ECB verlaagt rente tot 0,25%
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Re: ECB verlaagt rente tot 0,25%
Anderzijds wordt beweerd dat de Rothschilds slechts in 3 centrale banken geen vinger in de pap hebben, nl: Cuba, Noord-Korea en Iran.
Mayer Rothschild: “Geef me de macht over het geld van een natie en het is me om het even wie de wetten maakt”.
Mayer Rothschild: “Geef me de macht over het geld van een natie en het is me om het even wie de wetten maakt”.
Laatst gewijzigd door Spruitekop op 8 november 2013, 20:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Hey,
Kan iemand mij vertellen of de recente rentedaling eerstdaags een invloed zal hebben op de rentevoeten bij het afsluiten van een hypothecair krediet bij de financiële instellingen?
Groetjes
Kan iemand mij vertellen of de recente rentedaling eerstdaags een invloed zal hebben op de rentevoeten bij het afsluiten van een hypothecair krediet bij de financiële instellingen?
Groetjes
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Ik vrees dat dit niet veel invloed zal hebben op de hypothecaire leningen Gregoir, die worden bepaald door de langetermijnrente en die wordt nog steeds bepaald door de markten. Om een prijsdaling te hebben bij de hypothecaire rentes ga je moeten hopen dat deze renteverlaging van de ECB de markten meer zekerheid geeft in de economie om ook tegen lagere rentevoeten te willen investeren op lange termijn. En dat kan, maar is niet zeker.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Bedankt voor uw reactie! Spijtig had goed van pas gekomen want moet een van de weken een hypothecair krediet afsluiten.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Je kan natuurlijk proberen hé (en nog wat wachten als je kan) normaal gezien in zo'n klimaat (na 'n renteverlaging) zie ik ze nu ook wel niet stijgen. Op Pigbonds kan je ietwat de rentes volgen op de staatsobligaties.
Wat hebben staatsobligaties met een hypothecair krediet te maken?
Groetjes
Groetjes
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Een artikeltje van een jaar geleden maar het legt het een en ander uit.
De volgende link is inderdaad iets strikter...De gemiddelde referte index (OLO - 10 jaar)
De volgende link is inderdaad iets strikter...De gemiddelde referte index (OLO - 10 jaar)