Dexia Bank nog veilig ?
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
- Spruitekop
- VIP member

- Berichten: 5965
- Lid geworden op: 07 apr 2008
- Contacteer:
Re: Dexia Bank nog veilig ?
Het gaat hem hier "slechts" om 54 miljard €, kan je je voorstellen wat er gebeurt als nu nog een KBC & Ancora moeten ondersteund worden? Op dat moment gaat de Belgische langetermijnrente (10j) hier naar de magische 7% gaan denk ik.
En KBC/Ancora, over hoeveel tijd spreken we nu? Een paar weken? Een paar maanden?
En KBC/Ancora, over hoeveel tijd spreken we nu? Een paar weken? Een paar maanden?
Re: Dexia Bank nog veilig ?
Als deze crisis voorbij is komen dezelfde heren in maatpak met een afgestreken gezicht ons vertellen over de zegeningen van de vrije markt, het nut van hoge bonussen om kennis te kopen/houden en dat banken geen regels nodig hebben. Dexia een veilige bank? Zeker, zoals bij alle banken voor haar bestuurders.
Bertrand Russell once said: "First, they fascinate the fools. Then, they muzzle the intelligent."
Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen.
It isn't that we can't meet the needs of the poor, we simply cannot meet the greed of the rich.
Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen.
It isn't that we can't meet the needs of the poor, we simply cannot meet the greed of the rich.
- Spruitekop
- VIP member

- Berichten: 5965
- Lid geworden op: 07 apr 2008
- Contacteer:
Re: Dexia Bank nog veilig ?
Mariani en Dehaene stappen in ieder geval beiden op.
"Het is allemaal op, we zijn d'er eens mee weg zeker?"
Artikel De Tijd.
"Het is allemaal op, we zijn d'er eens mee weg zeker?"
Artikel De Tijd.
Re: Dexia Bank nog veilig ?
Spruitekop schreef:Mariani en Dehaene stappen in ieder geval beiden op.
"Het is allemaal op, we zijn d'er eens mee weg zeker?"![]()
Artikel De Tijd.
Ze zullen ze toch nog wel een afscheidscadeautje van een paar miljoen euro minstens geven zeker aan de opstappers ?
- Spruitekop
- VIP member

- Berichten: 5965
- Lid geworden op: 07 apr 2008
- Contacteer:
Re: Dexia Bank nog veilig ?
Laurel en Hardy zullen wel genoeg verdiend hebben zeker?
Edit: Ge kunt gelijk hebben Paul, "Genoeg" heeft eigenlijk nooit in hun woordenboek gestaan, waarom zouden ze "genoeg" hebben?
Edit: Ge kunt gelijk hebben Paul, "Genoeg" heeft eigenlijk nooit in hun woordenboek gestaan, waarom zouden ze "genoeg" hebben?
Re: Dexia Bank nog veilig ?
Lees: http://www.knack.be/nieuws/buitenland/d ... 085584.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
en: http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland ... rong.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Zum kotzen!
http://www.youtube.com/watch?v=etzE9O8dRsU" onclick="window.open(this.href);return false;
en: http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland ... rong.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Zum kotzen!
http://www.youtube.com/watch?v=etzE9O8dRsU" onclick="window.open(this.href);return false;
Bertrand Russell once said: "First, they fascinate the fools. Then, they muzzle the intelligent."
Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen.
It isn't that we can't meet the needs of the poor, we simply cannot meet the greed of the rich.
Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen.
It isn't that we can't meet the needs of the poor, we simply cannot meet the greed of the rich.
Re: Dexia Bank nog veilig ?
Dehaene en ontslagvergoeding van onbekend bedrag
Miller een onslagvergoeding van 825.000 euro
Mariani een vertrekpremie van 1,2 miljoen euro
wie volgt??
Miller een onslagvergoeding van 825.000 euro
Mariani een vertrekpremie van 1,2 miljoen euro
wie volgt??
- Spruitekop
- VIP member

- Berichten: 5965
- Lid geworden op: 07 apr 2008
- Contacteer:
Re: Dexia Bank nog veilig ?
slechts 1.2 miljoen? En geen pensioenplan voor de lopende 20 jaar?
Re: Dexia Bank nog veilig ?
Correctie: Napoleon heeft maar 600.000 gekregen. Geen 1.2 miljoen.
Pessimisme is zoals porno, het verkoopt. 
Re: Dexia Bank nog veilig ?
Pierre Richard nog vergeten met zijn extra pensioentje van 583.000 euro /jaar betaald door dexia, + 75% van zijn loon als wettelijk pensioen
hoe meer ge foefelt, hoe meer ge betaald krijgt als ge er uit vliegt... Zou Mariani dan minder goed gefoefeld hebben, nu hij maar ..... 600.000 euro krijgt??? Zijn jaarloon was 1.200.000 euro + bonus van 300.000 euro...
In belgische frankses in dit wel 60 miljoen per jaar of 5 miljoen per maand.....................
Die gasten verdienen op één jaar, waar en gewone werkende mens 40 of 45 jaar voor moet zwoegen... Is dit nog normaal te noemen??
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dexia" onclick="window.open(this.href);return false;
één tikkende tijdbom 6-5-4-3-2-1
de belastingbetaler zal wel betalen 3 miljard per jaar
hoe meer ge foefelt, hoe meer ge betaald krijgt als ge er uit vliegt... Zou Mariani dan minder goed gefoefeld hebben, nu hij maar ..... 600.000 euro krijgt??? Zijn jaarloon was 1.200.000 euro + bonus van 300.000 euro...
In belgische frankses in dit wel 60 miljoen per jaar of 5 miljoen per maand.....................
Die gasten verdienen op één jaar, waar en gewone werkende mens 40 of 45 jaar voor moet zwoegen... Is dit nog normaal te noemen??
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dexia" onclick="window.open(this.href);return false;
één tikkende tijdbom 6-5-4-3-2-1
de belastingbetaler zal wel betalen 3 miljard per jaar
Laatst gewijzigd door ludo op 29 juni 2012, 14:24, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Dexia Bank nog veilig ?
Mariani krijgt idd "maar" 600.000 euro (dat kunnen ze blijkbaar wel betalen, de waarborg betalen is wat anders...) en JLDH krijgt toch geen ontslagvergoeding? Enfin dat had ik gisteren of eergisteren op het nieuws toch gehoord.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
- Spruitekop
- VIP member

- Berichten: 5965
- Lid geworden op: 07 apr 2008
- Contacteer:
Re: Dexia Bank nog veilig ?
Hij kreeg die wel maar hij heeft daar blijkbaar enkele weken geleden de melding van gemaakt dat hij daar ging van afzien.
(afzien, in de zin dat hij ze niet moest hebben, met "afzien" bedoelde hij niet dat hij daardoor fysieke of psychische problemen zou krijgen)
Gewoon praktische problemen zeker? Niet meer in z'n zakken kunnen.
(afzien, in de zin dat hij ze niet moest hebben, met "afzien" bedoelde hij niet dat hij daardoor fysieke of psychische problemen zou krijgen)
Gewoon praktische problemen zeker? Niet meer in z'n zakken kunnen.
Re: Dexia Bank nog veilig ?
Nog enkele sukkelaars:
Bankia: afscheidscadeau voor Matías Amat van 6,2 miljoen euro.
Bancaja: afscheidscadeau voor Aurelio Izquierdo van 14 miljoen euro.
... en voor die 100 miljard euro steun, merci!
Bankia: afscheidscadeau voor Matías Amat van 6,2 miljoen euro.
Bancaja: afscheidscadeau voor Aurelio Izquierdo van 14 miljoen euro.
... en voor die 100 miljard euro steun, merci!
Bertrand Russell once said: "First, they fascinate the fools. Then, they muzzle the intelligent."
Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen.
It isn't that we can't meet the needs of the poor, we simply cannot meet the greed of the rich.
Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen.
It isn't that we can't meet the needs of the poor, we simply cannot meet the greed of the rich.
Re: Dexia Bank nog veilig ?
Spruitekop schreef:Hij kreeg die wel maar hij heeft daar blijkbaar enkele weken geleden de melding van gemaakt dat hij daar ging van afzien.
(afzien, in de zin dat hij ze niet moest hebben, met "afzien" bedoelde hij niet dat hij daardoor fysieke of psychische problemen zou krijgen)
Gewoon praktische problemen zeker? Niet meer in z'n zakken kunnen.
Dat "afzien" kan men ook interpreteren dat hij schrik heeft dat hij ( Jl de Haan ) dan weer eens voor rotte vis, afzetter, oplichter, bedrieger , stuk onbenul gaat worden uitgemaakt.
-
Frisse Freddy
- VIP member

- Berichten: 1102
- Lid geworden op: 24 aug 2009
- Contacteer:
Re: Dexia Bank nog veilig ?
Als hij afziet van het geld is dat eigenlijk een schuldbekentenis.


