weinig goeds voor aandelen

Gesloten
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
168 berichten
  • Pagina 3 van 12
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • …
  • 12
  • Volgende
TIP
Vergelijk via onze tools Effectenrekening - Fondsen - Beleggingsplannen
GreenDean
Hero Member
Hero Member

Re: Buffett-barometer voorspelt weinig goeds voor aandelen

• Citeer

Bericht door GreenDean » 20 juni 2019, 12:33

B7H4long schreef: ↑19 juni 2019, 19:51
GreenDean schreef: ↑19 juni 2019, 11:55 Ja, kan je doen als je maar niet blijft hangen na Bogleheads omdat je denkt dat je het nu wel weet.
Wat moet je dan meer weten voordat je met beleggen kan beginnen?

Wat will je nog meer behalen dan gegarandeerd het rendement van de markt aan superlage kosten op een tax efficiënte manier.
jvdc schreef: Begin met de Bogleheads principes (die zijn het gemakkelijkste onder de knie te krijgen en dan ben je zeker dat je het gemiddelde rendement van de markt behaalt. Je riskeert dan al helemaal geen stommiteiten te doen).
Garanderen jullie mij nu een rendement dat gelijk is aan het gemiddelde van de markt? Dat mogen jullie onmiddelijk op papier zetten en dan geef ik jullie een deel van mijn spaargeld om te beleggen. De overschot van wat jullie beter dan het gemiddelde doen mogen jullie op zak steken en is je van harte gegund.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.

GreenDean
Hero Member
Hero Member

• Citeer

Bericht door GreenDean » 20 juni 2019, 12:38

Je moet absoluut de werkuren die je eraan spendeert in rekening brengen. Net zoals je de uren die je er niet aan spendeert ook in rekening moet brengen, iets wat velen gemakkelijkheidshalve al eens 'vergeten'.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.

jens_dev
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer jens_dev
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door jens_dev » 20 juni 2019, 12:58

En als het een hobby is en geen 'werk'? Sommige mensen lezen Dimitri Verhulst tijdens de vakantie. Ik lees enkele jaarverslagen.

Wat als ik de hoge volatiliteit van de markt niet wil?

Wat als ik liever zelf bedrijven uitkies waar ik achter sta i.p.v. deel uit te maken van anonieme geldstromen?

B7H4long
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer B7H4long
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door B7H4long » 20 juni 2019, 14:10

GreenDean schreef: ↑20 juni 2019, 12:33
jvdc schreef: Begin met de Bogleheads principes (die zijn het gemakkelijkste onder de knie te krijgen en dan ben je zeker dat je het gemiddelde rendement van de markt behaalt. Je riskeert dan al helemaal geen stommiteiten te doen).
Garanderen jullie mij nu een rendement dat gelijk is aan het gemiddelde van de markt? Dat mogen jullie onmiddelijk op papier zetten en dan geef ik jullie een deel van mijn spaargeld om te beleggen. De overschot van wat jullie beter dan het gemiddelde doen mogen jullie op zak steken en is je van harte gegund.
Rekenkundig garantie om voor kosten als indexbelegger hetzelfde resultaat te halen als de mark, voor kosten:
https://web.stanford.edu/~wfsharpe/art/ ... active.htm
The Arithmetic of Active Management
William F. Sharpe

Reprinted with permission from The Financial Analysts' Journal Vol. 47, No. 1, January/February 1991. pp. 7-9
Copyright, 1991, Association for Investment Management and Research Charlottesville, VA

Als persoon die zich interesseert in beleggen, en die over indexbeleggen post, ken je dit natuurlijk al lang.

Voor de anderen:

Dit is een basiswerk voor zij die willen starten met beleggen. Merk op dat dit een wetenschappelijk artikel is dat voordat het in zo'n journal aanvaard word door een peer review moet geaccepteerd worden. Dit is niet zomaar een blogsite waar de auteurs betaald worden per click.

Indexbeleggen geeft de garantie van een resultaat gelijk aan de markt; niet minder maar ook niet meer, dus al geef je ons jouw geld wij zullen ook niet beter doen dan de markt. Je kan zelf direct de fondsen op de beurs kopen.
Laatst gewijzigd door B7H4long op 20 juni 2019, 14:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.

jvdc
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer jvdc
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door jvdc » 20 juni 2019, 14:14

Interessante bemerkingen.
jens_dev schreef: ↑20 juni 2019, 12:58 En als het een hobby is en geen 'werk'? Sommige mensen lezen Dimitri Verhulst tijdens de vakantie. Ik lees enkele jaarverslagen.
In dat geval is het een hobby? Ik zou zeggen dat je je 'werkuren' dan niet meetelt als opportuniteitskosten omdat je voor je actieve beleggingsstrategie eigenlijk geen vrije tijd 'opoffert'.
jens_dev schreef: ↑20 juni 2019, 12:58 Wat als ik de hoge volatiliteit van de markt niet wil?
Is die volatiliteit dan lager bij stockpicking? Ik zou eerder het omgekeerde verwachten. In het beste geval zijn ze min of hetzelfde? (er vanuit gaande dat je het niet hebt over meer defensieve aandelen die ook een lager verwacht rendement hebben)
jens_dev schreef: ↑20 juni 2019, 12:58 Wat als ik liever zelf bedrijven uitkies waar ik achter sta i.p.v. deel uit te maken van anonieme geldstromen?
Je hebt het over het ethische aspect? Er was onlangs een discussie over ethisch verantwoorde ETF's. Persoonlijk vond ik die ook het overwegen waard want ik wil ook niet eender welke bedrijven 'steunen'. Echter, de consensus was min of meer dat je bedrijven niet steunt door er aandelen van te kopen. Als je al ethisch wilt leven, doe dat dan als consument was de redenering. Of ik die redenering volg, daar ben ik zelf nog niet helemaal uit.

jens_dev
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer jens_dev
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door jens_dev » 20 juni 2019, 14:24

Wat volatiliteit betreft: ik kan enkel vaststellen dat mijn PF minder volatiel is dan de markt op zich. Als Mario Draghi zich in Sintra dovish uitlaat, stijg ik geen 2%. Omgekeerd daal ik ook geen 2% als Tariff Man de markt weer eens op stang jaagt.
jvdc schreef: ↑20 juni 2019, 14:14
jens_dev schreef: ↑20 juni 2019, 12:58 Wat als ik liever zelf bedrijven uitkies waar ik achter sta i.p.v. deel uit te maken van anonieme geldstromen?
Je hebt het over het ethische aspect?
Niet noodzakelijk ethisch. Ik wil ze gewoon zelf kunnen kiezen, weten wat ik heb, er voeling mee hebben. Op die manier voel ik me mede-eigenaar van die bedrijven en kom ik veel minder snel in de verleiding ze bij het minste onheil buiten te kieperen.

jvdc
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer jvdc
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door jvdc » 20 juni 2019, 14:46

jens_dev schreef: ↑20 juni 2019, 14:24 Wat volatiliteit betreft: ik kan enkel vaststellen dat mijn PF minder volatiel is dan de markt op zich. Als Mario Draghi zich in Sintra dovish uitlaat, stijg ik geen 2%. Omgekeerd daal ik ook geen 2% als Tariff Man de markt weer eens op stang jaagt.
Door wereldwijd te diversifiëren worden zo'n 'regionale' uitspraken ook al wat afgevlakt.

Ik ga er van uit dat, binnen de keuze van een zeker risiconiveau, je volatiliteit daalt naarmate je meer diversifieert. Terzijde: mogelijk is er daarbij wel een soort bovengrens. Of er dus nog een verschil is tussen 100 bedrijven en 2.000 laat ik dan ook in het midden)

Als jouw portefeuille minder volatiel is, is dat omdat je in bepaalde sectoren of type bedrijven belegt die minder volatiel zijn?

jvdc schreef: ↑20 juni 2019, 14:14
Je hebt het over het ethische aspect?
jens_dev schreef: ↑20 juni 2019, 14:24 Niet noodzakelijk ethisch. Ik wil ze gewoon zelf kunnen kiezen, weten wat ik heb, er voeling mee hebben. Op die manier voel ik me mede-eigenaar van die bedrijven en kom ik veel minder snel in de verleiding ze bij het minste onheil buiten te kieperen.
Dan gaat het eerder over het psychologische. Mooi als dat bij jou werkt. Bij mij is het net omgekeerd, door te weten dat ik het kiezen van aandelen uit handen heb gegeven en door te weten dat ik in een buy&hold strategie geloof weet ik dat ik geen evaluaties hoef te maken bij onheil.

B7H4long
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer B7H4long
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door B7H4long » 20 juni 2019, 15:03

annetje schreef: ↑19 juni 2019, 20:40 Plezier misschien ?
Sommigen willen er niet naar omzien, logisch dat ze passieve fondsen gebruiken. Maar anderen willen er actief mee bezig zijn, het is een van hun hobby's geworden. Ieder zijn meug.
Persoonlijk heb ik een duidelijk doel voor mijn beleggingen. Ik werk er ook al vele jaren voor.

Met dit geld ga ik niet spelen voor mijn "plezier".

In het bogleheads Forum/Wiki word er soms aangeraden om naar las-vegas te gaan om het spelen af te leren of om 5 percent van de inleg naar een "play account" te storten en dit spelen duidelijk te scheiden van het echte beleggen. Om duidelijk te zijn: als de play account leeg is hij leeg; gedaan met spelen.
[Having a play money account
Some investors find financial markets fascinating, and like trying to pick individual stocks. If taking this approach, John Bogle recommends setting aside 5% of a retirement portfolio as "play money".
John Bogle recommends setting aside no more than 5% of your investments as "funny money", which is the most you can afford to lose and not jeopardize your retirement.

"
Life is short. If you want to enjoy the fun, enjoy! But not with all of your hard-earned resources. Specifically, not with one penny more than 5% of your investment assets. At most! Have the fun of gambling, but not with your rent money - and certainly not with your retirement assets nor with your funds for your college education.
"
Source: Bogle, John (2001). John Bogle on Investing, the First 50 Years. McGraw-Hill. p. 24. ISBN 0-07-136438-2.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.

annetje
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer annetje
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door annetje » 20 juni 2019, 16:15

En dus is de slotsom van deze discussie, net als in quasi alle andere topics, je mag alleen beleggen in IWDA >:D.

molenveld
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer molenveld
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door molenveld » 20 juni 2019, 16:18

Zodat je gegarandeerd overwogen bent in overgewaardeerde aandelen.

Omega7
Jr. Member
Jr. Member

• Citeer

Bericht door Omega7 » 20 juni 2019, 16:44

annetje schreef: ↑20 juni 2019, 16:15 En dus is de slotsom van deze discussie, net als in quasi alle andere topics, je mag alleen beleggen in IWDA >:D.
. Dat lees ik toch niet.

jvdc
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer jvdc
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door jvdc » 20 juni 2019, 17:53

molenveld schreef: ↑20 juni 2019, 16:18 Zodat je gegarandeerd overwogen bent in overgewaardeerde aandelen.
Ik wil gerust geloven dat sommigen de markt kunnen verslaan, maar zou je aan een gemiddeld persoon aanraden om aan individuele stockpicking te doen?

(onder een gemiddeld persoon versta ik dan iemand die zijn graantje wilt meepikken op de beurs maar zich niet wilt verdiepen in allerhande jaarverslagen en boekhoudkundige analyses. Hij heeft vaak wel een mening, maar dan op basis van wat hij in de krant leest of op televisie ziet)

dreamy
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer dreamy
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door dreamy » 21 juni 2019, 17:24

jvdc schreef: ↑20 juni 2019, 17:53 Ik wil gerust geloven dat sommigen de markt kunnen verslaan, maar zou je aan een gemiddeld persoon aanraden om aan individuele stockpicking te doen?
Als die persoon geïnteresseerd is in beleggen, dan zou ik dat wél aanraden. Ik begrijp het streven naar dat gemiddelde marktrendement niet zo goed. Met stockpicking kun je het slechter doen dan de markt, maar ook beter, dus waarom zou je die kans dan moeten laten liggen?

Je kunt er ook naar streven om het gemiddelde loon te verdienen, in de gemiddelde auto te rijden en in het gemiddelde huis te wonen, maar wordt het leven dan niet een beetje saai? ???

frevdaele
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer frevdaele
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door frevdaele » 21 juni 2019, 17:49

Wie zich een beetje waagt aan market timing in combinatie met indexbeleggen kan wél beter doen dan 'gemiddeld'. Dat wordt soms eens vergeten.

Je kan bijvoorbeeld je maandelijkse bijdragen opsparen tot het moment dat de VIX of de CNN Fear and Greed index door het dak schiet (of de vloer, afhankelijk van je standpunt). Zo ga je op termijn betere resultaten halen dan via de klassieke DCA. Ben ik overmoedig?

B7H4long
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer B7H4long
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door B7H4long » 21 juni 2019, 19:27

frevdaele schreef: ↑21 juni 2019, 17:49 Wie zich een beetje waagt aan market timing in combinatie met indexbeleggen kan wél beter doen dan 'gemiddeld'. Dat wordt soms eens vergeten.

Je kan bijvoorbeeld je maandelijkse bijdragen opsparen tot het moment dat de VIX of de CNN Fear and Greed index door het dak schiet (of de vloer, afhankelijk van je standpunt). Zo ga je op termijn betere resultaten halen dan via de klassieke DCA. Ben ik overmoedig?
Inderdaad je kan beter doen dan het gemiddelde.

Allemaal samen halen de aktieve beleggers die afwijken van de markt ook het gemiddelde van de markt. Dit zijn de amateurbeleggers, de ervaren beleggers, de beginners, de professionelen, de fondsbeheerders; allemaal samen. Welke categorie denk je dat de hoogste kansen heeft dat zijn afwijking positief is. De andere doen dus per definitie slechter dan de markt.

Voor mezelf heb ik besloten dat in veel te weinig ken van aandelenbeleggen om te hopen dat ik beter zou doen dan de professionelen en de experts. Ik hou het zelf dus bij passief indexbeleggen. (Nota: ik speel ook niet op de lotto; ook al heb ik daar ook kans om winst te maken)

Gesloten
  • Afdrukweergave

168 berichten
  • Pagina 3 van 12
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • …
  • 12
  • Volgende

Terug naar “Fondsen en aandelen”

Ga naar
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Berekeningen rentes/premies
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan ABN AMRO
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan BKCP
  • ↳   Vraag het aan Credimo
  • ↳   Vraag het aan Delta Lloyd Bank
  • ↳   Vraag het aan DHB Bank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan Fortuneo Bank
  • ↳   Vraag het aan Goffin bank
  • ↳   Vraag het aan KBC Bank & Verzekering
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Onesto-woonkrediet
  • ↳   Vraag het aan Optima Bank
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • ↳   Beleggers nieuws
  • ↳   Spaargids RSS feed nieuws
  • ↳   Algemeen nieuws
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy