credit europe 0.25 + 1.75
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: credit europe 0.25 + 1.75
Ik ben daar klant. Alles is gratis. Internet-bankieren is zéér sumier, maar werkt wel. Bepaalde onvolkomendheden dien je er wel bij te nemen. Bij mij werd de verkeerde rentevoet bij mijn spaarrekening vermeld, via een brief is de juiste rente-voet wel bevestigd. De rentevoet online aanpassen was voor CE computer-technisch onmogelijkCampzie schreef: Ik ben aan het nadenken om ook bij Credit Europe een spaarrekening te openen.
Is daar ook alles gratis? (internetbankieren, afschriften, beheer, opening,...)
Zijn degene die er klant zijn of geweest tevreden?
Goede service?

In januari 2008 een rekening geopend. Nog steeds geen pincode ontvangen. Mijn rekening natuurlijk nooit (kunnen) gebruiken, dus is ondertussen al lang geblokeerd, zeggen ze. Ze hebben dan maar de documenten doorgemaild om de rekening af te sluiten. In plaats van eindelijk eens een pincode op te sturen. Service é.
Bij mij werkt CE wel goed. Ik heb maar een vrees: wordt het geen tweede Kaupthing? Hoe betrouwbaar zijn ze. Ik heb er niet meer zo veel geld, maar ze bieden wel fantastische voorwaarden. Maar ik ben niet meer zeker van de betrwoubaarhied 

Ik las van een ander forummember hier dat hij al meer dan 10 jaar klant is bij Credit Europe. Dat is alvast heel wat langer dan Kaupthings belofte 'een langetermijnrelatie met onze klanten' op te bouwen die in de praktijk nog geen jaar heeft geduurd.
Pecunia non olet
'Gewoon bellen' is toch wel een rekbaar begrip bij CE. Klantvriendelijkheid is bij hen ver zoek. Je moet eens ter plaatse gaan, waar ze nu zitten, op de eerste verdieping boven Ethias. Ik krijg daar nooit een goed gevoel. Je komt daar binnen in een lege inkomruimte bij een onthaalmedewerkster. Niets geeft het gevoel dat je een bank binnenstapt en je krijgt het gevoel dat je niet meer mag zien. Die dame, de zogenaamde klantendienst zoals je denkt en instaat voor de telefoonbeantwoording, weet weinig en verder dan het onthaal geraak je ook niet. In het beste geval wordt er iemand 'van achteren' geroepen die dan even tot vooraan aan het onthaal komt. Daar kan je dan je verhaal aan kwijt, beiden staande aan de toog. Als er een document dient ingevuld te worden kan je dat evengoed al staande doen aan die balie bij de onthaalmedewerkster. Tja... ieder zijn gedachte daarover, maar ik vind het ver van professioneel.Ezeltje Strekje schreef: Ik had hetzelfde voor. Gewoon bellen naar hun klantendienst en dan delen ze je de rest wel mee, na controle van je identiteit.
Laatst gewijzigd door Cisse op 14 december 2008, 23:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Aan al diegenen die blijkbaar de Kauphting-saga nog niet beu zijn: veel succes bij CE!!
Vanwaar die plotse opstoot van twijfel over CE-bank ? Zijn er aanwijzingen dat deze bank ook in moeilijkheden zit/komt ? Waarop is dit gebaseerd ? Ben al jaren klant en - hoewel de communicatie misschien geen schoonheidsprijs verdient - nog geen problemen ondervonden.
Ik vermoed dat die opstoot kwam nadat bekendgeraakt was dat CE een lening van 250.000.000 $ moest betalen vorige donderdag. En dit in combinatie met de intrestvoet die ze geven op een termijnrekening. Als je dan ook nog eens bekijkt wat er met K gebeurd is, dan komen de geruchten zeker? 

vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Wil je eens dat artikel linken? Ik heb daar nergens iets van vernomen, maar ben ten zeerste geïnteresseerd! DankVaganzza schreef: Ik vermoed dat die opstoot kwam nadat bekendgeraakt was dat CE een lening van 250.000.000 $ moest betalen vorige donderdag. En dit in combinatie met de intrestvoet die ze geven op een termijnrekening. Als je dan ook nog eens bekijkt wat er met K gebeurd is, dan komen de geruchten zeker?![]()
Tot het bedrag gegarandeerd door het garantiefonds loop je geen enkel risico , zeker in Nederland niet. CE Europe heeft ook goede cijfers voor 2008 :
geen reclame aub
geen reclame aub
Ik was ook in het geval dat ze technisch geen 4.25% + 1.75% konden tonen. Toen ook een brief ter bevestiging gekregen. Nu toevallig ontdekt dat er wel degelijk 4.25% + 1.75% staat.Tux schreef:Het juist weergeven van de rente is om welke reden dan ook voor CE een moeilijke opdracht. In mijn geval staat daar 4.25% + 0.50%, terwijl ik via een bevestigingsbrief weet dat ik 4.25% + 1.75% heb.spicyalan schreef: Bij de productinformatie van deze rekening zie ik "basisrente: 0.25, aangroeipremie: 1.75" ipv basisrente 4.25. Heeft er nog iemand dit probleem? Is het een bug in de online applicatie,
Niets om je echt ongerust over te maken, maar het is wel goed dat je contact met CE hebt opgenomen zodat ze kunnen bevestingen dat het om "software-probleem" gaat.
Vanaf 1 januari wordt de rente 4.25% + 1.75%. Wordt CE dan plotseling wel als betrouwbaar beschouwd ? Of wordt dan bvb een BMPB plotseling een risicovolle bank ?