DB Max Gegarandeerde rente?
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
- OpelZafira
- Full Member
- Contacteer:
Nieuws: Overgangsregeling Deutsch Bank
Ik heb vandaag de brief gekregen van DB omtrent de nieuwe regeling inzake de rentevoeten op de DB Intensiv Plus rekening ingaande op 01/04/2009.
DB maakt er zich gemakkelijk vanaf door gewoon te verwijzen naar het bewuste KB.
Al die maanden heeft DB ons zoet proberen te houden met de melding dat de experten een regeling aan het uitwerken waren. En wij maar wachten. Wat is nu het resultaat:
Ik ben er nu van overtuigd - mijn geld staat echt niet lang meer bij DB.
DB maakt er zich gemakkelijk vanaf door gewoon te verwijzen naar het bewuste KB.
Al die maanden heeft DB ons zoet proberen te houden met de melding dat de experten een regeling aan het uitwerken waren. En wij maar wachten. Wat is nu het resultaat:
Ik ben er nu van overtuigd - mijn geld staat echt niet lang meer bij DB.
Laatst gewijzigd door OpelZafira op 5 maart 2009, 14:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Nieuws: Overgangsregeling Deutsch Bank
Al ons geld terugplaatsen naar Belgische banken!
Re: Nieuws: Overgangsregeling Deutsch Bank
Is toch niet ernstig meer!!
Re: DB Max Gegarandeerde rente?
Op 1 april transfereer je best alle spaargelden vanaf je Deutsche Bankrekeningen naar een andere bank. Hou de zichtrekening, die brengt nog iets op. Maar als ze ook daar gaan leuteren, dan trek ik daar alles weg.
DB is gewoonweg niet te vertrouwen. Telkenmale opnieuw komen ze met "niet-te-missen-produkten" af en tekenmale opnieuw ben je na enkele maanden bedrogen!
DB is gewoonweg niet te vertrouwen. Telkenmale opnieuw komen ze met "niet-te-missen-produkten" af en tekenmale opnieuw ben je na enkele maanden bedrogen!
Wat gebeurd er met de getrouwheids van 1% op mijn storting van 08/09?
Zoals ik de brief lees gaat er dus van 1 april een nieuwe getrouwheidsperiode in van 12 maand!
Wil dat zeggen dat we dan die 1% getrouwheid van 08/09 tot 31/03 pas in januari 2011 gaan krijgen??? Vermits er een nieuwe periode begint.

Zoals ik de brief lees gaat er dus van 1 april een nieuwe getrouwheidsperiode in van 12 maand!
Wil dat zeggen dat we dan die 1% getrouwheid van 08/09 tot 31/03 pas in januari 2011 gaan krijgen??? Vermits er een nieuwe periode begint.

Kort en goed ...DB kan de boom in. : !
Mijn valies staat klaar ...Prettig WE
Mijn valies staat klaar ...Prettig WE
als je gegijzeld wordt moet je de gijzeling uitzitten; dat wil zeggen je termijn van één jaar uitzitten, ondanks de 3,25 +0,5%; ;
daarna de rekening afsluiten en eerlijker oorden opzoeken;
terzelfdertijd is dit forum een politiek middel om hen te doen gloeien van schaamte.
Hoe meer mensen een aangetekend schrijven sturen naar hen, naar de ombudsman en testaankoop, hoe groter de druk wordt.
En hoe meer kans er is op een gezamenlijke oplossing.
daarna de rekening afsluiten en eerlijker oorden opzoeken;
terzelfdertijd is dit forum een politiek middel om hen te doen gloeien van schaamte.
Hoe meer mensen een aangetekend schrijven sturen naar hen, naar de ombudsman en testaankoop, hoe groter de druk wordt.
En hoe meer kans er is op een gezamenlijke oplossing.
en ook de arrogante houding van DB om niet te reageren op mails stoort me enorm.
Ik wil ook klacht indienen bij de ombudsdienst.
Weet er iemand het juiste emailadres ?
Welke is een goede standaardbrief ?
Ik wil ook klacht indienen bij de ombudsdienst.
Weet er iemand het juiste emailadres ?
Welke is een goede standaardbrief ?
joewie schreef: als je gegijzeld wordt moet je de gijzeling uitzitten; dat wil zeggen je termijn van één jaar uitzitten, ondanks de 3,25 +0,5%; ;
Het is zelfs maar 2,25 + plus 0,75%.
TOT 31/03 krijg je de zogenaamde gegarandeerd tarief voor de basisrente.frank schreef:joewie schreef: als je gegijzeld wordt moet je de gijzeling uitzitten; dat wil zeggen je termijn van één jaar uitzitten, ondanks de 3,25 +0,5%; ;
Het is zelfs maar 2,25 + plus 0,75%.
Vanaf 1/4 de TOEN van toepassing tarief geldig voor IEDEREEN. Is NU >:(nog niet bekend maar zal met de ECB rente op 1.5% niet veel soeps zijn

De getrouwheidspremie verwerf je als je geld 12 maanden (te rekenen vanaf storting datum) op de rekening blijft - overgangsregeling geldig tot eind 2009.
Ik stuur geen brief, maar wel met mijn centen stemmen.
ik blijf rustig mijn 12 maanden uitzitten en dan vertrek ik ( definitief afsluiten ,dan moeten ze zowel basis als getrouwheidspremie onmiddelijk uit betalen
Ik heb vandaag een bevestiging van de DB gekregen dat zij kennis genomen hebben van mijn vraag voor tussenkomst van de bemiddelingsdienst Banken - Krediet - beleggingen (Ombudsman) in het kader van mijn klacht betreffende mijn spaarrekening db Intensiev Plus
Alle verdere contacten zullen vanaf nu enkel gebeuren via die ombudsman.
Ik denk dat dit voorlopig de enige manier is om gelijk te halen.
Alle verdere contacten zullen vanaf nu enkel gebeuren via die ombudsman.
Ik denk dat dit voorlopig de enige manier is om gelijk te halen.
Ik geef ze nog tot het einde van de maand. Tot dan krijg je 4,25 % basisrente. Daarna 2,25% wat belachelijk laag is vergeleken met de 5.25% GEGARANDEERD voor 12 maand !
Indien ze bij hun standpunt blijven van 2.25% dan schrijven we op het einde van de maand alles van de DB intensive plusrekeningen over naar een andere bank.
De zichtrekening hou ik, de titaniumkaart ook. Maar een nieuw DB-produkt koop ik nooit meer. Het zijn bedriegers !
Indien ze bij hun standpunt blijven van 2.25% dan schrijven we op het einde van de maand alles van de DB intensive plusrekeningen over naar een andere bank.
De zichtrekening hou ik, de titaniumkaart ook. Maar een nieuw DB-produkt koop ik nooit meer. Het zijn bedriegers !
-
- Full Member
Beste,
Ik kreeg gisteren eveneens een brief van DB met de melding dat intrest vanaf 1/04 slechts 2,25 + 0,75% zal bedragen. Verbijsterend dat zo'n bank die recent zoveel nieuwe klanten heeft verworven, mensen zo bedriegt...
Ok, er is die nieuwe wetgeving. Maar die laat nog steeds 3% +1,5% toe! 1% getrouwheid was gegarandeerd, die kunnen ze zelfs wettelijk nog steeds behouden met 2,25% intrest mochten ze een beetje respect hebben voor hun klanten ...
Ik deed een storting van ruim € 10.000 op 18/09 (beloofde intrest 4,25 + 1%). Als ik op 1/04 een bank kan vinden (wellicht Credit Europe) die 3% +1,5% geeft : dan doe ik toch geen financieel nadeel om mijn rekening bij DB af te sluiten?? Of vergis ik mij?? Deze vraag omdat ik hoger lees dat er mensen hun geld pas zullen afhalen na 12 maand.
Ik kreeg gisteren eveneens een brief van DB met de melding dat intrest vanaf 1/04 slechts 2,25 + 0,75% zal bedragen. Verbijsterend dat zo'n bank die recent zoveel nieuwe klanten heeft verworven, mensen zo bedriegt...
Ok, er is die nieuwe wetgeving. Maar die laat nog steeds 3% +1,5% toe! 1% getrouwheid was gegarandeerd, die kunnen ze zelfs wettelijk nog steeds behouden met 2,25% intrest mochten ze een beetje respect hebben voor hun klanten ...
Ik deed een storting van ruim € 10.000 op 18/09 (beloofde intrest 4,25 + 1%). Als ik op 1/04 een bank kan vinden (wellicht Credit Europe) die 3% +1,5% geeft : dan doe ik toch geen financieel nadeel om mijn rekening bij DB af te sluiten?? Of vergis ik mij?? Deze vraag omdat ik hoger lees dat er mensen hun geld pas zullen afhalen na 12 maand.