Deutsche Bank verlaagt rente
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Deutsche Bank verlaagt rente
Pieterjan schreef: Ik heb een vraag ivm DB M@x, moet je daar een minimum inleg hebben van 1000 euro om rente te kunnen krijgen op de spaarrekening?
Neen, die 1000 euro moet je enkel storten om je 'kredietwaardigheid' te bewijzen.
Als je ze de dag nadien al afhaald, krijg je bij een latere storting van bv. 50 euro daar ook intrest voor.
Sommige beusvenootschappen deden dat vroeger ook een eerste minimumstorting ( bij Keytrade was dat vroeger 2500 euro, maar ze zijn daarop teruggekomen).
Ik heb thans al de gegevens: PIN code, passwoord, die kaart etc gekregen zonder dat ik die 1000 euro gestort heb. Moet ik deze dan nog storten? Ik vind het eigenlijk wel redelijk debiel om mijn tijd daarin te steken.paul schreef:Pieterjan schreef: Ik heb een vraag ivm DB M@x, moet je daar een minimum inleg hebben van 1000 euro om rente te kunnen krijgen op de spaarrekening?
Neen, die 1000 euro moet je enkel storten om je 'kredietwaardigheid' te bewijzen.
Als je ze de dag nadien al afhaald, krijg je bij een latere storting van bv. 50 euro daar ook intrest voor.
Sommige beusvenootschappen deden dat vroeger ook een eerste minimumstorting ( bij Keytrade was dat vroeger 2500 euro, maar ze zijn daarop teruggekomen).
-
- Sr. Member
- Contacteer:
De 1000,00€ moest je storten om in aanmerking te komen voor die gratis Mastercard en bankkaart. Indien je reeds je codes + kaarten ontvangen hebt is het niet meer nodig denk ik
freetotax2005 schreef: De 1000,00€ moest je storten om in aanmerking te komen voor die gratis Mastercard en bankkaart. Indien je reeds je codes + kaarten ontvangen hebt is het niet meer nodig denk ik
idd ik denk het ook want ik heb eventjes minder dan 1000 euro bij DB gehad en heb niks van hen gehoord terwijl ik mijn DB Mastercard altijd gebruik bij betalingen.
als je alle pincodes enzo al hebt denk ik niet dat het nodig is om die 1000 euro nog te storten!
dat is idd enkel in het begin om te bewijzen dat je wel geld hebt ofzoiets (een beetje raar vind ik, maar ja)
bij mij staat er allang geen 1000 euro niet meer op ik gebruik DB alleen voor de mastercard
dat is idd enkel in het begin om te bewijzen dat je wel geld hebt ofzoiets (een beetje raar vind ik, maar ja)
bij mij staat er allang geen 1000 euro niet meer op ik gebruik DB alleen voor de mastercard