Cash geld afhalen bij de KBC
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Cash geld afhalen bij de KBC
Weet er iemand of het mogelijk zou zijn om 30.000 euro cash af te halen bij de KBC?
Ik heb daar geen zichtrekening maar wel een termijnrekening lopen die ten einde loopt.
Een bankcheque zou ik liever niet willen willen want dan gaan ze weer zagen bij de bank waar je het afgeeft.
Ik heb daar geen zichtrekening maar wel een termijnrekening lopen die ten einde loopt.
Een bankcheque zou ik liever niet willen willen want dan gaan ze weer zagen bij de bank waar je het afgeeft.
- Depechemode10
- Jr. Member

- Contacteer:
Re: Cash geld afhalen bij de KBC
Ik denk dat ze eerder gaan zagen als je met 30.000 euro cash afkomt
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
ik zou die in een automaat deponeren
als je meer dan 5000 euro cash op je rekening stort, of afgeeft, en de bank vindt dit een verdachte storting is de bank verplicht dit mee te delen aan de overheid,en die zou je wel is vervelende vragen kunnen gaan stellen.
Met afgifte van een bankcheque ga je dit probleem niet hebben, gezien het geweten is waar dit geld vandaan komt.
Vanaf 1 januari 2014 wordt dit bedrag verlaagd tot 3000 euro.
Met afgifte van een bankcheque ga je dit probleem niet hebben, gezien het geweten is waar dit geld vandaan komt.
Laatst gewijzigd door ludo op 4 april 2013, 17:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat is toch geen probleem gezien ik kan bewijzen vanwaar het komt.
Ik heb absoluut geen geheimen en men mag alles inkijken.
Het is eerlijk verdiend met mijn ambtenarenzweet.
Enkel foefelaars kunnen daar een probleem mee hebben.
Daarbij. We kunnen dan direct een keer zien hoe goed dat systeem van verdachte transacties werkt.
Ik heb absoluut geen geheimen en men mag alles inkijken.
Het is eerlijk verdiend met mijn ambtenarenzweet.
Enkel foefelaars kunnen daar een probleem mee hebben.
Daarbij. We kunnen dan direct een keer zien hoe goed dat systeem van verdachte transacties werkt.
waarom zou je het jezelf ingewikkeld maken als makkelijk ook kan. Je kan desnoods 10 bankcheques vragen van elk 3000 euro. Wat wil je eigenlijk daarmee voorjezelf bewijzen????? pffffffff
Geen antwoord op je vraag , maar je kan dat geld toch laten overschrijven op je zichtrekening bij je andere bank?
- Depechemode10
- Jr. Member

- Contacteer:
en stel dat je zakje scheurt waarin je biljetjes zitten...
Hier bij BNP 625/dag, 1250/week. Niet dat je er een bankrun (in slow motion) mee stopt maar toch soms ambetant voor de klant, zeker als je plots wat cash nodig hebt.
Bertrand Russell once said: "First, they fascinate the fools. Then, they muzzle the intelligent."
Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen.
It isn't that we can't meet the needs of the poor, we simply cannot meet the greed of the rich.
Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen.
It isn't that we can't meet the needs of the poor, we simply cannot meet the greed of the rich.
Nee, KBC wil dat niet overschrijven; dat is iets wat ik van vroeger nog weet.J Lawieck schreef:Geen antwoord op je vraag , maar je kan dat geld toch laten overschrijven op je zichtrekening bij je andere bank?
Ik wil gewoon weer geen gezeur van wat ik met dat geld ga doen als ik een bankcheque van die omvang binnen draag bij een andere bank. 't Is overal hetzelfde.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Van waar haal jij die info Ludo??ludo schreef:als je meer dan 5000 euro cash op je rekening stort, of afgeeft, en de bank vindt dit een verdachte storting is de bank verplicht dit mee te delen aan de overheid,en die zou je wel is vervelende vragen kunnen gaan stellen.
Verwar jij dit niet met de maximale betaling in cash bij een aankoop? Waarom zou d'er een beperking zijn om cash op je rekening te storten?
Volgens mij gaan ze dat zelfs niet melden als dit eenmalig zou zijn, tenzij dat je als normale belegger extreem cashverkeer gaat aannemen bvb. vandaag d'er staat met 30K€ en volgende week met 42K€ en de week daarna met 25K€, enz...
Ik heb ze nog nooit weten klagen als ik met 'n bankcheque binnen kom (ook van die omvang)
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
er is géén beperking om cash op je rekening te storten. Je mag er zelfs 10 miljoen op storten.
Maar als je nu meer dan 5.000 euro stort en de bank vindt dit " verdacht " , is ze verplicht om dit te melden.
Alles onder de 5000 wordt niet gemeld. Dus 4 keer 4500 euro = nooit probleem.
En is inderdaad gelijklopend met cash betalingen, Info komt uit netto.
Is dus beetje afhangkelijk hoe de bank je storting interpreteerd, al dan niet verdachte transsactie.
Maar als je nu meer dan 5.000 euro stort en de bank vindt dit " verdacht " , is ze verplicht om dit te melden.
Alles onder de 5000 wordt niet gemeld. Dus 4 keer 4500 euro = nooit probleem.
En is inderdaad gelijklopend met cash betalingen, Info komt uit netto.
Is dus beetje afhangkelijk hoe de bank je storting interpreteerd, al dan niet verdachte transsactie.
-
Frisse Freddy
- VIP member

- Contacteer:
Denk je nu echt dat een bank zo dom is? Als je elke keer opzettelijk onder de 5000 euro blijft en dat enkele keren na elkaar doet, valt dat ook op hoor.ludo schreef: Alles onder de 5000 wordt niet gemeld. Dus 4 keer 4500 euro = nooit probleem.
.
Er zijn meer controlemechanismen dan dat jij (en netto) kunnen vermoeden.
ambtenarenzweet, wat een mooi woord.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Wat Frisse Freddy aangeeft werd mij door m'n contactpersoon bij m'n huisbank ook verteld. Eénmalige (maar dan grote) worden vaak niet gemeld, regelmatige (kleindere) bedragen vallen meer op dan een éénmalig groot bedrag, daarvan wordt verondersteld dat de cliënt de herkomst gemakkelijk zal kunnen bewijzen. Regelmatige stortingen van cash doen zwartwerk vermoeden.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.