Compagnie Bois Sauvage
TIP
Re: Compagnie Bois Sauvage
Toen Compagnie Bois Sauvage een minnelijke schikking aanging rekende ze de beurswinst als bewijs van hun fraude. Gaan ze de beurswinst naar aanleiding van hun Recitel-participatie nu ook als fraude aanzien ?
- de zwerte maan
- Newbie

- Contacteer:
Bois Sauvage is niets meer dan een zaak die beschikt over een batterij top advocaten waar de staat geen vat op heeft en de laatste heeft voor een beetje geld gekozen anders was het toch niets en vergeet vooral niet: de ongeschreven wet: ons kent ons!!!!!! 
-
anonymous6
Juist ja. Geeft blijkt van veel inzicht in de zaak.
CBS doet wel een aantal investeringen waar "jan met de pet" van meegeniet.
Ik toch alleszins.
Getekend;
een tevreden aandeelhouder.
CBS doet wel een aantal investeringen waar "jan met de pet" van meegeniet.
Ik toch alleszins.
Getekend;
een tevreden aandeelhouder.
De impact van Recticel is lang niet zo groot als stijging nu.Stier schreef:Toen Compagnie Bois Sauvage een minnelijke schikking aanging rekende ze de beurswinst als bewijs van hun fraude. Gaan ze de beurswinst naar aanleiding van hun Recitel-participatie nu ook als fraude aanzien ?
- disterminator
- Hero Member

- Contacteer:
Juist, de impact van recticel is nog geen 2.5 euro per aandeel; de stijging is bijna dubbel zoveel.
Impact van €2,5 op de intrinsieke waarde en niet de koers, neem ik aan.
Goed nieuws over recticel verhoogt ook de verkoopbaarheid van die aandelen door BS. Helpt ook om BS van de beurs te halen.
Bois Sauavage is vandaag gestegen en Recitel gedaald. Heeft iemand hier een verklaring voor ?
Waarom zou het ene verband houden met het andere?
-
anonymous9
BS heeft misschien, héél misschien, nog een heleboel andere assets dan hun mini-belang in Recticel?Stier schreef:Bois Sauavage is vandaag gestegen en Recitel gedaald. Heeft iemand hier een verklaring voor ?
Ik denk dat de speculatie op een beursexit nu de bovenhand haalt op een reactie van de stijging van Recticel.Stier schreef:Bois Sauavage is vandaag gestegen en Recitel gedaald. Heeft iemand hier een verklaring voor ?
Gisteren was er namelijk bijna geen beursreactie op de stijging van Recticel.
Vrijdag aanstaande is er de definitieve uitspraak over de minnelijke schikking.
Speculanten hopen duidelijk op een belangrijke mededeling na de uitspraak (in navolging van Henex ? ) ....
Voilà, het is van dat.Piper schreef:ronnie schreef:Is er bij deze intrinsieke waarde rekening gehouden met de Fortis claim, deze zou kunnen oplopen tot 29.74 EUR / aandeel.
De soep zal mijn inziens nooit zo heet geëten worden als ze wordt opgediend.
In elk geval zal het een goede zaak zijn dat ze claim van de baan is, want dan is de onzekerheid weg en beurzen houden nu eenmaal niet van onzekerheid.
Bois Sauvage vind ik persoonlijk één van de beste holdings die mijn inziens vroeg of laat van de beurs zal verdwijnen.
De Belegger voorziet een koersdoel van 215.
Sinds de dading staan we -/+ 15% hoger.
Altijd gezegd en geschreven dat dit een aandeel voor de geduldige belegger was.
Altijd gezegd en geschreven dat dit een aandeel voor de geduldige belegger was.
Bois Sauvage momenteel +2,74%.
Sinds de dading één van de beter presterende aandelen uit mijn aandelenportefeuille.
Sinds de dading één van de beter presterende aandelen uit mijn aandelenportefeuille.