De Tijd over Trackers: "gebruikers niet bewust van de risico's"
TIP
Re: De Tijd over Trackers: "gebruikers niet bewust van de risico's"
Op dit moment (beurs is open) zie ik een spread van 3 centvortex schreef: ↑9 augustus 2019, 17:39Spread moet je als een extra transactie kost zien, neem nu bv IWDA, die heeft momenteel €50,50 bied en €50,88 laat, met andere woorden tussen aan en verkoop zit momenteel 0,75% verlies. Het risico hieraan is dat de spread zal toenemen bij stijgende volatiliteit, bij een crash bv kan de spread meerdere procenten bedragen.
Code: Selecteer alles
ORDERS SHARES BID ASK SHARES ORDERS
2 4,536 50.025 50.055 29,354 1Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
72% aandelen, 19% obligaties, 9% cash
Inderdaad, spreads quoten buiten de openingsuren heeft helemaal geen nut :-)
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.