Cash geld plaatsen
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Cash geld plaatsen
Avrammeir geeft juist aan geen problemen te hebben bij de bank. Dit is niet de ts. Hij stelde geen vraag maar gaf een antwoordludo schreef: ↑9 december 2018, 19:28 Dus U zegt dat U telkenjare een afhaling en storting van die 25.000 euro uitvoerde.
Dan zie ik geen enkel probleem om die 25.000 euro terug te storten zonder dat U vervelende vragen zou krijgen.
Anders had U de vorige keren / jaren dat U die transacties deed daar ook wel een opmerking over gekregen.
Vraag me af waarom U deze vraag dan stelt op het forum daar U dit dan toch al meerdere jaren zo gedaan hebt??? zoals U zelf zegt.
De bank moet verdachte transacties melden.
Wat verdachte transacties zijn is niet duidelijk omschreven.
Het is verschillend van mens tot mens.
Een marktkramer zal misschien vaker cash geld storten dan een bediende die op het gemeentehuis werkt.
Wat de triggers zijn die banken hanteren om verdachte transacties te detecteren wordt niet bekend gemaakt en zou best wel eens van bank tot bank kunnen verschillen.
Een marktkramer zal misschien vaker cash geld storten dan een bediende die op het gemeentehuis werkt.
Wat de triggers zijn die banken hanteren om verdachte transacties te detecteren wordt niet bekend gemaakt en zou best wel eens van bank tot bank kunnen verschillen.
haelewyn schreef: ↑9 december 2018, 20:17 De bank moet verdachte transacties melden.
dat is zo, verplicht geheim , en verschillend van klant tot klant en bovendien mag de bank de klant geen advies erover geven, plus de melding moet ook al gebeuren zonder dat de klant het mag weten.
SOMS LAAT men de klant een tijdje doen, en roept men die dan o phet matje, zodat die geen toeval kan inroepen
Eerste drie alinea's zijn correct.ludo schreef: ↑9 december 2018, 19:28 Dus U zegt dat U telkenjare een afhaling en storting van die 25.000 euro uitvoerde.
Dan zie ik geen enkel probleem om die 25.000 euro terug te storten zonder dat U vervelende vragen zou krijgen.
Anders had U de vorige keren / jaren dat U die transacties deed daar ook wel een opmerking over gekregen.
Vraag me af waarom U deze vraag dan stelt op het forum daar U dit dan toch al meerdere jaren zo gedaan hebt??? zoals U zelf zegt.
Laatste alinea: voor zover ik weet, stelde ik geen vragen.
Dat tijdje, Paul, loopt bij ons al > dan 10 jaar.
Ik vraag mij trouwens af waarom schrik hebben van cash?
En waarom mensen nodeloos beangstigen? Zo werk je -misschien ongewild?- mee aan het creeren van Brave New World situaties.
Daar pas ik voor!
Ik vraag mij trouwens af waarom schrik hebben van cash?
En waarom mensen nodeloos beangstigen? Zo werk je -misschien ongewild?- mee aan het creeren van Brave New World situaties.
Daar pas ik voor!
U hebt dus tien jaar geleden tussen de 59 en 100 buitengewone afhalingen gedaan op een paar maanden tijd.luc70 schreef: ↑8 december 2018, 21:38 Hallo,
Ik heb destijds tijdens de bankencrisis in 2008 mijn rekening leeggemaakt in cash geld en dit in een kluis geborgen.
Nu wil ik dit geld terug op een rekening plaatsen en dit geeft problemen dat ze geen grote sommen willen aanvaarden bij de banken
dit gaat over meer dan 50.000 euro die dus ruim 10 jaar weg geweest is.
de afhalingen zijn gebeurd in kleine stukjes van 500 tot 1000 euro
kan ik de herkomst daarmee bewijzen of is hier een oplossing voor ,eventueel met boete te betalen of tax
Dank bij voorbaat
Met de afschriften moet het duidelijk zijn dat het buitengewone afhalingen waren, ja toch?
Het is niet omdat je geld afhaald dat het zwart geld word.
Als je het geld nu terugstort komt het er dus op aan dat ze je geloven dat het wit geld is.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Als die van de bank op veilig wil spelen
-neemt die gewoon dat geld aan en zegt niks
-maar meldt het wel aan de wit-wascel
( en bankbediende is 'gedekt' )
-neemt die gewoon dat geld aan en zegt niks
-maar meldt het wel aan de wit-wascel
( en bankbediende is 'gedekt' )
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
+ 1
Tot zolang cash bestaat is het een handige SOV.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
-
Jiraisking
- Hero Member

- Contacteer:
Waarom schrik hebben van cash? Redelijk duidelijk lijkt mij. Som even de milieus op waar je 25k cash zou kunnen gebruiken en je hebt al snel door waarom elke normale bank hier een probleem van zou maken. Studies van europese centrale banken tonen aan dat briefjes van 200EUR en 500EUR nooit in omloop komen: ze worden ooit ergens afgehaald en komen erna nooit meer het bancaire circuit binnen. Raad is waarom? Drugsmaffie, prostitutie, terrorismegeld, je kan ze allemaal opsommen. Want voor 25.000EUR gaat een normale mens niet gaan eten of is er geen enkele autogarage die dit cash gaat aanvaarden.
probleem is dat het biljetten van 500 zijn en dus niet zo geschikt voor gewone uitgaven
deze omwisselen zou ook al goed zijn maar de banken willen dit ook niet doen
-
Jiraisking
- Hero Member

- Contacteer:
men heeft die eens uit roulatie proberen te halen die coupures van 500 euro, grote paniek bij een gedeelte van de bevolking
schrik voor een soort operatie Gutt
[quote=luc70 post_id=376418 time=1544469774 user_id=40240]
probleem is dat het biljetten van 500 zijn en dus niet zo geschikt voor gewone uitgaven
[/quote.]
In grootwarenhuizen hebben ze toch automatische kassas. Bij verbouwingen edm...
[/quote.]
In grootwarenhuizen hebben ze toch automatische kassas. Bij verbouwingen edm...
de vraag is of die automatische kassa"s biljetten van 500 euro aannemen ?
OF ZE kunnen dat uitschakelen
OF ZE kunnen dat uitschakelen
De truk bestaat erin echt geld af te halen, en vals geld terug op de rekening te plaatsen. Of heb ik dat mis voor? 
Any man whose errors take ten years to correct is quite a man.
Rookie investor
Rookie investor