DB E-Fidelity Account
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: DB E-Fidelity Account
Inderdaad de DB moet duidelijker communiceren.Hun uitleg nu slaat eigenlijk nergens op. Het is nogal evident dat bij nieuwe klanten de eerste storting van een andere bank moet komen !!Peet schreef:alvast bedankt voor deze verduidelijking, vond één en ander ook helemaal onlogisch maar bij DB weet je maar nooit en duidelijkheid is nooit hun sterkste punt geweest
idd, zo ver had ik nog niet nagedacht, al goed dat we in hoofde van onze Webmaster ook op dit forum een verduidelijker hebben, hij is nog wel niet zo bekend als BDW maar wie weetevita schreef:Inderdaad de DB moet duidelijker communiceren.Hun uitleg nu slaat eigenlijk nergens op. Het is nogal evident dat bij nieuwe klanten de eerste storting van een andere bank moet komen !!Peet schreef:alvast bedankt voor deze verduidelijking, vond één en ander ook helemaal onlogisch maar bij DB weet je maar nooit en duidelijkheid is nooit hun sterkste punt geweest
-
spaarder9999
- Newbie

- Contacteer:
Darts schreef:Neen, u hoeft zich geen zorgen te maken. Bij mij werd de rente van de E-saving rekening op de Fidelity geplaatst omdat ik de E-saving rekening heb afgesloten. Men heeft dus precies gedaan wat ik wou.spaarder9999 schreef:Ik heb op 14/12 een bedrag gestort op de DB E-fidelity en daar ook nog geen rente op gekregen wat volgens mij toch zou moeten voor de periode van 14/12 tot 31/12. Ik heb ook mijn DB E-saving account gecheckt en daar is enkel de rente van de E-saving opgekomen. Moet ik mij zorgen maken omdat ze bij u gezegd hebben dat jouw rente van de E-fidelity op de E-saving staat? Of is hun uitleg totaal verkeerd?
De rente van voor de periode 2010 op de Fidelity rekening laat wat op zich wachten, vermoedelijk omdat deze rekening nog maar gelanceerd is op 6/12/2011. Dus voor alle duidelijkheid, deze rente had ik bij de laatste check van de rekening ook nog niet gekregen. Ik heb er wel vertrouwen in dat deze rente binnenkort erop zal staan met valuta 01 jan.
Iemand ondertussen al zijn rente gekregen op de DB e-fidelity account? Ik allesinds niet voor de periode dat het geld erop stond in december. Nog mensen met deze bemerking? Het is nu toch ondertussen al een maand geleden é...
Bij mij werd het vorige week gestort, met valuta 1/1
in het kantoor werd mij gezegd dat het eind januari gestort wordt met valuta 1/1/11/
Staat nog niet op mijn rekening
bij mij vorige week ook gestort met valuta datum 1 januari
Staat er nu ook opcooldave schreef:in het kantoor werd mij gezegd dat het eind januari gestort wordt met valuta 1/1/11/
Had een vraag over de getrouwheidspremie op de DB fidelity account.
Is die 1.5% het ganse jaar geldig of kan die nog zakken?
Politicians and diapers have one thing in common, they both should be changed regularly and for the same reason!
Dat kan natuurlijk zakken, maar als je je geld nu stort maakt dat niets uit. Eens je je geld stort wordt de getrouwheidspremie van dat moment vastgeklikt voor 1 jaar. Een renteverlaging de dag nadien maakt dus niets uit, je behoudt sowieso een jaar lang de getrouwheidspremie van 1,5%.morse schreef:Had een vraag over de getrouwheidspremie op de DB fidelity account.
DB geven op dit moment
1,2 en 1,5 %
Heb totaal geen ervaring, maar wil wel eens weten of het gemakkelijk gaat om je geld indien je wil vertrekken naar een andere bank, of ze niet moeilijk doen?
Nog een punt wat zijn de kosten daar, moet men ook giro enz openen?
Als ik het goed begrijp kan je beter kiezen voor hoge getrouwheid? Dan voor hog basis?
Nadeel je moet 1 jaar zeker laten staan!
tips
Thanks
Jempi25
1,2 en 1,5 %
Heb totaal geen ervaring, maar wil wel eens weten of het gemakkelijk gaat om je geld indien je wil vertrekken naar een andere bank, of ze niet moeilijk doen?
Als ik het goed begrijp kan je beter kiezen voor hoge getrouwheid? Dan voor hog basis?
tips
Thanks
Jempi25
Het principe geldt nog steeds:jempi25 schreef:DB geven op dit moment
1,2 en 1,5 %
tips![]()
Thanks
Jempi25
Laat je je geld langer dan 1 jaar staan -> getrouwheidsspaarrekening
Laat je je geld minder lang dan 1 jaar staan -> gewone spaarrekening