Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening
     
      Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Sparen Spaarrekeningen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

DB - - > kosten

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
103 berichten
  • Pagina 4 van 7
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Volgende
TIP
Gebruik onze tools spaarrentes vergelijken - Simulatie van uw rendement - Vergelijk kredietwaardigheid
Sisse

Re: DB --> kosten

  • Citeer

Bericht door Sisse » 18 januari 2009, 22:36

Een goede les voor jou : als een bank je berooft, ga er weg, van de éérste maal. Je kan nog honderd keer bellen. Trouwens dit scenario staat je te wachten bij àlle grootbanken.  Bevolkt met dikke nekken en universitairen die het proberen te maken, op de kap van simpel volk, in analogie met onze politiekers. Stamp ze buiten!
Omhoog

mpeeters007
Sr. Member
Sr. Member
Berichten: 263
Lid geworden op: 14 nov 2008

Re: DB --> kosten

  • Citeer

Bericht door mpeeters007 » 19 januari 2009, 09:22

Maar waar moet je naartoe: ok ik kan weggaan bij DB maar ook met andere banken zijn er regelmatig problemen. Moet ik dan mijn geld in een sok gaan steken en onder mijn matras verbergen?  ???  ???
Of misschien best gewoon alles opleven?  Dan heb je er tenminste nog iets aan gehad.  ;D ;D
Omhoog

Gebruikersavatar
yezzer
Full Member
Full Member
Berichten: 111
Lid geworden op: 06 apr 2008
Contacteer:
Contacteer yezzer
Verstuur privébericht

Re: DB --> kosten

  • Citeer

Bericht door yezzer » 19 januari 2009, 10:03

paul schreef: Zelfs bij mensen die in 2007 gevraagd en bekomen hebben om de verzendingsfrekwentie op een gratis frekwentie te zetten, hebben meestal plots eind
2008 wat kosten aan hun been.

Eigenlijk zouden wij misschien eens op  een afgesproken moment gelijktijdig hun mailbokske met klachten daarover bestormen. Dan zullen ze misschien in de toekomst wel 2 keer nadenken voor ze ons zoiets nog eens lappen.
Eveneens de ten onrechte ingehouden kosten terugvragen, en melding maken om dit aan de ombudsdienst der banken te melden als ze geen gunstig gevolg aan de vraag geven.


Voor Fortis zouden wij misschien eens iets gelijkaardigs kunnen doen, daar zijn mensen die blijkbaar geen kosten meer op hun zichtrekening moeten betalen als ze dreigen om naar de concurrentie over te stappen.
Als je dergelijke vraag alleen aan Fortis stelt, dan doen ze misschien of ze het in Keulen horen donderen, maar als die vragen in massa binnenkrijgen zullen ze misschien makkelijker toegeven, uit vrees dat iedereen met zijn geld bij fortis gaat lopen.
al goed en wel om te zeggen als een bank je 'berooft' om de boel te laten schieten en gewoonweg op te stappen (uiteindelijk is dat ook mijn motto hoor), maar...
in de praktijk heb ik dat ook al toegepast met Fortis eind 2007, maar dan begin je maar eigenhandig (want een zogenaamde automatische "bankverhuis" staat m.i. nog helemaal niet op poten) al de nodige regelingen zelf te treffen ivm o.a. verzetten van je domiciliëringen, bestendige opdrachten en vooral...al de instanties ervan verwittigen die geld op uw rek. overmaken om uw nieuw nummer voortaan te gaan gebruiken.
en dan stel je mogelijks na 'n tijd opnieuw vast bij die ander bank dat je ook prijs hebt...leuk is anders natuurlijk.
desalniettemin heb ik daaruit al geleerd dat je best de eerste maanden nog even wacht hoe het verloopt (maw even de kat uit de boom kijken) en nog niet direct van wal steekt met het invoeren van veel domiciliëringen (ook al is dat gemakkelijk etc..), want als je daar terug weg wilt, dan is dat toch al een stap die je meteen kunt overslaan.
moraal: banken zijn effectief zeker en vast geen liefdadigheidsinstellingen, en blijkt vooral dat "voor wat, hoort wat" meestal hun motto is, en dat enkel de zon nog 'voor niets' opgaat...
desalniettemin kun je ze toch wel "een lesje leren" door de actie te ondernemen die je voor jezelf het beste acht, en enkel nog te profiteren van de gratis diensten en service die ze geven, en de rest zo te laten en daarvoor bij anderen aan te kloppen... dat noemt men dus "bankshoppen" nietwaar
zoiets leer je wel hoor! gewoon enkele keren met uwe kop tegen de muur gekwakt worden en er de spreekwoordelijke ezel en de steen bij halen!
Dat went vlug.
In de praktijk komt het erop neer dat je klant bent of wordt bij 'n aantal instellingen, en van elk het beste/of de beste voorwaarden eruit pikt, en te profiteren van wat je gratis krijgt! dit forum is daartoe een zeer goede leidraad!
uiteraard is de reactie van Paul ook ten zeerste gepast: collectief een signaal geven door bvb mails te sturen (deed ik al) en niet bij de pakken te blijven zitten: op tijd en stond de nodige actie voeren, m.a.w. laten weten wat op je lever ligt, en in uw mail bvb gaan refereren naar links van threads die daarover her en der gevoerd worden, zodat ze alvast kunnen meelezen dat je niet de enige bent! Een bank kan haar bereikte groei evenzeer langzaam maar zeker zien wegkwijnen als mensen elkaar goed op de hoogte houden: mond aan mond reclame (of via de moderne electronische manier zoals hier) is immers nog steeds de beste!!
SUC6
ps: lees ook maar eens de andere threads dienaangaande, je zult zeker wijzer worden!
Laatst gewijzigd door yezzer op 19 januari 2009, 10:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Omhoog

Gebruikersavatar
paul
VIP member
VIP member
Berichten: 9670
Lid geworden op: 01 jun 2007
Locatie: kotsijde
Contacteer:
Contacteer paul
Verstuur privébericht

Re: DB --> kosten

  • Citeer

Bericht door paul » 19 januari 2009, 20:54

Gisteren had er iemand op spaargids geschreven dat hij naar het plaatselijk kantoor van DB had gebeld en daar een “vriendelijke” medewerker aan de lijn kreeg die zich “dagelijks met miljoenen euro bezighield, en geen tijd had om zich met een tiental euro onterecht aangerekende kosten bezig te houden.
Dergelijke bank zou eigenlijk eens goed op haar plaats moeten gezet worden, en omdat DB waarschijnlijk een beperkt aantal klachten hen toch niet kan schelen.
Als wij de bank konden overtuigen, dat wij ook voor een tiental euro diefstal van onze centen ook naar de concurrentie gaan overschakelen , en vooral als ze beseffen dat het over veel klanten gaat, zullen ze misschien met ons wat rekening houden.
Ik heb effen voor DB een klachtenbriefje ontworpen, dat wij misschien eens op een min of meer gelijktijdig af te spreken moment naar hun klachtendienst ( klantendienst) zouden mailen.


deutschebank.clientendienst@db.com

Mevrouw, mijnheer,

Tot mijn grote verbazing stel ik vast dat op mijn rekening xxx-xxxxxxx-xx plots onafgesproken verzendingskosten worden aangerekend.

In het jaar 2007 heb ik van u bekomen dat de verzendingsfrekwentie zo werd vastgelegd, dat er geen onkosten werden aangerekend.

Gelieve deze onterecht aangerekende onkosten onmiddellijk terug te storten, en ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer zal gebeuren.
Indien er niet dringend een gunstig gevolg aan mijn vraag wordt gegeven, dan schakel ik onmiddellijk naar een andere bank over. Er zijn banken genoeg die ook gratis werken.

Eveneens zal ik bij een ongunstig gevolg  een klacht bij de Ombudsdienst voor de Financiële Sector  indienen.

Met dank en achting,


x
Omhoog

Campzie
Hero Member
Hero Member
Berichten: 586
Lid geworden op: 30 okt 2008
Contacteer:
Contacteer Campzie
Verstuur privébericht

Re: DB --> kosten

  • Citeer

Bericht door Campzie » 19 januari 2009, 21:45

Mooie brief Paul.
Als ik 1 cent moet betalen stuur deze e-mail direct naar hun klantendienst.
Het gaat om het principe.
Omhoog

Gebruikersavatar
yezzer
Full Member
Full Member
Berichten: 111
Lid geworden op: 06 apr 2008
Contacteer:
Contacteer yezzer
Verstuur privébericht

Re: DB --> kosten

  • Citeer

Bericht door yezzer » 20 januari 2009, 10:08

paul schreef:
Ik heb effen voor DB een klachtenbriefje ontworpen, dat wij misschien eens op een min of meer gelijktijdig af te spreken moment naar hun klachtendienst ( klantendienst) zouden mailen.


deutschebank.clientendienst@db.com


prima ontwerp Paul
mijn mail is al een tijdje verstuurd naar het persoonlijk mail adres van hun president (Yves Delacollette), en ik kreeg van hun hoofd vd clientendienst een antwoord (*) vanwege hun volgend mailadres:

clienten.dienst@db.com

Valérie Vandervelde
Deutsche Bank NV
Head of Cliëntendienst - Bemiddeling

m.a.w.: aan degene die ook zinnens zijn om te mailen, gebruik alvast beide mailadressen zou ik zeggen!

(*) dat antwoord bestond erin om mij (vandaag reeds 7 dagen geleden) gewoon te melden dat ze verwijzen naar mijn mail en mij bevestigen dat ze 'zo spoedig mogelijk' hierop een antwoord zouden geven...
Laatst gewijzigd door yezzer op 20 januari 2009, 10:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Omhoog

Gebruikersavatar
paul
VIP member
VIP member
Berichten: 9670
Lid geworden op: 01 jun 2007
Locatie: kotsijde
Contacteer:
Contacteer paul
Verstuur privébericht

Re: DB --> kosten

  • Citeer

Bericht door paul » 20 januari 2009, 13:10

@ yezzer, heb jij soms het mailadres nog van hun "president".
Ik kreeg vanmorgen een berichtje van DB om hen terug op te bellen ( kwestie van geen enkel bewijs achter te laten zeker ). Ik ga hen zeker niet opbellen.

dank bij voorbaat
Omhoog

elewout
Full Member
Full Member
Berichten: 149
Lid geworden op: 28 jun 2007
Contacteer:
Contacteer elewout
Verstuur privébericht

Re: DB --> kosten

  • Citeer

Bericht door elewout » 20 januari 2009, 13:38

Heb ik ook al een paar keer meegemaakt met DB . Je stelt een concrete vraag met een mail waarop enkel met ja of neen kan worden geantwoord.
Dan krijg je als antwoord een mail met de melding dat ze je niet konden bereiken en met de vraag om terug te telefoneren naar hun klantendienst.
Ik heb ook de indruk dat ze liefst zo weinig mogelijk schriftelijk bevestigen . 
Omhoog

Gebruikersavatar
yezzer
Full Member
Full Member
Berichten: 111
Lid geworden op: 06 apr 2008
Contacteer:
Contacteer yezzer
Verstuur privébericht

Re: DB --> kosten

  • Citeer

Bericht door yezzer » 21 januari 2009, 07:55

paul schreef: @ yezzer, heb jij soms het mailadres nog van hun "president".
Ik kreeg vanmorgen een berichtje van DB om hen terug op te bellen ( kwestie van geen enkel bewijs achter te laten zeker ). Ik ga hen zeker niet opbellen.

dank bij voorbaat
zeker Paul: ik stuur u hiervoor een persoonlijk bericht, aangezien dat een persoonlijk mailadres van iemand is, en niet globaal wordt gebruikt.
langs de andere kant heeft Dhr. Yves Delacollette (hun president) zijn mail adres dan wél in een van zijn brieven aan de klanten eens vermeld.
maar zoals je ook wel weet kan je uw mail adres forwarden, dus ik weet echt niet of hij persoonlijk zelf de mail leest - ik hoop van wel natuurlijk!
kwaad kan het zeker niet om hem ook eens te mailen!
mensen die het ook willen gebruiken moeten maar een pm naar mij doen, dan geef ik het wel.
groetjes
Omhoog

frank
Sr. Member
Sr. Member
Berichten: 459
Lid geworden op: 23 jun 2007
Contacteer:
Contacteer frank
Verstuur privébericht

Re: DB --> kosten

  • Citeer

Bericht door frank » 21 januari 2009, 18:08

Ik heb nu toch een antwoord gekregen na een week op mijn klacht, en heb de kosten retroactief teruggekregen!!!  :)
Omhoog

Gebruikersavatar
paul
VIP member
VIP member
Berichten: 9670
Lid geworden op: 01 jun 2007
Locatie: kotsijde
Contacteer:
Contacteer paul
Verstuur privébericht

Re: DB --> kosten

  • Citeer

Bericht door paul » 22 januari 2009, 19:20

Ik heb ook een mailtje van DB gekregen, ze gaan alle onterecht aangerekende kosten terugbetalen.

Eventueel kan je best in je berichtje zetten, dat je absoluut niet telefonische door DB wenst gecontacteerd te worden over die onterecht aangerekende kosten.
Mij hebben ze probeerd  daarover telefonisch te contacteren, en heb hen als reactie daarop eens een gepeperd berichtje gestuurd.

Nu ga ik enkele berichtjes sturen voor mijn familieleden naar DB over die onterechte onkosten.
Omhoog

frank
Sr. Member
Sr. Member
Berichten: 459
Lid geworden op: 23 jun 2007
Contacteer:
Contacteer frank
Verstuur privébericht

Re: DB --> kosten

  • Citeer

Bericht door frank » 23 januari 2009, 01:58

paul schreef: Ik heb ook een mailtje van DB gekregen, ze gaan alle onterecht aangerekende kosten terugbetalen.

Eventueel kan je best in je berichtje zetten, dat je absoluut niet telefonische door DB wenst gecontacteerd te worden over die onterecht aangerekende kosten.
Mij hebben ze probeerd  daarover telefonisch te contacteren, en heb hen als reactie daarop eens een gepeperd berichtje gestuurd.

Nu ga ik enkele berichtjes sturen voor mijn familieleden naar DB over die onterechte onkosten.
Geen probleem voor mij. Ze hebben nog mijn oud telefoonnummer dat niet meer in gebruik is :)
Omhoog

Gebruikersavatar
paul
VIP member
VIP member
Berichten: 9670
Lid geworden op: 01 jun 2007
Locatie: kotsijde
Contacteer:
Contacteer paul
Verstuur privébericht

Re: DB --> kosten

  • Citeer

Bericht door paul » 23 januari 2009, 06:51

frank schreef:
paul schreef: Ik heb ook een mailtje van DB gekregen, ze gaan alle onterecht aangerekende kosten terugbetalen.

Eventueel kan je best in je berichtje zetten, dat je absoluut niet telefonische door DB wenst gecontacteerd te worden over die onterecht aangerekende kosten.
Mij hebben ze probeerd  daarover telefonisch te contacteren, en heb hen als reactie daarop eens een gepeperd berichtje gestuurd.

Nu ga ik enkele berichtjes sturen voor mijn familieleden naar DB over die onterechte onkosten.
Geen probleem voor mij. Ze hebben nog mijn oud telefoonnummer dat niet meer in gebruik is :)
Ik heb op spaargids al gelezen dat er slimmeriken zijn die een faxnummer ipv telefoonnummer vermelden,zodat DB het zelf wel beu wordt om te telefoneren
Omhoog

Gebruikersavatar
Roeland
Hero Member
Hero Member
Berichten: 519
Lid geworden op: 14 jun 2008
Locatie: Vlaanderen
Contacteer:
Contacteer Roeland
Verstuur privébericht

Re: DB --> kosten

  • Citeer

Bericht door Roeland » 23 januari 2009, 15:26

paul schreef:
frank schreef:

Geen probleem voor mij. Ze hebben nog mijn oud telefoonnummer dat niet meer in gebruik is :)
Ik heb op spaargids al gelezen dat er slimmeriken zijn die een faxnummer ipv telefoonnummer vermelden,zodat DB het zelf wel beu wordt om te telefoneren
dat was ik  :)
Waiting for the financial meltdown...
Omhoog

Gebruikersavatar
guest2803
Hero Member
Hero Member
Berichten: 538
Lid geworden op: 19 jan 2008
Contacteer:
Contacteer guest2803
Verstuur privébericht

Re: DB --> kosten

  • Citeer

Bericht door guest2803 » 23 januari 2009, 16:48

Wat ik eigenlijk niet goed snap

Bij het openen van een DB-m@x pakket in 2008 (of enkel een onderdeel daarvan) wordt gevraagd of je een printer hebt. Ik veronderstel dat dat dient om iets af te drukken ... maar die uittreksels zijn online niet beschikbaar.

Vervolgens worden in eerste instantie de rekeninguittreksels van zowel de zicht- als spaarrekening(en) 3-maandelijks gratis opgestuurd ... en het jaar erna op 01/01 portkosten aangerekend (in mijn geval enkel op 1 van de 2 gebruikte Intensiv Plus rekeningen - versta daar nu iets van  ???)

Bovendien - misschien nav de spaargids-klachtenmails hierover ? - wijzigt DB de voorwaarden ivm portkosten op de spaarrekenigen zodat ze nu steeds betalend zijn:

zichtrekening e-account: Correspondentie: gratis bij 3-maandelijkse verzending, zoniet posttarief niet-prioritaire zending + 0,10 EUR (alle bestemmingen)

spaarrekening e-savings account, Intensiv Plus en Plus: Correspondentiekosten (verzending dagafschriften) : posttarief + 0,10 EUR (alle bestemmingen)

Waarom niet, zoals andere internet-banken gewoon de mogelijkheid geven dat de klant zelf zijn rekeninguittresels gratis online afprint, zodat er niet meer hoeft gezeurd te worden over portkosten?
Pecunia non olet
Omhoog

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

103 berichten
  • Pagina 4 van 7
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Volgende

Terug naar “Spaarrekeningen”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht
 

 

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

  • Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

  • Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
cron
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy