db m@x intresten
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: db m@x intresten
mja, die brief is mss niet zo een goed idee van hun geweest, heb sindsdien geen verrichtingen meer gedaan en toch heb ik minder intrest gekregen als op die brief staat. Intresten-kosten noemen ze dat! Welke KOSTEN!?paul schreef:DB kon blijkbaar in hun brief van 22-12 reeds een berekening van de intresten voor het jaar 2008 makenxyper schreef: Pff... al mijn rekeningen bij DB staan nog steeds op datum van 02 januari... Tuurlijk ook geen intresten... Ze zullen daar niet op het kantoor raken door de sneeuw?
Daaruit kon misschien afgeleid worden dat ze echt niet van zin waren, om zich te haasten om de effectieve storting van de intresten snel uit te voeren.
zal mijn ongenoegen eens laten horen ...
ik heb ook iets van een 2 euro minder gekregen dan op de brief vermeld was, zijn dus 2 euro kosten hoewel ik dacht dat alles gratis was .... blijft mij ook een raadsel
op de brief stond toch duidelijk dat het een indicatie was...dat berekensysteem hebben ze in zeven haasten opgezet naar aanleiding van de crisis, dus daar zullen ze niet alle details in hebben opgenomen. DB trekent immers geen kosten aan, dus dat kan het niet zijn.
Als iemand weet wat die kosten zijn, zet het op het forum aub... nu ja, voor 2 eur ga ik nu niet moeilijk doen, leven en laten leven
Positive thinking in 2009 jongens ! Weg met het doemdenken... EMU inflatie in december op 1.6%, de ECB zal niet dralen denk ik om volgende week de rente nog eens te verlagen. De - korte - gouden tijd van spaarboekjes is voorbij, TINA is terug van weggeweest, alleen, iedereen is doodsbang geworden van de beurs ! Heel wat hefboomfondsen slagen er nog steeds niet in om klanten die hun geld opgevraagd hebben terug te betalen.
Positive thinking in 2009 jongens ! Weg met het doemdenken... EMU inflatie in december op 1.6%, de ECB zal niet dralen denk ik om volgende week de rente nog eens te verlagen. De - korte - gouden tijd van spaarboekjes is voorbij, TINA is terug van weggeweest, alleen, iedereen is doodsbang geworden van de beurs ! Heel wat hefboomfondsen slagen er nog steeds niet in om klanten die hun geld opgevraagd hebben terug te betalen.
-
gast
U mag vandaag de intrest verwachten op de rekening daar men dient rekening te houden met een mogelijke debetboeking van de rekening (boekingsdatum min 7 kalenderdagen.)
Ten opzichte van andere banken is dat trouwens een groot minpunt.
Trouwens, wat mij ook niet aanstaat zijn de nieuwe voorwaarden voor het bestaande spaargeld, een flauwe 2,25% en 0,75% getrouwheid
Het verse geld krijgt, alvast tot einde maart 3% plus 1,5% getrouwheid, dat is 50% meer op jaarbazis, net de reden waarom ik vorig jaar van bank veranderde en het terug ga doen. Hun trouwe klanten straffen ze af.
Ten opzichte van andere banken is dat trouwens een groot minpunt.
Trouwens, wat mij ook niet aanstaat zijn de nieuwe voorwaarden voor het bestaande spaargeld, een flauwe 2,25% en 0,75% getrouwheid
Het verse geld krijgt, alvast tot einde maart 3% plus 1,5% getrouwheid, dat is 50% meer op jaarbazis, net de reden waarom ik vorig jaar van bank veranderde en het terug ga doen. Hun trouwe klanten straffen ze af.
Deutsche Bank is een bank die me destijds gelokt heeft met hun termijnrekening van 7% (weet je nog). Sindsdien ben ik er niet meer weggegaan, maar ook geen cent bijgestort. Ik weet bijgevolg langs geen kanten wat mijn geld er opbrengt... Waarom moet alles zo ondoorzichtig zijn bij DB?
Dus even op een rijtje zetten...
Ik lees op hun website dat de db e en de db plus momenteel dus 3% + 1,5 % geven. Waar staat dit dat dit niet zo is voor oud geld?
Ik lees op hun website dat de db e en de db plus momenteel dus 3% + 1,5 % geven. Waar staat dit dat dit niet zo is voor oud geld?
Intervest, Cofinimmo, Befimmo, Gimv, Proximus, Ascencio, Qrf, Tinc, Kas Bank, en Vastned Retail Belgium in bezit.
-
gast
Vermoedelijk hebben alle klanten een brief gekregen met de nieuwe voorwaarden en na wat speurwerk kunt u het op de site ook zien.
Ik citeer de desbetreffende paragraaf (brief 22 december 2008)
Aanpassingen van de voorwaarden op de Db Intensiv Plus rekening
Vanaf 1 januari 2009 worden de voorwaarden van een basisrente van 3 % en een getrouwheidspremie van 0,01 % aangepast aan een basisrente van 2,25 % en een getrouwheidspremie van 0,75%.....
tot daar het citaat.
De basisrente is bedoeld voor de trouwe klanten..... vers geld brengt dus meer op.
Ik citeer de desbetreffende paragraaf (brief 22 december 2008)
Aanpassingen van de voorwaarden op de Db Intensiv Plus rekening
Vanaf 1 januari 2009 worden de voorwaarden van een basisrente van 3 % en een getrouwheidspremie van 0,01 % aangepast aan een basisrente van 2,25 % en een getrouwheidspremie van 0,75%.....
tot daar het citaat.
De basisrente is bedoeld voor de trouwe klanten..... vers geld brengt dus meer op.
intensiv plus:Gerhard38 schreef: Dus even op een rijtje zetten...
http://www.deutschebank.be/nl/content/s ... rmijn.html
maar hun nieuwe "e-saving account" heeft blijkbaar 3+1.5 voor iedereen:
http://www.deutschebank.be/nl/content/s ... etail.html
Kan iemand die aanmaken in de webbanking? Heb geprobeerd, maar kreeg fout op het einde.
-
phykris
Ik krijg ook de foutmelding bij het online openen van een e-savings account:
Gelieve opnieuw te proberen.
Deze bug zit al heel lang in het systeem. De DB-Intensive plus rekening kon ik destijds ook niet online openen vanwege dezelfde bug.
Deze bug zit al heel lang in het systeem. De DB-Intensive plus rekening kon ik destijds ook niet online openen vanwege dezelfde bug.
idd, was maar een schatting hebben ze me gemeld, heb dan ook maar direct gevraagd hoe het zat met de rente op dit moment, was voor mij nog steeds 4,25% +1% en dit zeker tot 1 april.stoffel schreef:mja, die brief is mss niet zo een goed idee van hun geweest, heb sindsdien geen verrichtingen meer gedaan en toch heb ik minder intrest gekregen als op die brief staat. Intresten-kosten noemen ze dat! Welke KOSTEN!?paul schreef:
DB kon blijkbaar in hun brief van 22-12 reeds een berekening van de intresten voor het jaar 2008 maken
Daaruit kon misschien afgeleid worden dat ze echt niet van zin waren, om zich te haasten om de effectieve storting van de intresten snel uit te voeren.
zal mijn ongenoegen eens laten horen ...
![]()
en mss ... als de regering meewerkt nog langer
En als je op de technische fiche van deze nieuwe e-spaarrekening kijkt, weet je dat je voortaan hun verzendingskosten + 10 cent betaald voor elk uittreksel.SilverX schreef:intensiv plus:Gerhard38 schreef: Dus even op een rijtje zetten...
http://www.deutschebank.be/nl/content/s ... rmijn.html
maar hun nieuwe "e-saving account" heeft blijkbaar 3+1.5 voor iedereen:
http://www.deutschebank.be/nl/content/s ... etail.html
Kan iemand die aanmaken in de webbanking? Heb geprobeerd, maar kreeg fout op het einde.
D.w.z. 59 cent + 10 cent = 69 cent, en het zijn daarbovenop dagafschriften!
Gratis? Niet dus.
WAT ?!?
Alles was toch gratis zeiden ze?
Hoe vaak zijn die van plan rekeninguittreksels te sturen? Ik wist niet dat ik er moest voor betalen.
Ik heb al spijt dat ik bij die bedriegers klant geworden ben.
Hoe vaak zijn die van plan rekeninguittreksels te sturen? Ik wist niet dat ik er moest voor betalen.
even een update: hoewel ik diezelfde fout (2 dagen geleden toen ik het probeerde) kreeg staat vandaag plotseling een e-saving account tss mijn rekeningen.phykris schreef: Ik krijg ook de foutmelding bij het online openen van een e-savings account:
Dus het werkt toch (negeer de fout melding gewoon) ... je moet gewoon naar DB-gewoonte 1-2 dagen wachten
Afschriften voor de zichtrekening komen standaard om de 3 maand en dit is volledig gratis.Campzie schreef: WAT ?!?
Afschriften voor hun spaarrekeningen komen asap en hebben altijd geld gekost, staat zo toch ook op hun website en vroeger stond daar net hetzelfde.