Digipass onverwacht stuk, wat nu?
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Digipass onverwacht stuk, wat nu?
Ik vind het eigenlijk wel een beetje overdreven om een nieuwe kaartlezer te gaan halen omdat het batterylevel op 19% staat. Da's nog een vijfde. Bij 'gewoon' gebruik kan je daar volgens mij nog zeker een jaar mee doen, laat staan als je hem zelfs weinig gebruikt. Beetje economisch denken he mensen :p
Trouwens, ik denk zelfs als je een nieuwe krijgt van de bank dat die van 19% gewoon naar een volgende klant gaat. Ikzelf heb 2 kaartlezers en toen ik ze kreeg stonden ze beide maar op 25%. En ze staan na een jaar of 2 nog op 22% (worden wel héél weinig gebruikt). Ik vind 5% wel een billijk moment om ze te gaan wisselen...
Trouwens, ik denk zelfs als je een nieuwe krijgt van de bank dat die van 19% gewoon naar een volgende klant gaat. Ikzelf heb 2 kaartlezers en toen ik ze kreeg stonden ze beide maar op 25%. En ze staan na een jaar of 2 nog op 22% (worden wel héél weinig gebruikt). Ik vind 5% wel een billijk moment om ze te gaan wisselen...
Hier na 1,5 jaar nog steeds 99% 
Niet dat ik hem dagelijks gebruik, maar toch ook niet dat ik hem maar 1 keer per maand gebruik.

Niet dat ik hem dagelijks gebruik, maar toch ook niet dat ik hem maar 1 keer per maand gebruik.
Al gebruik ik mijn argenta-kaartlezer dan meestal slechts een paar keer per maand; dat wil niet zeggen dat ik alleen maar van hun gratis kaarten profiteer.Frisse Freddy schreef:Het zal ook wel afhangen van het feit of je de zoveelste argenta-klant bent met alleen een gratis zichtrekening en een gratis visakaart of dat je er ook andere zaken lopen hebt.
In het eerste geval zal de reactie van de kantoorhouder vermoedelijk zijn: "ge kunt nog efkes voort".
Bijvoorbeeld heb ik er ook Argenco-aandelen en laat ik altijd een bedrag op mijn e-spaar staan dat genoeg is om de maximale maandlimiet van mijn Mastercard te dekken, zodat ik niet als een profiteur hoef over te komen in de ogen van mijn kantoorhouder.
Toch ga ik nog wachten tot mijn kaartlezer veel lager staat dan 19 % en ik zal niet nalaten van jullie op de hoogte te houden van zijn reactie.
Hier het bewijs. Ik heb een Argenta kaartlezer ontvangen op 13/03/2009 en heb hem in een doos bewaard en ik schat dat ik hem max.5 keer gewoon eens "opgezet" heb (zonder te gebruiken). Gisteren gaf hij slechts 21% aan!!!!vlo schreef: Zijn de kaartlezers van Argenta misschien minderwaardig? Goedkoper lot?
Ik heb altijd de KBC kaartlezer gebruikt en ik gebruik hem zeer intensief. Ik ben al sinds 2006 weg bij KBC (ik vermoed dat ik 2005 of 2006 die kaartlezer ontvangen heb). Deze kaartlezer geeft vandaag nog 12% aan !!!!