Doet u aan phonebanking?
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Doet u aan phonebanking?
In "het verre verleden" waarin ik van phonebanking gebruik maakte, bestonden er nog geen GSM's.
En bij mijn toenmalige KBC was phonebanking helemaal niet omslachtig.
Op de tijd dat andere collega's op kantoor hun sigaretje nog maar aanstaken (wat toen ook nog mocht), had ik allang mijn telefoontje gedaan.
@Geldop,
Mijn werkgever (een multinational in electronica) maakte geen problemen over een persoonlijk telefoontje méér of minder (net zo min als men er problemen maakte over het feit dat bedienden gratis overuren maakten...)
En bij mijn toenmalige KBC was phonebanking helemaal niet omslachtig.
Op de tijd dat andere collega's op kantoor hun sigaretje nog maar aanstaken (wat toen ook nog mocht), had ik allang mijn telefoontje gedaan.
@Geldop,
Mijn werkgever (een multinational in electronica) maakte geen problemen over een persoonlijk telefoontje méér of minder (net zo min als men er problemen maakte over het feit dat bedienden gratis overuren maakten...)

Wie doet nu nog aan phonebanking ? Dit behoort toch tot de jaren stillekes , niet ?
- relativity
- Hero Member
- Contacteer:
Er zijn nog altijd mensen die niks van internet moeten weten.
Ik ken zelfs iemand die al zijn bankzaken in het kantoor gaat regelen, die heeft schrik van internetbankieren én bankieren via de telefoon.
Ik ken zelfs iemand die al zijn bankzaken in het kantoor gaat regelen, die heeft schrik van internetbankieren én bankieren via de telefoon.