Cash geld plaatsen
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Cash geld plaatsen
Inderdaad, je kan altijd de herkomst van je geld geven.
Intussen kan je grote sier maken met je zwart geld, en bij vragen kan je zeggen dat je het afgehaald hebt.
Krijg je geen vervelende vragen, zeg je aan de bank dat de grote sier niet is doorgegaan, en je hebt geld terug zet.
Intussen kan je grote sier maken met je zwart geld, en bij vragen kan je zeggen dat je het afgehaald hebt.
Krijg je geen vervelende vragen, zeg je aan de bank dat de grote sier niet is doorgegaan, en je hebt geld terug zet.
Laatst gewijzigd door ludo op 9 december 2018, 16:15, 1 keer totaal gewijzigd.
wel wat nuanceren
"de afhalingen zijn gebeurd in kleine stukjes van 500 tot 1000 euro "
en het is meer dan 10 jaar geleden
men kan ook redeneren dat het geld al lang op is, en dat er nu wel ander zwart geld wordt aangeboden
"de afhalingen zijn gebeurd in kleine stukjes van 500 tot 1000 euro "
en het is meer dan 10 jaar geleden
men kan ook redeneren dat het geld al lang op is, en dat er nu wel ander zwart geld wordt aangeboden
Laatst gewijzigd door paul op 9 december 2018, 16:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik vind het jammer dat jullie het moeilijk hebben met feiten.paul schreef: ↑9 december 2018, 15:17Jiraisking schreef: ↑9 december 2018, 14:13
Klant bij HSBC?
Geen enkele normale bank aanvaard zoiets ... Eerste inbreuk op de Compliance regels.
+25 000,00
en dan maar op de trollenvangers afgeven
Ik heb mij er al lang bij neergelegd dat het opdissen van verhaaltjes over het criminaliseren van cash geld hier door zovelen als waarheid aangenomen worden.
Natrappen is niet moeilijk; dat kan iedere hond met een hoed op.
Geloofwaardigheid is van een totaal andere orde. Het is niet omdat mensen constant schrik wordt aangedaan door het verkopen van prietpraat dat het ook enige waarheid bevat.
Anyway, I rest my case. Ik heb er totaal geen zin in om mijzelf tegen nonsensverkopers en mollenvangers te verdedigen.
ik zou toch niemand aanraden een dergelijk scenario ook te doen
Eventueel naar het buitenland gaan en daar maximaal 10.000 euro pp storten..?
en dan via de buitenlandse rekeningen die doorgegeven worden enz
in de meeste landen gebeuren er ook controles, en dan zeker bij iemand die niet in dat land woont
in de meeste landen gebeuren er ook controles, en dan zeker bij iemand die niet in dat land woont
Ik denk dat het eerder verdacht is elke maand 1000 euro gedurende 24 maanden cash op je rekening te zetten, dan gespreid in paar keer een veel groter bedrag. zegge 4 x 6000 euro.
1 x 25000 is nog minder verdacht
banken hebben overal tellers op staan
en 1000 euro op 25 banken dat kunnen ze niet nagaan
maar het zijn moeilijkheden zoeken die je kan vermijden door het niet af te halen
banken hebben overal tellers op staan
en 1000 euro op 25 banken dat kunnen ze niet nagaan
maar het zijn moeilijkheden zoeken die je kan vermijden door het niet af te halen
Dus tijdelijk op bankrekening plaatsen tegen diefstal bij afwezigheid ?
En wat als 1 van jullie een lawine over zich krijgt ?
En wat als 1 van jullie een lawine over zich krijgt ?
of als er 1 overlijdt, dan kunnen ze de fiscus niet oplichten
En wat als je 10 jaar geleden een grote som afhaalde en exact dit bedrag en dezelfde biljetten zou willen storten?
De bank an dit nog weiegeren en nummers van de biljetten worden niet genoteerd....
De bank an dit nog weiegeren en nummers van de biljetten worden niet genoteerd....
de som is in verschillende keren afgehaald
wat voor een puzzel zou dat worden
bank zal wel in hun haar krabben, en mogelijk de wit-wascel verwittigen. Ze mogen zelfs de klant niet op de hoogte brengen dat ze de wit-wascel verwittigen
wat voor een puzzel zou dat worden
bank zal wel in hun haar krabben, en mogelijk de wit-wascel verwittigen. Ze mogen zelfs de klant niet op de hoogte brengen dat ze de wit-wascel verwittigen
In dit topic gaat het over 2 verschillende situaties; de eerste van de topic starter betreft > 50.000 € die eigenlijk zwart geld geworden is en waarbij hij vraagt hoe op legale wijze naar buiten te komen.
Mijn statement gaat over 100 % wit geld ( 25.000 €) dat ik jaren geleden in eenmaal afhaalde en telkenjare vooraleer ons landje te verlaten terug op de bankrekening stort uit veiligheidsoverwegingen.
Het spijt me indien ik het draadje van de starter hierdoor verward heb.
Aangezien hij toch niet meer reageerde, dacht ik niet dat dit kwaad kon.
Lawines of andere calamiteiten zijn in ons geval -wat dit betreft- niet van belang omdat we op ons vakantie-adres hetzelfde schema, ook probleemloos, aanhouden.
Mijn statement gaat over 100 % wit geld ( 25.000 €) dat ik jaren geleden in eenmaal afhaalde en telkenjare vooraleer ons landje te verlaten terug op de bankrekening stort uit veiligheidsoverwegingen.
Het spijt me indien ik het draadje van de starter hierdoor verward heb.
Aangezien hij toch niet meer reageerde, dacht ik niet dat dit kwaad kon.
Lawines of andere calamiteiten zijn in ons geval -wat dit betreft- niet van belang omdat we op ons vakantie-adres hetzelfde schema, ook probleemloos, aanhouden.
Dus U zegt dat U telkenjare een afhaling en storting van die 25.000 euro uitvoerde.
Dan zie ik geen enkel probleem om die 25.000 euro terug te storten zonder dat U vervelende vragen zou krijgen.
Anders had U de vorige keren / jaren dat U die transacties deed daar ook wel een opmerking over gekregen.
Vraag me af waarom U deze vraag dan stelt op het forum daar U dit dan toch al meerdere jaren zo gedaan hebt??? zoals U zelf zegt.
Dan zie ik geen enkel probleem om die 25.000 euro terug te storten zonder dat U vervelende vragen zou krijgen.
Anders had U de vorige keren / jaren dat U die transacties deed daar ook wel een opmerking over gekregen.
Vraag me af waarom U deze vraag dan stelt op het forum daar U dit dan toch al meerdere jaren zo gedaan hebt??? zoals U zelf zegt.