Dubbel plezier voor MAES liefhebbers in de Delhaize
-
kurjeuzeneuze
- Newbie

Re: Dubbel plezier voor MAES liefhebbers in de Delhaize
Bedankt, maar sorry, delhaize is zowat de duurste onder de dure supermarkten.
Dus, een lokkertje in de vitrine zetten, pakt niet bij mij.
Dus, een lokkertje in de vitrine zetten, pakt niet bij mij.
Actief is voorbij ondertussen denken ik.
- centiempje
- Hero Member

- Contacteer:
Kurjeuzeneuze, de actie van de bakken + de actie van de gratis producten optimaal benutten = je bak bier terug krijgen in zakken chips. Dus deze keer is Delhaize niet alleen goedkoper, je krijgt in principe je bak bier gratis. De volledige eerste post lezen is precies voor velen moeilijk, zucht.
Actie van de bakken is nog geldig tem 12/6, geen idee van de stempels, die gaan mogelijks niet meer gelden aangezien de nieuwe reclame vandaag gestart is.
Actie van de bakken is nog geldig tem 12/6, geen idee van de stempels, die gaan mogelijks niet meer gelden aangezien de nieuwe reclame vandaag gestart is.
Neen mevrouw, ik heb de lotto niet gewonnen, op je centiempjes letten, dat maakt wel degelijk verschil!
-
Bonbon3993
- Newbie

- Contacteer:
gisteren kreeg ik alvast slechts 1 stempel op aankoop van 2 bakken
dit ter info ( maar de bierpromo op zich is ook nog wel ok )
- centiempje
- Hero Member

- Contacteer:
Ah, goed om weten, spijtig, maar goed, die reclame is in principe voorbij. Dan hoef ik dus niet nog naar daar te gaan voor de stempels op die bakken 
Neen mevrouw, ik heb de lotto niet gewonnen, op je centiempjes letten, dat maakt wel degelijk verschil!
Ik kreeg er afgelopen weekend 10 bij aankoop van 1 bak, maar er werd categoriek geweigerd om 5x 2 stempels te geven op verschillende kaarten. Ik heb daar ook niet lastig over gedaan, 'n bak Maes aan halve prijs, en die chips interesseert me minder.Bonbon3993 schreef:gisteren kreeg ik alvast slechts 1 stempel op aankoop van 2 bakken
(Was in het WSC in St-N).
- centiempje
- Hero Member

- Contacteer:
Moh, die mogen dat niet jong! Het staat op de kaarten zelf, je mag sparen tot het product dat je wilt!
En ja, vant weekend waren die stempels er nog bij, tem woensdag
En ja, vant weekend waren die stempels er nog bij, tem woensdag
-
wrpint
Logisch ook want die promo van die stempels bij aankoop van een bak Maes was slechts geldig t.e.m. woensdag. Iedere donderdag verschijnt de nieuwe folder met nieuwe producten waar je stempels kan mee verdienen. De stempel die je gisteren vergaard, zal je gekregen hebben op hetzij een ander aangekocht product hetzij omdat je 1 aankoopschijf van 20 EUR hebt uitgegeven (stempels verdien je immers door bepaalde producten te kopen of per aankoopschijf van 20 EUR).Bonbon3993 schreef:gisteren kreeg ik alvast slechts 1 stempel op aankoop van 2 bakken