De crash van 2019
TIP
Re: De crash van 2019
Heb ook al wat posities afgebouwd en zit nu terug op 25% cash in mijn beleggingsportefeuille. De er gaan een paar oranje (economische) knipperlichten af en de beurzen stijgen sterk dit jaar. Ik wacht even af voorlopig.
Re: De crash van 2019
Zelfde strategie hier, maar ik heb gevoel dat het heel binair wordt: alles of niks.
Als brexit plots afgeschaft wordt en er een handelsdeal komt, denk ik dat we veel rendement gaan mislopen (en dat tweede is op zich nog niet zo heel onwaarschijnlijk en met brexit weet je nooit).
Ik ben wel benieuwd naar welke problemen we gaan krijgen na deze twee.
Recessie zie ik pas ten vroegste einde van het jaar komen, eerder 2020, nog te vroeg voor mij om daar bij stil te staan.
Vandaag Melexis verkocht met winst, maar we zien wel wat het wordt.
Als brexit plots afgeschaft wordt en er een handelsdeal komt, denk ik dat we veel rendement gaan mislopen (en dat tweede is op zich nog niet zo heel onwaarschijnlijk en met brexit weet je nooit).
Ik ben wel benieuwd naar welke problemen we gaan krijgen na deze twee.
Recessie zie ik pas ten vroegste einde van het jaar komen, eerder 2020, nog te vroeg voor mij om daar bij stil te staan.
Vandaag Melexis verkocht met winst, maar we zien wel wat het wordt.
Re: De crash van 2019
Die Brexit zal er niet meer komen dit jaar, mark my words! Dus er is wel ruimte naar boven!
Re: De crash van 2019
nog enkele maanden en de solden komen eraan :
duitse recessie, brexit...
https://www.tijd.be/politiek-economie/e ... source=SIM
duitse recessie, brexit...
https://www.tijd.be/politiek-economie/e ... source=SIM
-
jantubaman
- Full Member

- Berichten: 130
- Lid geworden op: 06 jul 2015
- Contacteer:
Re: De crash van 2019
Blijven gespreid aankopen dus. Dan koop je goedkoper in...nickname schreef: ↑25 juli 2019, 13:47 nog enkele maanden en de solden komen eraan :
duitse recessie, brexit...
https://www.tijd.be/politiek-economie/e ... source=SIM
Re: De crash van 2019
Stilletjes aan tijd voor het topic "De crash van 2020".
Wie durft zich onsterfelijk (belachelijk) te maken?
Wie durft zich onsterfelijk (belachelijk) te maken?
Re: De crash van 2019
Tenzij je toevallig juist gokt en er echt een crash komt. Dan ben je een goeroe.
Re: De crash van 2019
Re: De crash van 2019
Deze serie loopt al sedert 2016. Ooit zullen we het echt over een crash kunnen hebben, maar het is al vier jaar loos alarm (of valse hoop voor sommigen).
-
anonymous9
Re: De crash van 2019
Wie weet wordt het dan "de moeder van alle crashes"
25 jaar eer de koersen van de top weer bereikt worden. Niet dat ik daar op hoop natuurlijk
Re: De crash van 2019
Mag wel eens. Wel op de moment als ik even vol in cash zit 
Portefeuille: Aedifica - Ageas - Alfen - Alibaba - AMG - Barco - Bpost - Cofinimmo - ING - KBC Ancora - Montea - Shell - Shurgard - Syensqo - Umicore - VGP - Xior
-
Henkie1984
- VIP member

- Berichten: 1013
- Lid geworden op: 06 jun 2012
- Contacteer:
Re: De crash van 2019
Wens niemand een crash, alleen maar fijne dagen en mooie returns 
Succes mensen! Wens jullie mooie returns!
Re: De crash van 2019
dat we allen mogen poen scheppen!
Re: De crash van 2019
De beurshausse van 2020
Re: De crash van 2019
Dat artikel over de Duitse recessie waar je naar verwijst is al vijf maanden oud. Ondertussen hebben we een heuse beursrally beleefd.nickname schreef: ↑25 juli 2019, 13:47 nog enkele maanden en de solden komen eraan :
duitse recessie, brexit...
https://www.tijd.be/politiek-economie/e ... source=SIM
De Brexit kan inderdaad nog voor problemen zorgen, maar pas tegen eind 2020. Dan moet er in theorie een handelsakkoord tussen de EU en Groot-Brittannië afgesloten zijn. Maar die termijn is veel te kort en Boris Johnson heeft een verlenging uitgesloten waardoor er toch nog een no-deal Brexit zou kunnen komen.


