CGG Veritas
TIP
Re: CGG Veritas
Kopen?Dvdend schreef:En CGG voorlopig +4%...
Blijkbaar is de 10.90 - 11.10 een bodem.
Zeus, ik heb alvast een eerste positie ingenomen.
Eerste stap is stijgen tot +/- 12 à 13€.
Eerste stap is stijgen tot +/- 12 à 13€.
Shorters hebben CGG Veritas in het vizier genomen!
Ik denk dat Fugro de beste optie is.
Intussen is CGG aan een serieuze opwaartse beweging bezig.
Als ik mij niet vergis zijn de resultaten voor Q1 op 7 mei.
Blijkbaar hebben velen er een goed oog in, toch als je het aandeel bekijkt
Als ik mij niet vergis zijn de resultaten voor Q1 op 7 mei.
Blijkbaar hebben velen er een goed oog in, toch als je het aandeel bekijkt

Vandaag cijfers Q1 voor 2014.
CGG heeft alweer een stevige dreun gekregen. -10.6%.
De cijfers lagen in de lijn der verwachtingen, maar het publiek straft dit zwaar af.
De hele sector zit in een moeilijke periode.
Tijdje geleden gaf Goldman Sachs nog een koersverlaging tot rond 8.8€.
CGG heeft alweer een stevige dreun gekregen. -10.6%.
De cijfers lagen in de lijn der verwachtingen, maar het publiek straft dit zwaar af.
De hele sector zit in een moeilijke periode.
Tijdje geleden gaf Goldman Sachs nog een koersverlaging tot rond 8.8€.
't Wilt maar niet beteren voor CGG. Daling duurt voort.
De Belegger en zijn volgers heeft zichzelf serieus in de wieken geschoten.
Gelukkig heb ik er geen.
De Belegger en zijn volgers heeft zichzelf serieus in de wieken geschoten.
Gelukkig heb ik er geen.
Ja, een miskoop van mij. Voorlopig toch, ik geloof er nog in op langetermijn. Maar ik zal veel geduld moeten uitoefenen vrees ik.
Maarten, momenteel misschien wel een miskoop, maar op middellange termijn komt dit wel goed.
CGG is nu éénmaal een extreem volatiel aandeel.
Het kan heel hard omhoog als omlaag gaan.
We zullen zien of dit een technische correctie was of dat we het "dieptepunt" nu zowat gehad hebben.
Ze gaan bij mij de deur uit aan 14€, dus heb nog effe tijd
CGG is nu éénmaal een extreem volatiel aandeel.
Het kan heel hard omhoog als omlaag gaan.
We zullen zien of dit een technische correctie was of dat we het "dieptepunt" nu zowat gehad hebben.
Ze gaan bij mij de deur uit aan 14€, dus heb nog effe tijd

idd. zeer volatiel aandeel.
Eeeeen terug naar af door nieuwe waarschuwing van sectorgenoot Fugro
CGG -7%
http://www.tijd.be/beurzen/CGG.360115896" onclick="window.open(this.href);return false;
Fugro -18%
http://www.tijd.be/beurzen/Fugro.11859" onclick="window.open(this.href);return false;
CGG -7%
http://www.tijd.be/beurzen/CGG.360115896" onclick="window.open(this.href);return false;
Fugro -18%
http://www.tijd.be/beurzen/Fugro.11859" onclick="window.open(this.href);return false;
CGG blijft maar (fors) zakken. Vandaag -3% tot +/- 7,40 euro. Aanleiding allicht de slechtste resultaten bij Grontmij.
CGG zit in de voorbeeldportefeuille van De Belegger. Hebben hun eerste positie gekocht aan de 14 euro en daarna aan +/- 10 euro wat bijgekocht.
Zelf heb ik geen positie in CGG, maar volg sinds de opname van De Belegger in hun voorbeeldportefeuille nu wel het reilen en zeilen van CGG.
Het bewijst andermaal dat beleggen niet gemakkelijk is.
CGG zit in de voorbeeldportefeuille van De Belegger. Hebben hun eerste positie gekocht aan de 14 euro en daarna aan +/- 10 euro wat bijgekocht.
Zelf heb ik geen positie in CGG, maar volg sinds de opname van De Belegger in hun voorbeeldportefeuille nu wel het reilen en zeilen van CGG.
Het bewijst andermaal dat beleggen niet gemakkelijk is.
Idd Piper, maar ook hier hebben de shorters een groot aandeel in de enorme daling.
De resultaten zijn blijkbaar nog wat slechter dan voorzien en de malaise in de sector blijft voortduren.
De zure appel is blijkbaar nog niet helemaal opgegeten en het is uitkijken naar 2016.
Vanaf dan zouden de "regenbuien" plaats moeten maken voor meer zonneschijn
De resultaten zijn blijkbaar nog wat slechter dan voorzien en de malaise in de sector blijft voortduren.
De zure appel is blijkbaar nog niet helemaal opgegeten en het is uitkijken naar 2016.
Vanaf dan zouden de "regenbuien" plaats moeten maken voor meer zonneschijn

Dvdend, ik weet niet of shorters (massaal) ook op CGG zitten. Waar vindt u dat?
De Ceo van CGG vraagt in elk geval de aandeelhouders om geduld te hebben tot 2016. Ook bij ArcelorMittal e.a. zullen aandeelhouders geduld moeten koesteren.
Als aandeelhouder ArcelorMittal heb ik in elk geval geduld zat, maar heden ten dage kijken de grote jongens en zelfs ook de kleine aandeelhouders enkel naar het kt-plaatje.
Wat mij betreft is beleggen in aandelen echter iets voor de lange termijn.
De Ceo van CGG vraagt in elk geval de aandeelhouders om geduld te hebben tot 2016. Ook bij ArcelorMittal e.a. zullen aandeelhouders geduld moeten koesteren.
Als aandeelhouder ArcelorMittal heb ik in elk geval geduld zat, maar heden ten dage kijken de grote jongens en zelfs ook de kleine aandeelhouders enkel naar het kt-plaatje.
Wat mij betreft is beleggen in aandelen echter iets voor de lange termijn.
Idem SBM Offshore.